Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ecco la discussion dove parlar liberamente del film, delle scene, de quel che se ga capi o meno...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

se te interessa veder e no te se vol perder la sorpresa, no sta a legger avanti

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

mi te go avvisado :baston:

Posted
Mi stavo per vomitar... 

Comunque mi puntavo sul nero...

Ma me piaxeria capir come l'assasin ga rivado a piazar tute le trappole. Lasa star dopo el caffè... Quele prima del caffè come le ga messe? El saveva za che i andava tuti la? E quando ghe xe andado lui? Boh?!? 

mi no savevo su chi puntar O|

gran parte del film, pensavo che fossi l'istruttor, immaginavo che el se fossi sconto da qualche parte e che el zogassi coi suoi studenti, e go pensa a sta possibilità fino a quando no i ga visto i 3 orologi sul suo polso...(co el se ga messo a moverse, me son spaventado un attimo, ma poi me go messo a rider :D)

poi, ovviamente pensavo al nero, perche ghe gaveva sparado all'omo, e se ga messo a inseguir la baba bionda...

e alla fine, me son ditto, bom..no go capi gnente :pianto:

Posted

Esatto sta proprio la l amia incognita... come cavolo e soprattutto quando ga riva piazzar la prima trappola??!! Tipo... tutti i cosini del domino... miga ghe ne iera 5..no? Mi questo non capiso...

Le trappole, le ga sistemada durante l anotte, no resta altro,anche se , penso sia più probabile che la prima trapola la fossi concepida dall'istruttor, solo che lui ga verto la bombola, che altirmenti la fossi rimasta serada e el matto se la gavessi solamente fatta sotto :cesso:

La roba che me domando mi xe questa:

co i va nella stanzaetta dove ghe iera el professor/burattin, me par de gaver visto, altri due corpi vizini (o forsi solo un)chi iera?

Posted

Me sembrava fossi due agenti della polizia!

Forsi te ga ragion..le trappole le metteva de notte..

Cmq resta el fatto che, come me piasi a mi, non se capisi ben fino alla fine chi xè sta a far tutto!

Posted

si, pol esser do agenti..ma da dove i salta forA?

l'isola doveva esser desolada...mi go pensado che podeva esser i due piloti dell'elicottero, ma, l'elicottero iera svolazzado via all'inizio :p

• 3 weeks later...
Posted

urca xe passado troppo tempo e non ricordo ben.. l'elicottero sarà anche svolazzado via ma sull'isola non doveva esserghe neanche l'istruttor..

indi xe plausibile che i piloti i fossi al corrente??

uff che memoria che go..

comunque ricordo chi xe l'assassin... me ga davvero sorpreso dall'inizio alla fine...

me sa che semo cascadi comme allocchi tutti quanti nella trama che ne voleva far creder el regista fin alla fine :o)

Posted

no son sicuro de gaver capido ben...comunque..

l'elicottero sarà anche svolazzado via ma sull'isola non doveva esserghe neanche l'istruttor..

indi xe plausibile che i piloti i fossi al corrente??

al corrente de cosa?

comunque, in toeira i doveva restar soli, poi, credo tutti se gavemo immaginado che el sia rimasto sconto da qualche parte...

i piloti, anca se al corrente, no i gaveva de essere in quel stanzin, in sto caso come ga fatto ad andar via l'elicottero? xe questo che no son rivado a capir...

me sa che semo cascadi comme allocchi tutti quanti nella trama che ne voleva far creder el regista fin alla fine

e quala iera sta trama? mi ogni due minuti pensavo che fossi un altro!!! :testadamuro::merodolodalrider: :s'ciopado:

Posted

spoiler o pezzi de un'altra storia quel che scrivo qua sotto ? :D

elicottero telecomandado.

mentre l'istruttor e i piloti i gaveva pianificado de monitorar tutto dal stanzin.

el tizio pazzoide ga scoperto tutto e ga sfruttado al massimo vantaggio ogni situazion sfruttando le abilità de ciascun de lori per farli fora.

questo xe quel che xe successo secondo mi.

altre versioni ? :D

Posted

l'elicotero telecomandado me par esagerà...per mi ga canocià el regista, oppur gavemo visto mal noi e ghe iera un solo omo, e l'altro pilota xe tornado sula teraferma col velivolo....

quel che te disi ti xe giusto...el vero assasin, xe riuscido a elaborar el suo pian tignindo conto del carattere de ognidun dei profiler...