Lele26 Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Volesi saver quale xe la vostra opinion su Cesare adeso che el xe passado "dall'altra parte". Mi digo la mia. Xe el migliore. Non posso aggiunger altro; non podero mai dimenticar tutte le emozioni che el me ga dado. Xe un signor professionista e insieme a Ghiacci... beh una bomba. Quast'anno go seguido Teramo e tifavo per questa squadretta sperando fin all'ultimo che i rivi ai Play off. El prossimo anno certamente NON tiferò Udine ma son certo che con lui in panca... beh altro che Teo!!!!... La Snaidero per mi resta el nemico. Ma Punk8 resta el miko mito! Ed ora a voi signori... che ne dite? Grazie Quote
Delio Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Pancotto come qualità tecniche credo non se discuti, magari no xe stà proprio tanto coerente con le sue afermazioni riguardo el fato de andar ad alenar Udine, ma resta el fato che ga fato tanto qua, se non altro tuti i derby vinti... Quote
paladozza ritorneremo!! Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 A sto punto xe mejo che tutti giogadori/allenadori ecc....eviti de far dichiarazioni ed esternazioni sull'attaccamento alla maja, sulla fede dei tifosi, sul grande pubblico, sulla passion della città , su presunti giuramenti de fedeltà eterna e bla bla bla.... Alla fine per lori xe un lavor? bene che i se comporti da tali, mi non ghe go mai giurà amor eterno e fedeltà al mio capo, anzi el primo che riva e me da 10 euro in più mando cagar sto qua. Lori se comporta diversamente...corse sotto la curva, gente che basa la maia, dichiara che un pubblico ed un tifo cussi no esisti da nessuna altra parte, salta con ti in mezzo al campo sbeffeggiando el cugin de turno....salvo poi cambiar maia alla prima occasion. Poderè dir che xe giusto, che xe le regole del giogo che soldi xe soldi... e xe vero, ma mi me illudo sempre che quando un giogador segna una bomba e se girava verso la curva alzando el dito, basava la maia dopo aver vinto un derby ecc.....non lo fazeva solo per i soldi! Evidentemente me sbaiavo Quote
SandroWeb Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Allenadori e zogadori xe mercenari, poco de far: come gavevo scritto in un altro post, apprezzo Pancotto per tutto quel che ga fatto qua de noi, ma xe anche evidente che se Udine ghe ga offerto soldoni el podessi vender su mare per andar là , dimenticandose (del tutto o solo in parte) dei discorsi del passato fatti quando el iera a Trieste. Le bandiere no esisti più in tal senso e francamente te dirò, caro M., che non me sorprendi più de tanto della scelta de Cesare... Quote
Delio Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Penso che bisogna distinguer quel che se fa in campo, a caldo, durante una partida, da quel che se fa a mente freda, ragionando al de fora dela esaltazione de un momento. No penso che sia tuto finzion, quando te zoghi te guida de più le emozioni, quando te scegli una destinazione de lavor te se lassi giudar de più dal zervel. Che po certe dichiarazioni sia un clichè xe anche vero, el posto dove te zoghi xe sempre el meio in asoluto, fin ala prossima destinazion, xe cussì, no xe de farghe una tragedia e no xe de darghe tuto sto credito a quel che i dixi. Quote
Born to run Posted May 30, 2005 Report Posted May 30, 2005 Anche mi me piasi illuderme che i lo fazzi per la maia, per noi tifosi e anche sti muli cussì coccoli me xe difficile pensar che non ghe tegni! Son fatto cussì, romantico e passionale me voio illudere e xe questo che me dà forza de dar sempre el massimo per la mia squadra!! Quote
Beck's Posted May 31, 2005 Report Posted May 31, 2005 Comprendo perfettamente el disappunto de born to run e paladozzaritorneremo, che sicuramente xè dei tifosi più "sanguigni" de mi. Però a mi de Pancotto me resterà un ottimo ricordo, forsi se non fallivimo el iera ancora qua con noi, e chissà quante altre gioie el ne gavessi dado ancora. Alla fine non xè stado colpa sua se Trieste xè finida in B2, se ierimo ancora in A1 non credo che el gavessi fatto questa scelta a cuor leggero (forsi son un po' romantico anche mi). El ga sempre dado el massimo per Trieste, per cui per mi el resta un grande. Quote
tifosa Posted May 31, 2005 Report Posted May 31, 2005 Me allineo con born e paladozza, el mondo del sport no xe un mondo normale, nel senso che le passioni xe più forti dei ragionamenti, e vigi, o dovessi viger, un senso de lealtà e de rispetto, perciò digo : non credo che a Teramo el guadagnasi tanto mal da dover rincorrer i soldi de Snaidero, e gli anni passadi qua, se ga lasà un segno, dovesi contar qualcosa, perciò qualsiasi squadra, ma non Udine, che lui ben conosi la nostra realtà , e se torneremo, come son sicura che torneremo, a giogarse el derby, e el sarà sentà ancora su quela panchina, non esiterò a ciamarlo "traditore", e voio veder se el sarà imbarazado o no. Grazie per il passato, ma adesso te me ga mancà de rispeto e non te devo più niente. Quote
Lele26 Posted May 31, 2005 Author Report Posted May 31, 2005 Purtoppo inveze mi credo che el mondo dello sport ormai non gabi piu nente de differente da qualsiasi altro ambiente lavorativo. Dove xe i soldi se cori. Le bandiere non esisti più. Se tutti tenissi fede alle dichiarazioni che fa ( O DEVI FAR!!!!) nessun andaria piu de nisuna parte. Perche un alenador de Trieste dovesi andar solo a Roma... A Treviso no sicuro, a Milan men che meno... tutto cusi! Se doman tornemo in a1 e Punk8 torna a sentarse al Palatrieste mi ghe fazo un aplauso eforsi me vien zo anche qualche lagrima. In fin dei conti semo sparidi noi no lui! Quote
tifosa Posted June 1, 2005 Report Posted June 1, 2005 Purtoppo inveze mi credo che el mondo dello sport ormai non gabi piu nente de differente da qualsiasi altro ambiente lavorativo. Dove xe i soldi se cori. Le bandiere non esisti più. Se tutti tenissi fede alle dichiarazioni che fa ( O DEVI FAR!!!!) nessun andaria piu de nisuna parte. Perche un alenador de Trieste dovesi andar solo a Roma... A Treviso no sicuro, a Milan men che meno... tutto cusi!Se doman tornemo in a1 e Punk8 torna a sentarse al Palatrieste mi ghe fazo un aplauso eforsi me vien zo anche qualche lagrima. In fin dei conti semo sparidi noi no lui! Son allora ancora, una delle poche illuse, che me piasi pensar che quando se da una parola la vadi mantenuda, no te pol paragonarme Treviso o Milano con Udine per noi triestini, e i soldi nella vita non xe tutto (anche qua me piasi illuderme), anche perchè non me par che in altre parti nol ne guadagnasi abbastanza. Se el se senterà de novo sulla nostra panchina................non so, xe logico che per lui non te ghe volti le spalle alla squadra..............anzi! Ma ,confesso, che un moto de fastidio iniziale, lo provasi, anche perchè per Trieste el iera un mito, e lui lo sa molto ben. Voio veder solo se el spenderà due parole per spiegar questa sua decision, e vioio veder se el commenterà quel striscion apparso nella nostra curva a Venezia. Cmq, va rispettade tutte le opinioni, e ne mancassi altro!!!!!!!!! Quote
Tom Joad Posted June 1, 2005 Report Posted June 1, 2005 sicuramente non festeggera' come un pazzo un'eventuale vittoria di udine contro trieste......remoto evento pero'........in quanto noi, tra un paio d'anni, saremo in A1 ma Snaidero in un paio d'anni o se stufa per bon o finissi in B1! Quote
cenerentola82 Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Teramo: risolto il contratto con Cesare Pancotto Mer 08 Giu, 12:07 PM La società Teramo Basket ha comunicato, attraverso una nota apparsa sul proprio sito internet, di aver risolto consensualmente il contratto di lavoro con l`allenatore Cesare Pancotto anche per la stagione sportiva 2005 – 2006. (DataSport) Quote
