cassoggi.npc Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 (edited) sicome stago diventando * .... de quel che son........ chi me sà dir qualcossa? se pol doprar tuti dò Edited November 18, 2008 by el_falisca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 sicome stago diventando * .... de quel che son........chi me sà dir qualcossa? Internet explorer nela nova version ga coreto qualche paso falso..ma resta un budel de schifo imenso!! Gaver explorer xè come lassarghe ai ladri la porta de casa verta. Fidite, ciol Firefox..con Avast come antivirus (AVG iera bon, ma l'ultima version la xè pesante e malfata) e un bon firewall. Alè Alga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted November 18, 2008 Author Report Share Posted November 18, 2008 ciao renè, Ale Alga e Olga! gò sentì parlar ben, però so gnorant in materia. per quanto riguarda l'anti virus, no gò problemi col mio (N32) che zà da quatro ani dopero. pel resto, gò nota che ultimamente l'exo. me dà vari problemi, specie l'ultima version me verzi da solo pagine extra ogni volta che fazo una ricerca. secondo ti, gavendo visto che xe varie versioni, xe la mejo? grassiassss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Cancella dalla tua vita Explorer...e fiondite su Firefox! Xe più leggero e te cariga meno schifezze sul pc rispetto a IE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Vero..lo dice uno che usa firefox da 2 giorni e nn torna + indietro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted November 18, 2008 Author Report Share Posted November 18, 2008 ben dopo...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nona Picia Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Xe tre anni che mio fio ne ga messo firefox e no gavemo mai avù problemi..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted November 18, 2008 Author Report Share Posted November 18, 2008 cu cu....... me vedè? xe successo qualche cossa....... scuseme ma son spaesà..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 cu cu....... me vedè?xe successo qualche cossa....... scuseme ma son spaesà..... Ancora te son spaesà? FIREFOX E BASTA!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
picia_tata Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Mi uso firefox de tanto tempo e me son sempre trovada ben .. mentre explorer.. lasilo la Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted November 18, 2008 Author Report Share Posted November 18, 2008 cu cu....... me vedè?xe successo qualche cossa....... scuseme ma son spaesà..... Ancora te son spaesà? FIREFOX E BASTA!!!!!!!! mi conosevo solo: fireman, fireline,firebool, firedepartment, bronza coverta...... ma firefox no! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Bronza coverta te lo consiglio..xè un otimo firewall tuto triestin, no costa nula e te lo pol scarigar diretamente de sto forum (prima però mandighe un mess. in privato per chieder se te pol scarigarlo nela versione agiornada de Sandro) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted November 18, 2008 Author Report Share Posted November 18, 2008 (edited) Bronza coverta te lo consiglio..xè un otimo firewall tuto triestin, no costa nula e te lo pol scarigar diretamente de sto forum (prima però mandighe un mess. in privato per chieder se te pol scarigarlo nela versione agiornada de Sandro) ma........ el costa? quanto el me costa? ultimamente nò se lo vevi sai in giro..... nol varà ciapà qualche virus ? Edited November 18, 2008 by el_falisca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dina Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 (edited) FIREFOX senza MA e senza SE Edited November 18, 2008 by dina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 firefox anche mi de un per de anni e me trovo ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted November 22, 2008 Author Report Share Posted November 22, 2008 aiuto!!!!!!......scrivo da un'altra machina...... el xe bel ffx, ma el me se pianta sai spesso e no capiso perche!!!!!! me xe sparide inizialmente le gif, dopo el cambia schermade da solo e in final se pianta el pc....... sarà forsi el tipo de version?........ gò messo la 3. desso scampo, proverò stasera de novo ciao e grazie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted November 22, 2008 Report Share Posted November 22, 2008 mi go la 3 e a parte qualche blocco causado da qualche sito tuto tranquillo... prova a aggiornar la version de flash player, shockwave e de java...logicamente tuti da instalar in version per firefox... poi prova a cancelar cache e cookie... altro no me vien in mente...xè gentaglia + esperta che gira in tel sito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted November 22, 2008 Report Share Posted November 22, 2008 Mi go la version 3.04 e no me dà nissun problema, mai impiantado..solo dopo qualche ultimo aggiornamento ogni tanto el verzi- a parte, una pagina de reclam. E me tegno caro el componente Adblock che me elimina molti popup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted November 22, 2008 Report Share Posted November 22, 2008 Anche mi go la version 3.0.4 e no me ga mai dado problemi,son passà a firefox da più de un anno perchè i.e. me dava sai problemi,cmq qualche volta adopero ancora i.e. perchè certi video firefox non riva a mostrarmeli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted November 22, 2008 Author Report Share Posted November 22, 2008 grazie a tuti voi dei consigli, son de novo quà.... sto giro spero de rivar star de piu.... sensa casini vari. pel momento xe tuto ok bona note a tuti e bona domenica forumers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguelsonmi Posted November 29, 2008 Report Share Posted November 29, 2008 Mi uso sia Firefox (che stago usando in sto momento) che Explorer. Go instalado anche Safari che però ancora go usado poco. Firefox xe un poco più lento a partir la prima volta che se lo lancia dopo l'apertura del pc, ma ga meno problemi de Explorer, anche se qualche inconveniente lo ga anche lui, adeso no ricordo ben, ma se scrivo mesagi longhi Explorer xe più sicuro. Poi me par che qualche volta se sero una "tab" che iera partida da un'altra, qualche volta me sera anche la prima. Ancora qualche problema se sbaio tasto, pol suceder che me seri la finestra o la "tab" e se stavo scrivendo perdo tuto. In linea de massima comunque preferiso Firefox. Quanto a problemi de virus o altre robe simili, l'unica roba che me sucedeva iera che in certi casi Explorer andava in loop e continuava a verzerme finestre nove in continuazion e per uscir da sto loop dovevo andar in task manager e cancelar tuto o far ripartir el pc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted November 29, 2008 Report Share Posted November 29, 2008 (edited) lo disi anca la reclame.. "Sempre più milioni di nuovi utenti utilizzano Firefox, la giusta soluzione ai tuoi problemi di sicurezza informatica, stabilità, spam e virus. E da oggi con la nuova versione di Firefox 3 ultrasoft puoi anche farti il cappuccino direttamente dalla tua stampante. Provalo anche tu. P.s.: E' un browser innovativo, leggere attentamente il libretto illustrativo. Se i sintomi persistono, insultare il medico." Edited November 29, 2008 by Renè Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikeya Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Google Chrome tutta la vita! a parte qualche problemin de compatibilità col Flash (in fondo xè solo una beta), xè veloce de paura, molto più de Firefox! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 P.s.: E' un browser innovativo, leggere attentamente il libretto illustrativo. Se i sintomi persistono, insultare il medico." hahahahaha :D concordo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frangia Ostile Sez. Perugino Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 Confermo Firefox, molto più sicuro contro le intrusioni, virus, etc. Molto utili anche gli Add-On che permettono di personalizzarlo al meglio. (ad esempio scaricamento file youtube semplicissimo, gmail come disco virtuale, etc) ciao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts