tuxav Posted March 21, 2005 Report Posted March 21, 2005 bondi'! spetando el comento del supersandro mi me ga parso ben el secondo tempo e mal el primo, bona partida de Moruzzi, Doati saria figon vederlo penetrar e Losavio per la grinta (in panca se rabia piu lui de stefe' e da + consigli lui de stefe' ... menomal digo mi ) ... go nota' che quando Muzio iera in panca in ataco i ga prova' qualche cosa de diverso dai soliti 3 pasagi muzio/corvo/ciampi ... e no iera malvagio almeno i gaveva un poca de grinta... cmq zogando in casa bisogna imporse da subito e meter grinta in campo, no xe acetabile far 2 quarti rincorrendo ... Quote
Beck's Posted March 21, 2005 Report Posted March 21, 2005 [quoteVico Inviato il 21 marzo 2005, 11:02 Ma come la xe andada?] Gavemo vinto me sembra più o meno de dieci, dopo una gara sai bella e combattuta specie nel primo tempo, che xè fini tipo 52-51 (me sembra). Secondo mi gavemo gioga ben anche nel primo tempo, considerando el fatto che i altri giogava veramente alla grande (no i sbagliava un tiro) e noi semo rivadi a starghe davanti. Comunque per mi xè stada una grande vittoria, ottenuda contro una squadra sai forte, che se ga espresso per più de due quarti al meglio delle proprie possibilità . Alla fine me son divertido assai! Quote
SandroWeb Posted March 21, 2005 Report Posted March 21, 2005 Go messo adesso online la cronaca e le pagelle Quote
Delio Posted March 21, 2005 Report Posted March 21, 2005 Trieste - Castel San Pietro 95 - 80 (52 - 51) Inizio tremendo (+11 per gli ospiti a 2' dalla fine del primo quarto), poi Trieste piazza un 13-2 che la riporta in parità alla prima sirena. Dopo un secondo quarto equilibrato le percentuali di tiro degli ospiti finalmente calano e Trieste si porta sul +7, ma Castel S.Pietro si riporta sotto (72-70 al terzo quarto). Ad inizio dell'ultima frazione ancora parità , ma un 9-0 di Trieste spegne le velleità avversarie ed alla fine il bilancio della differenza canestri si ribalta a favore dei locali. Quote
Recommended Posts