Jump to content

Recommended Posts

Posted

vista la sezione adatta, visto che qua sembra ch eolti i se dia de far tal campo, xe ora de veder chi che sona e cossa che el sona!!!

Qualsiasi strumento...dal flicorno al banjo, dal mandolin all'arpa e cussi via!!!

:bye:

• Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Bom..forsi go esagerado...no son proprio el fio illeggittimo..ma disemo che me piasi sonar la chiatarra! anca se in quest'ultimo periodo go un pochettin abbandonà!

comunque, el mio stile se podessi dichiarar un misto tra le tre opzioni! :rotfl:

:guitar::guitar:

Posted

Beh.....no posso negar che sonicchio la chitarra (ma perchè go messo sta foto :testadamuro: ).....però come chitarrista devo dir che son bastanza cisto...

a cantar me la cavo sicuramente un po' meio...anche se no son Freddie Mercury :p .

Stago scrivendo qualche canzon (ciamemole canzoni) che per el momento preferiso tenirme per mi.....poi se vedrà....

Posted

Vabbè, fio illegittimo di Santana... suono abbastanza, meno di Santana e più di un chitarrista da spiaggia... B) Diciamo che su un palco ci sono stato un sacco di volte! :viemecheteremeno:

Però con il campanello non me la cavo granchè... :baston:

d.

Posted

Mi sono la chitarra, ma ultimamente sai poco per motivi de studio. :pianto:

Le mie esibizioni xè o in osteria o in osmizza, e con un bicer in più rendo sempre meio! :vino:

Posted

beh insoma proprio el fio illegittimo de Santana... però son chitarrista, anche mi son sta parecchie volte sul palco, ma xe più le volte che go sonado in osmiza!!! :guitar::guitar::guitar:

Adeso xe da un bel po' che no sono ... chissà che in futuro no rivi a meter su qualcossa qua...vederemo! Per el momento me esercito con el "guitalele" che me ga prestado un mio amico jappo... :punk:

Posted

da piccola ho preso lezione da strimpallamento di piano :D da metà-ventenne ho fatto il "fai-da-te" col sassofono finché i vicini di casa stavano per chiamare l'FBI, i pompieri e la NASA :baston: poi volevo imparare la batteria ma dopo vari tentativi non riuscivo mai a coordinare un bel nulla :puntini:

:grin:

• 2 months later...
Posted

[OT] Chiedo scusa, Abel, ma se te sa anche ti che no centra niente, porca miseria per non dir altro, perchè te scrivi cmq? Se te vol farme esaurir tutta la pazienza, te ghe son za rivado.. deso te pol smetter.. grazie [/OT]

:bye:

Posted
ma per due anni dalla 5 elementare alle prima superiore

che scola te ga fatto? O|

due anni per andar dalla 5° elementare alla 1°superiore???

:noghesemo:

conta mejo :petesoni: (dop la bira magari)

In sti ultim mesi, me xe vegnuda voia de imparar a sonar el banjo :grin: :s'ciopado: