Jump to content

la volè una sezion dedicata ai film?  

19 members have voted

1. 1. la volè una sezion dedicata ai film?

• ovvio...anzi me domando come mai non ghe go pensado mi...
      14
    • per niente...no me interessa el cine, meglio el petes...
      5

Recommended Posts

Posted

Me sembra proprio una bella idea; una delle robe più belle de sto forum xè la varietà dei argomenti, non xè parla solo de sport, ma de un po' de tuto. :ok:

Posted
me dispiasi solo che l'idea ghe sia vignuda, con tuti quei che podeva gaverla, proprio a Matt :rotfl:

:confused::pianto::noghesemo::censura::incazzado::angry::rambo:

...meio che lasso parlar sti cosetti gialli...

• 2 weeks later...
Posted
Quoto Matt...xe un sondaggio ancora aperto, meio se ghe xe altri voti...

ecco, daghe che el boss xe con mi!!! su su...basta fraccar el tastin del topin :viemecheteremeno: e magari scrive anca perchè :DDDD

e se non votè... :baston::censura: (chiaro no? :grin: )

Posted

Mah mi non vado sai in cinema quindi come Iaga al massimo leggessi... cmq se ghe xe tanti appassionati, perchè no?

Posted

go votado no...xkè personalmente nn seguo assiduamente le ultime novità e in cine vado poke volte e poi go paura ke la sezion parti in piena e dopo se afflosci.

Posted

beh.. el petes xe meio e credo questo sia valido x tuti.. ma una sezioncina con i ultimi film (magari senza far copia incola de tute le trame del sito cinecity..) i comenti e se xe una boiada o se xe bel no ghew stassi afato mal.

:petesoni: (ups no centra :D )

Posted

El capo Sandro nota che xe un bel distacco tra i SI e i NO...essendo passado diverso tempo dall'inserimento del sondaggio e notando che non arriva nessun nuovo voto, dichiaro ufficialmente che l'apertura della nuova sezion verrà fatta a breve termine (un paio de giorni al massimo).