lambruscoamabile Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 mentre era fuori dal Daneu il presidente Aletti e' stato aggredito. E' all'ospedale. Quote
gimmi Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 Quando te ga notizie sul suo stato de salute, te pol gentilmente postarle? Grazie. Un gesto vigliacco. Vigliacco e stupido. Quote
dido76 Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 eco,queste xè puttanade che fa mal al sport in generale. Quote
albicocca marza Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 mi speteria notizie certe prima de esprimer giudizi Quote
gimmi Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 be nino, aggredir un omo in quei stati xe un gesto comunque vigliacco, non xe che devo aspettar de saver molto de più.. Quote
forest Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 Appunto. Chissà se adesso qualcuno scriverà che si è aggredito da solo... E' anche per evitare idiozie come queste che non è necessario continuare a rincarare la dose su un personaggio che di danni ne ha già fatti talmente tanti da rendere inutile continuare a sparare sulla croce rossa. Perchè il rischio è che in questo modo poi si aumenti il rancore dei cretini, la cui mamma è notoriamente sempre incinta. Quote
albicocca marza Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 alora ripeto, se xe cusì xe anche pezo, ma finora sicome ghe xe solo un mesagin de do parole de aleti a lambrusco amabile mi diria che prima de istruir procesi spetemo de saver cosa xe suceso, o l'esperienza no servi a gnente Quote
gimmi Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 Bon, quindi se ho capito bene è Aletti stesso che ha inviato un messaggio.. e già questa e una notizia discreta, direi. Quote
Guest massi Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 spetemo i dettagli, ma xe ora de abbassar i toni contro Aletti, mi per primo. Quote
lambruscoamabile Posted January 10, 2012 Author Report Posted January 10, 2012 posto anche qua : federico me ga ritelefonado. aletti iera fora del daneu, recchi dentro e el ga sentido dei urli, el xe uscido subito e el ga visto scampar tre persone. qualche colpo el devi gaverlo ciapado. altro non so Quote
gimmi Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 (edited) mah.. Edited January 10, 2012 by gimmi Quote
Guest massi Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 (edited) Che sia vero o trattasi di sceneggiata, sempre triste la xe la vicenda...mi sembra solo strano perché fatti così a Trieste non sono mai accaduti. Edited January 10, 2012 by massi Quote
lambruscoamabile Posted January 10, 2012 Author Report Posted January 10, 2012 beh la macchina de cottafava non xe una farsa Massi. Quote
foresto Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 alora ripeto, se xe cusì xe anche pezo, ma finora sicome ghe xe solo un mesagin de do parole de aleti a lambrusco amabile mi diria che prima de istruir procesi spetemo de saver cosa xe suceso, o l'esperienza no servi a gnente me par un corretta osservazion .... Quote
gimmi Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 Si, Massi, perchè te parli de sceneggiata? urli,tre de lori che scampa.. che se i gavessi solo ditto due parole no i scampassi.. insomma..domani saveremo le conseguenze che me auguro assolutamente minime, dal punto de vista fisico. Ma certo no xe per niente bel e non ghe xe punti che dia adito a pensar a sceneggiate.. Quote
SandroWeb Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 In un modo o nell'altro, si sta cadendo sempre più in basso. Davvero Quote
Guest massi Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 beh la macchina de cottafava non xe una farsa Massi. xe vero furio. Son sai amaraggiado... anche mi domenica volevo dirghene 2 a Recchi, ma mai con le man...solo a vose dimostrarghe el mio disprezzo... Quando lo podevo far ( e lui fazeva l'arrogante) no go podudo perché go de tegnirme el lavor che go... Quote
Guest massi Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 In un modo o nell'altro, si sta cadendo sempre più in basso. Davvero quoto. Seremo tutto e ricomincemo da zero, serie D o pezo che sia Quote
Stefano79 Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 Mi no seguo el calcio, ma me xe cascà l'ocio per via del titolo della discussion, no so nianche che faccia gabi sto sig.Aletti. Episodi de questo tipo xe una vergogna per tutta la città. Me auguro che sia solo un fatto isolato compiudo da qualche balordo e che no fazi parte proprio de una frangia organizzada de tifosi violenti, altrimenti saria gravissimo. Spero che i vegni becadi el prima possibile e che la pena sia esemplare, per el bene della città. Quote
Cazzaballe Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 Go sentido anche mi che xe a cattinara che lo gA imbiavado.... :/ cojoni purtroppo ne gira tanti. Quote
alvin66 Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 (edited) beh la macchina de cottafava non xe una farsa Massi. aspettemo che el fatto sia appurado come l'atto de vandalismo nei confronti de Cottafava..bisogna veder se xe lesioni.credo che se procederia d'ufficio perche' xe l'aggravante che el reato xe stado fatto da piu' persone Edited January 10, 2012 by alvin66 Quote
Mia62 Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 Quindi a questa aggressione hanno assistito solo Aletti e in parte Recchi? Prima de gridar alla vergogna per tutta la città spetemo......ghe gavemo da a tutti il beneficio del dubbio e adesso semo una città de incivili? Quote
albicocca marza Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 le responsabilità penali xe personali, male non fare paura non avere Quote
Cazzaballe Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 (edited) A beh si pol esser che se gabi legnado solo in effetti Edited January 10, 2012 by Cazzaballe Quote
Mia62 Posted January 10, 2012 Report Posted January 10, 2012 A beh si pol esser che se gabi legando solo in effetti Non volevo dir quel...volevo dir che al momento non xe nissun che pol contar come xe andada veramente , se xe sta solo una baruffa o proprio xe sta bastonà.....visto che no sta proprio splendidamente magari xe in ospedal solo per controlli...vedemo...speremo che sia così ..... Quote
Recommended Posts