Cazzaballe Posted June 11, 2010 Report Posted June 11, 2010 Me xe balenada un'altra idea malsana!! Tignive forte Una specie de FANTASCOMMESSE El giogo riguardasi vari sport... Ognidun partisi con 1000 SandrEuri.. E podesi scommetter su tutti i sport de cui pubblichemo le quote (ciolte da un sito de scommesse) Ogni settimana vignisi proposte tipo una decina de partide de calcio, qualcuna de basket.. In occasion dei gran premi se podesi scommetter anche su formula uno e moto.. Organizzandose per varie robe. Una scommessa pol esser fatta sia su una partita singola che su partite multiple, con le quote moltiplicade, come se fossi scommesse vere Se pol scommetter da 1 a 50 SandrEuri per scommessa.. E se pol far 2 o 3 scommesse per settimana.. Cosa disè?? Mi me par un'idea sai cocola, saria solo de pensar a come far rientrar eventuali giogadori che "finisi" i SandrEuri (SE xe de farli rientrar...) Xe solo un punto de partenza su cui lavorarghe ma no so mi me ingalla sta roba, se pol unir in un unico giogo fan de calcio, basket, formula uno, moto, e chi più ne ha più ne metta... Attendo idee e impressioni =)
SandroWeb Posted June 11, 2010 Report Posted June 11, 2010 Orpo, riproponessimo gli Euro-Sandrini (nati quella volta dei Munjpets ) Saria bel, a corollario de questo, rimetter in sesto un sistema de punti che, a ogni messaggio che se inserissi, se ga N punti in più da utilizzar per vari scopi. Proverò a guardar se xe una mod appropriata
Cazzaballe Posted June 11, 2010 Author Report Posted June 11, 2010 Beh mi me par cocola come idea far sta roba de scommesse così ognidun se pol cimentar nello sport preferito e pol partecipar davvero tutti! =) E xe una vera e propria roba de scommesse senza però soldi o "azzardo"
Recommended Posts