Jump to content

Recommended Posts

• Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Appunto.

Chissà se adesso qualcuno scriverà che si è aggredito da solo...

E' anche per evitare idiozie come queste che non è necessario continuare a rincarare la dose su un personaggio che di danni ne ha già fatti talmente tanti da rendere inutile continuare a sparare sulla croce rossa.

Perchè il rischio è che in questo modo poi si aumenti il rancore dei cretini, la cui mamma è notoriamente sempre incinta.

Posted

spetemo i dettagli, ma xe ora de abbassar i toni contro Aletti, mi per primo.

Posted (edited)

Che sia vero o trattasi di sceneggiata, sempre triste la xe la vicenda...mi sembra solo strano perché fatti così a Trieste non sono mai accaduti.

Edited by massi
Posted

alora ripeto, se xe cusì xe anche pezo, ma finora sicome ghe xe solo un mesagin de do parole de aleti a lambrusco amabile mi diria che prima de istruir procesi spetemo de saver cosa xe suceso, o l'esperienza no servi a gnente

me par un corretta osservazion ....

Posted

Si, Massi, perchè te parli de sceneggiata? urli,tre de lori che scampa.. che se i gavessi solo ditto due parole no i scampassi.. insomma..domani saveremo le conseguenze che me auguro assolutamente minime, dal punto de vista fisico. Ma certo no xe per niente bel e non ghe xe punti che dia adito a pensar a sceneggiate..

Posted

beh la macchina de cottafava non xe una farsa Massi.

xe vero furio. Son sai amaraggiado... anche mi domenica volevo dirghene 2 a Recchi, ma mai con le man...solo a vose dimostrarghe el mio disprezzo... Quando lo podevo far ( e lui fazeva l'arrogante) no go podudo perché go de tegnirme el lavor che go...

Posted

In un modo o nell'altro, si sta cadendo sempre più in basso. Davvero

quoto. Seremo tutto e ricomincemo da zero, serie D o pezo che sia

Posted

Mi no seguo el calcio, ma me xe cascà l'ocio per via del titolo della discussion, no so nianche che faccia gabi sto sig.Aletti. Episodi de questo tipo xe una vergogna per tutta la città. Me auguro che sia solo un fatto isolato compiudo da qualche balordo e che no fazi parte proprio de una frangia organizzada de tifosi violenti, altrimenti saria gravissimo. Spero che i vegni becadi el prima possibile e che la pena sia esemplare, per el bene della città.

Posted (edited)

beh la macchina de cottafava non xe una farsa Massi.

aspettemo che el fatto sia appurado come l'atto de vandalismo nei confronti de Cottafava..bisogna veder se xe lesioni.credo che se procederia d'ufficio perche' xe l'aggravante che el reato xe stado fatto da piu' persone

Edited by alvin66
Posted

Quindi a questa aggressione hanno assistito solo Aletti e in parte Recchi? Prima de gridar alla vergogna per tutta la città spetemo......ghe gavemo da a tutti il beneficio del dubbio e adesso semo una città de incivili?

Posted

A beh si pol esser che se gabi legando solo in effetti :)

Non volevo dir quel...volevo dir che al momento non xe nissun che pol contar come xe andada veramente , se xe sta solo una baruffa o proprio xe sta bastonà.....visto che no sta proprio splendidamente magari xe in ospedal solo per controlli...vedemo...speremo che sia così .....