LELA Inviato 2 Settembre 2009 Segnala Inviato 2 Settembre 2009 Bon dopopranzo a tuti, me scuso par la longa asenza ma jero in vacanza in t'el ospedal: el 23 de luglio me gò spacà un femore (anca malamente, xe 'na "frattura elicoidale", cioè l'oso no'l se gà spacà in do normalmente come che ghe sarìa capità a tuti, ma el se gà roto "ruotando" su se steso) e pa'l momento son'ncora in carozela: cosa volè, no' me fazo mancar gnente co' se trata de vacanze!!! A parte i scherzi 'sta "rotura" (in tuti i sensi) me gà fregà le mie solite vacanze a Trieste e 'stà roba 'sai me dispiasi, anzi, me vien squasi de pianzer!!! Bon, 'deso speto el prosimo malano, ma par intanto: ciau a tuti, con tanta simpatia, Graziella. Cita
babatriestina Inviato 2 Settembre 2009 Segnala Inviato 2 Settembre 2009 ben ritrovada anche qua! te ga tempo de scriver, in convalescenza se se riposa e se fa tutte le robe sedentarie che no se ga tempo de far de solito ( go fatto an che mi le mie convalescenze sti ultimi anni) Cita
cassoggi.npc Inviato 2 Settembre 2009 Segnala Inviato 2 Settembre 2009 bentornata, e buona convalescenza. Cita
SandroWeb Inviato 2 Settembre 2009 Segnala Inviato 2 Settembre 2009 Orca ciò che nera ben ritrovata! Cita
dido76 Inviato 2 Settembre 2009 Segnala Inviato 2 Settembre 2009 benrientrada nel forum...curite con cura me racomando Cita
picia_tata Inviato 2 Settembre 2009 Segnala Inviato 2 Settembre 2009 Orca .. me dispiasi !! Guarisi presto me raccomando Cita
Puntina Inviato 2 Settembre 2009 Segnala Inviato 2 Settembre 2009 Accipicchiola!!!!!Guarisci presto !!!!!! Fa un sorriso e va avanti!!!!! Cita
cucciolina Inviato 4 Settembre 2009 Segnala Inviato 4 Settembre 2009 Orca, me dispiasi tanto Ben tornada Graziella Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.