Maurizio72Ts Posted May 25, 2010 Report Posted May 25, 2010 A 90 minuti (e qualche decina de giri de pista) dal termine de questa stagione de vota pronostici me premeva ringraziar tuti quei partecipanti che xe rivadi fina in fondo bestemiando, a volte (per non dir sempre ) per qualche punto perso per strada vuoi perchè el responsabile, anzi irresponsabile, se lo gaveva dimenticado in scarsela (volevo vinzer mi ah...cossa vole fioi ) vuoi per altri motivi. Ringraziamenti speciali e particolari va al mio vice Falisca che me ga dado una man (anche due) a far i conteggi e fazendome pensar su tante discussioni avude durante l'anno. GRAZIE MULON! Grazie anche a quele persone (no fazo nomi per esser corretto) che ga ben pensado de molar el zogo senza mandarme gnanca due righe in mp per spiegar el motivo. Se mola e basta... Non so ancora se ad agosto sarò ancora qua col zogo (allo stato attuale sarà più no che si) perchè tra lavor e veciaia no rivo sai starghe drio. Vederemo. Intanto se preparemo per il mondiale e il suo vota-pronostici le cui iscrizioni termina el 31.5.2010 sperando de vederve in tanti a partecipar. A risentirse lunedì per festegiar el vincitore del vota pronostici 2009-2010. (ah...chi vinzi..buta de bever a tuti eh... )
SandroWeb Posted May 25, 2010 Report Posted May 25, 2010 Grazie a ti per la passion che te ghe ga sempre messo, Mauri
Cazzaballe Posted May 25, 2010 Report Posted May 25, 2010 Un grazie anche da chi come mi no ga mai protestado Grazie mauri
picia_tata Posted May 25, 2010 Report Posted May 25, 2010 Un grazie enorme anche da parte mia .. e me dispiasi se ogni tanto go dimentica' de postar ma xe el mio primo anno el prossimo andrà meio Grazie
cassoggi.npc Posted May 25, 2010 Report Posted May 25, 2010 ecolo là, el solito modesto , lavor e veciaia .... ma lora mi ....cosa dovesi far, rinchiuserme nel sarcofago? ... a parte i scherzi, bela Mauri, come te disevo "chi non fà non pol sbaiar" e chi fa sbaia, la iera quasi vera. cmq per mi xe stada un'esperienza bela e xe stade provade nove soluzioni per el giogo che se ga rileva positive per el prosimo campionato spetemo le ferie no ... prima de dar piche .........
tifone Posted May 25, 2010 Report Posted May 25, 2010 Grazie a ti mauri per la passion e dedizion che te ghe metti per far funzionar il tutto insieme al tuo vice,spero tanto che anche il prossimo anno saremo qua a per non gaver intivado i pronostici
cucciolina Posted May 25, 2010 Report Posted May 25, 2010 Anche mi voio ringraziarve de cuor! Gavè fatto un bonissimo lavor e so per esperienza - perchè lo fazo nel Fantabasket - quanto pol esser snervante far 3000 conti tute le settimane Bravi, bravi e ancora bravi!
Recommended Posts