SandroWeb Posted May 5, 2005 Report Posted May 5, 2005 Mi gavevo visto un cartel de sta roba là dei stand della Bavisela, ma de + no so... Quote
Guest Andrea Posted May 5, 2005 Report Posted May 5, 2005 dove sandro ? mi son in stand bavisela ogni giorno ma no go visto niente .... Quote
cenerentola82 Posted May 5, 2005 Report Posted May 5, 2005 Penso che le foto de sto sito xe sufficienti per capir de cossa se tratta. http://www.oratorioarco.it/Attivita/Orator...nato/index.html Quote
SandroWeb Posted May 5, 2005 Report Posted May 5, 2005 Dunque, son passado l'altro venerdì quando i stava ancora preparando tutto, e iera uno dei primi stand venindo da p.za Unità . Quote
calciosaponato Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 Se gavè un poca de pazienza lunedi prossimo sarà disponibile el sito della manifestazion. Posso dirve che dalle 18.00 el campo sarà riservado per el torneo, durante el giorno se poderà far do tiri in libertà . El numero de squadre massimo per partecipar al torneo xe 16, el costo de iscrizion se aggirerà intorno ai 100 euro. Se gioga 5 contro 5 ... massimo 8 persone per squadra .. Visto che i posti disonibili xe cussi pochi chi che vol iscriverse saria meio che lo fazi subito. Le regole xe le stesse del calcetto. I contatti duri no sarà ammessi anche perche no i ocorerà per andar per aria. In pratica ve go ditto tutto .. no cori nianche che spetè el sito .. Quote
Matt Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 mi me par che l'anno scorso i gaveva messo el campo in baia a sistiana...no iero riva ad andar a zogar, però...so che te se diverti assai... se svola e se ciapa colpi dappertutto...te fa tipo scivolate de 12 metri quindi xe una roba de provar Quote
SandroWeb Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 Cmq vegnerò a darghe un'ociada perchè ne gavevo tanto sentido parlar fora Trieste e voio veder i svoloni che se riva a tirar Quote
Guest Andrea Posted May 13, 2005 Report Posted May 13, 2005 aahah si no volevo dirte prima .... lo organizza el triestina club assieme alla pro loco de muggia. Quote
Guest Andrea Posted May 24, 2005 Report Posted May 24, 2005 aggiornamento: 4 squadre gia iscritte. ricevudo permesso per musica e gazebo birette .... Quote
Guest Andrea Posted June 29, 2005 Report Posted June 29, 2005 procedi a gonfie vele l'organizzazion dela manifestazion !!! Quote
Guest Andrea Posted July 1, 2005 Report Posted July 1, 2005 Ricordo che xe possibile iscriverse come squadra al torneo che se svolgerà de sera. Le info le trove sul sito della manifestazion www.calciosaponato.com Per qualsiasi roba chiedè pur .... Quote
Matt Posted July 3, 2005 Report Posted July 3, 2005 Iero sto pomeriggio a zogar, zo a sistiana....no gavevo mai zoga, e devo dir che xe sai divertente!!!! el 22 e 23 no ghe son, altrimenti mettemo su una squadra.... Consiglio a chi ga voia de divertirse de provar, magari anaca partecipar al torneo, no cori esser zogadori de balon...piuttosto, bravi equilibristi, anca se, alla fine, la roba più divertente xe lanciarse par tera andè, andè!!! Quote
trert Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 ma come funzia a sistiana?? te va la te paghi e te gioghi? Quote
Matt Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 ma come funzia a sistiana?? te va la te paghi e te gioghi? [OT] si, dipendi dalla disponibilità del campo...te ghe lassi un acconto e te saldi co te inizi. [/OT] Quote
Maurice Posted July 6, 2005 Report Posted July 6, 2005 Go giogà l'anno scorso....xe divertentissimo Quote
Guest Andrea Posted July 11, 2005 Report Posted July 11, 2005 In merto alla domanda de Trert ... anche a Muggia funzionerà cussi ... el campo sarà verto dalle 10.00 alle 17.00 per chi volerà far do tiri "liberi" .... dalle 18.00 in poi el campo sarà riservado al torneo .. In merito ve stresso ancora .... stemo zercando squadre .... per completar el calendario ... sandro no te podessi far una ti ?? ... elsitodesandro football club .... Quote
SandroWeb Posted July 11, 2005 Report Posted July 11, 2005 sandro no te podessi far una ti ?? ... elsitodesandro football club .... Go troppo casin sta estate per poder organizzar qualcossa, Andrea. Fa ti che non so nemmeno se e quando andarò in ferie, il che xe tutto un dir Grazie comunque dell'invito Quote
Guest Andrea Posted July 11, 2005 Report Posted July 11, 2005 SANDRO COS'TE FARA DE TUTI STI BORI ... Quote
SandroWeb Posted July 11, 2005 Report Posted July 11, 2005 SANDRO COS'TE FARA DE TUTI STI BORI ... Ah no so neanche mi...de tanti che go, comincio a gaver allucinazioni A breve entrerò nelle quote della Triestina e proporrò diete a base de porzina e luganighe de cragno Quote
Recommended Posts