Jump to content

Recommended Posts

Posted

A 90 minuti (e qualche decina de giri de pista) dal termine de questa stagione de vota pronostici me premeva ringraziar tuti quei partecipanti che xe rivadi fina in fondo bestemiando, a volte (per non dir sempre :merodolodalrider: ) per qualche punto perso per strada vuoi perchè el responsabile, anzi irresponsabile, se lo gaveva dimenticado in scarsela (volevo vinzer mi ah...cossa vole fioi :paiazorendo: ) vuoi per altri motivi.

Ringraziamenti speciali e particolari va al mio vice Falisca che me ga dado una man (anche due) a far i conteggi e fazendome pensar su tante discussioni avude durante l'anno. GRAZIE MULON!

Grazie anche a quele persone (no fazo nomi per esser corretto) che ga ben pensado de molar el zogo senza mandarme gnanca due righe in mp per spiegar el motivo. Se mola e basta... :incazzado:

Non so ancora se ad agosto sarò ancora qua col zogo (allo stato attuale sarà più no che si) perchè tra lavor e veciaia no rivo sai starghe drio. Vederemo.

Intanto se preparemo per il mondiale e il suo vota-pronostici le cui iscrizioni termina el 31.5.2010 sperando de vederve in tanti a partecipar.

A risentirse lunedì per festegiar el vincitore del vota pronostici 2009-2010.

(ah...chi vinzi..buta de bever a tuti eh... :grin: )

Posted

ecolo là, el solito modesto :ehno: , lavor e veciaia :caregaintesta: .... ma lora mi ....cosa dovesi far, rinchiuserme nel sarcofago? :aaaaaatttillla: ... a parte i scherzi, bela Mauri, come te disevo "chi non fà non pol sbaiar" e chi fa sbaia, la iera quasi vera. cmq per mi xe stada un'esperienza bela e xe stade provade nove soluzioni per el giogo che se ga rileva positive per el prosimo campionato spetemo le ferie no ... prima de dar piche ......... :petesoni::clapclap:

Posted

Grazie a ti mauri per la passion e dedizion che te ghe metti per far funzionar il tutto insieme al tuo vice,spero tanto che anche il prossimo anno saremo qua a :incazzado: per non gaver intivado i pronostici :lol:

Posted

Anche mi voio ringraziarve de cuor! :bacini: Gavè fatto un bonissimo lavor e so per esperienza - perchè lo fazo nel Fantabasket - quanto pol esser snervante far 3000 conti tute le settimane :wacko::D

Bravi, bravi e ancora bravi! :ave:

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More