SandroWeb Posted June 8, 2005 Report Posted June 8, 2005 Ecco fatto...xe stado compiudo el passo necessario affinchè Cesarone approdi a Udine... Quote
cenerentola82 Posted June 10, 2005 Report Posted June 10, 2005 BASKET: SNAIDERO; PANCOTTO NUOVO ALLENATORE (ANSA) - UDINE, 9 GIU - Cesare Pancotto è il nuovo allenatore della Snaidero Udine, squadra del massimo campionato. Lo ha reso noto il club, precisando che l' accordo siglato avrà una durata biennale. Il general manager della società cestistica udinese, Mario Ghiacci, ha ribadito che "fin dal giorno della mia presentazione ho sempre sottolineato come Pancotto fosse per noi la priorità assoluta. Ora, sono molto soddisfatto di poter lavorare nuovamente al suo fianco. A questo punto, non mi resta che augurargli, ovviamente, di fare bene e di ottenere grandi risultati". Con l' arrivo di Pancotto può dirsi superata, almeno dal versante sportivo, la crisi che un mese fa aveva investito la società cestistica friulana con le annunciate dimissioni, poi rientrate, del presidente Edi Snaidero. Ora Ghiacci e Pancotto dovranno lavorare per allestire una squadra competitiva. (ANSA). Quote
SandroWeb Posted June 10, 2005 Report Posted June 10, 2005 Eh bon ah...iera nell'aria za da tempo immemore che l'andassi alla corte de Snaidero...saria curioso de saver quanti soldi ghe gavarà offerto. Quote
cenerentola82 Posted June 10, 2005 Report Posted June 10, 2005 Ormai l'unica bandiera che conta xe l'Euro. Quote
SandroWeb Posted June 10, 2005 Report Posted June 10, 2005 Ormai l'unica bandiera che conta xe l'Euro. Questo xe poco ma sicuro Quote
Born to run Posted June 10, 2005 Report Posted June 10, 2005 PANCOTTO PU**ANA L'HAI FATTO PER LA GRANA!!!!!!!!! Quote
Lele26 Posted June 10, 2005 Author Report Posted June 10, 2005 Due robe: mi go fatto le trasferte de Mestre ma purtoppo la seconda son riva leggermente in ritardo. Qualchidun pol farme una leggerissima e breve cronaca de cosa xe sta scritto sul striscion e cosa ghe gavemo zigado a Punk8? Grazie. Per quanto riguarda el discorso che "Punk8 lo ga fatto per i soldi" beh mi giustifico sicuramente el suo comportamento perche per mi resta el mejo alendor anche se sto ano ghe volto le spale... però ve ricordo che se no iera per i soldi... gnanca noi no ierimo in B2.... Ciau raga Quote
Born to run Posted June 10, 2005 Report Posted June 10, 2005 Pancotto infame lo striscione...il coro è nel mio post precedente Quote
tuxav Posted June 10, 2005 Report Posted June 10, 2005 No me par el caso de insultar nisun qua dentro ... ogni d'un pol dir la sua ma con un poco de 'quel che se ciama' Grassie B) Quote
Born to run Posted June 10, 2005 Report Posted June 10, 2005 No me par el caso de insultar nisun qua dentro ... ogni d'un pol dir la sua ma con un poco de 'quel che se ciama' Grassie B) Io ho riportato il coro.. Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted June 10, 2005 Report Posted June 10, 2005 anche a Pancotto ghe volessi un poco de "quel che se ciama"... almeno non far proclami se te sa de no poderli rispettar, caro Pancotto! Quote
SandroWeb Posted June 11, 2005 Report Posted June 11, 2005 Basta che a sto punto no se metti a saltar e a cantar "Chi non salta triestino è"... Quote
tuxav Posted June 11, 2005 Report Posted June 11, 2005 bah mi credo che purtropo xe tuti cusi, inutile iluderse che un profesionista posi eser taca ala cita, maja o quel che volemo.... certo xe bruto ma xe la conseguenza normale del fato che gira comunque tropi soldi ... nisun zoga/alena solo x divertimento e quindi i devi anche pensar a guadagnar e restar nel giro se no xe finida.. e x fortuna che nel basket no gira tanti soldi come nel calcio.... Quote
Recommended Posts