Jump to content

Recommended Posts

Posted

Movies Quiz su altervista ripreso da un sito americano che non me ricordo proponi diversi quiz a tema cinematografico.

El quiz "Gli Invisibili" proponi oltre 800 frame tratti da film. Solo che le persone xe cancellade dal frame e resta solo i vestiti, i diventa appunto invisibili. E per ogni frame bisogna indovinar el film.

Allucinante ma figon.

Xe anche un annesso forum con i suggerimenti scritti da chi ga za indovinado.

E ogni settimana vien aggiunti novi frame,

:punk::punk:

Posted

mi ghe go passa sora la serada..se gavemo messo in collaborazion mi , iaga e abr...ma....a dir la verità fasevo tutti mi....me son ferma ai prim 400 e son circa a 100 :rolleyes:

Posted

Io sono intorno a 150. Ho visto che seguendo i suggerimenti del forum del sito si va avanti benino... ma mi è già venuto a noia. Dicamo che "alla prima passata" ero intorno a 130, e tanto basta :)

Posted
Io sono intorno a 150. Ho visto che seguendo i suggerimenti del forum del sito si va avanti benino... ma mi è già venuto a noia. Dicamo che "alla prima passata" ero intorno a 130, e tanto basta :)

Ad un certo punto diventa una droga... :D

Posted

Per mi xe quasi impossibile, quel quiz..altro che difficile!!! :wacko:

Eppur de film ghe ne go visti nella mia vita!!!

A malincuor devo complimentarme con Starlite x gaver trovado quel quiz..no te sa quanto me secca farte un complimento... :clapclap: ...eh, se vedi ki ke no ga niente de far e sta tutto el giorno su internet anzichè studiarse le turbine... :grin: