Matt Posted June 2, 2005 Report Posted June 2, 2005 vista la sezione adatta, visto che qua sembra ch eolti i se dia de far tal campo, xe ora de veder chi che sona e cossa che el sona!!! Qualsiasi strumento...dal flicorno al banjo, dal mandolin all'arpa e cussi via!!! Quote
iaga Posted June 2, 2005 Report Posted June 2, 2005 Mi sono solo el campanel de casa.. go visto che no xè per tutti sonar qualche strumento.. ma se qualchedun vol darme lezioni son disponibile.. :D Quote
Jazz Posted June 2, 2005 Report Posted June 2, 2005 Mah mi sono la chitarra...ma giusto come accompagnamento... preferisso cantar Quote
Matt Posted June 2, 2005 Author Report Posted June 2, 2005 Bom..forsi go esagerado...no son proprio el fio illeggittimo..ma disemo che me piasi sonar la chiatarra! anca se in quest'ultimo periodo go un pochettin abbandonà ! comunque, el mio stile se podessi dichiarar un misto tra le tre opzioni! Quote
Born to run Posted June 2, 2005 Report Posted June 2, 2005 Sono la chitarra ma purtroppo in sti ultimi tempi molto a singhiozzo... Quote
Stefano79 Posted June 2, 2005 Report Posted June 2, 2005 Beh.....no posso negar che sonicchio la chitarra (ma perchè go messo sta foto ).....però come chitarrista devo dir che son bastanza cisto... a cantar me la cavo sicuramente un po' meio...anche se no son Freddie Mercury . Stago scrivendo qualche canzon (ciamemole canzoni) che per el momento preferiso tenirme per mi.....poi se vedrà .... Quote
trert Posted June 2, 2005 Report Posted June 2, 2005 mi strimpelo la chitara in uficio.. dito tutto.. ... però sono sempre i stessi tochi cio.. che monotono! Quote
trert Posted June 2, 2005 Report Posted June 2, 2005 el triangolo saria meio.. anche se xe piu impegnativo... B) Quote
iguanadan Posted June 2, 2005 Report Posted June 2, 2005 Vabbè, fio illegittimo di Santana... suono abbastanza, meno di Santana e più di un chitarrista da spiaggia... B) Diciamo che su un palco ci sono stato un sacco di volte! Però con il campanello non me la cavo granchè... d. Quote
Beck's Posted June 2, 2005 Report Posted June 2, 2005 Mi sono la chitarra, ma ultimamente sai poco per motivi de studio. Le mie esibizioni xè o in osteria o in osmizza, e con un bicer in più rendo sempre meio! Quote
Malto Posted June 3, 2005 Report Posted June 3, 2005 beh insoma proprio el fio illegittimo de Santana... però son chitarrista, anche mi son sta parecchie volte sul palco, ma xe più le volte che go sonado in osmiza!!! Adeso xe da un bel po' che no sono ... chissà che in futuro no rivi a meter su qualcossa qua...vederemo! Per el momento me esercito con el "guitalele" che me ga prestado un mio amico jappo... Quote
AquilaBiancoRossa Posted June 3, 2005 Report Posted June 3, 2005 ma ... mi sonavo la chitarra, anche mi son stà qualche volta sul palco, ma sarà un annetto che gò molla tutto . Quote
Stefano79 Posted June 3, 2005 Report Posted June 3, 2005 Ciò ma qua xe tutti montadi sul palco meno che mi... L'unico palco che go calpestà xè el pergolo de casa mia Quote
puromalto Posted June 9, 2005 Report Posted June 9, 2005 Sonicchio la chitarra e stago studiando un poco de pianoforte, ma solo per mio divertimento personale, no son mai montà su un palco (e gnanche mai ghè monterò ) Quote
*Chiara Posted June 10, 2005 Report Posted June 10, 2005 da piccola ho preso lezione da strimpallamento di piano da metà -ventenne ho fatto il "fai-da-te" col sassofono finché i vicini di casa stavano per chiamare l'FBI, i pompieri e la NASA poi volevo imparare la batteria ma dopo vari tentativi non riuscivo mai a coordinare un bel nulla Quote
dido76 Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 ehilà ...da un par de mesi stago iniziando a sonar el basso e insieme a amici de conseguenza sono in un grupo Quote
Abel Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Bon, no centra una pippa, ma se a qualchidun ghe pol interessar... musichetta... Quote
iaga Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 [OT] Chiedo scusa, Abel, ma se te sa anche ti che no centra niente, porca miseria per non dir altro, perchè te scrivi cmq? Se te vol farme esaurir tutta la pazienza, te ghe son za rivado.. deso te pol smetter.. grazie [/OT] Quote
Starlite Posted August 22, 2005 Report Posted August 22, 2005 Mi go votà che no so sonar niente... ma per due anni dalla 5 elementare alle prima superiore go sonà la tromba No ve digo che contenti i miei vicini Quote
iguanadan Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 go sonà la tromba [OT] E lei suonava il piano? Scusate, era più forte di me... [/OT] Quote
Matt Posted August 23, 2005 Author Report Posted August 23, 2005 ma per due anni dalla 5 elementare alle prima superiore che scola te ga fatto? due anni per andar dalla 5° elementare alla 1°superiore??? conta mejo (dop la bira magari) In sti ultim mesi, me xe vegnuda voia de imparar a sonar el banjo :s'ciopado: Quote
Recommended Posts