Jump to content

Tonellotto ga comprado el Koper


Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cossa te se spetti de sta persona...te sa che a gennaio probabilmente se non lottemo per la A Godeas lo vendi...per cossa te pensi arrivi Borgobello? Se lo ciol cmq vol dir che adesso no ghe servi (dal momento che el xe squalificà) ma da gennaio si...

Link to comment
Share on other sites

Testuali parole di Tonnelloto a tele4: "Ho comprato il Koper perchè in Europa c'è la grana!". :haha::crylol:

Mi no me sembra che Capodistria sia Eldorado.. el me gavessi dito compro el Barcellona per far soldi xè un conto, ma la serie A slovena per mi come pila xè meno della serie B italiana, ma chi :censura: xè la Slovenia come scuola calcistica, ma che giogadori i ga? :confused:

No centra un cacchio con el Koper, ma stasera a Tele4 non ga avudo parole morbide per Godeas...lo ga definido "instabile"...

Qualchedun lo fermi

Formidabile el discorso non te gioghi ben=> non te pago, ma xè robe che no esisti!

Se te me disi non te gioghi ben e allora te va fora rosa xè un conto, ma visto che te son ti che te ga proposto un contratto a un giogador te devi pagarlo e fine, se no el te denuncia con piena ragion, o ben che vadi el scampa. :offtopic:

Link to comment
Share on other sites

Cossa te se spetti de sta persona...te sa che a gennaio probabilmente se non lottemo per la A Godeas lo vendi...per cossa te pensi arrivi Borgobello? Se lo ciol cmq vol dir che adesso no ghe servi (dal momento che el xe squalificà) ma da gennaio si...

E un altro a far le valigie a gennaio podessi esser Generoso Rossi, che lo vol el Palermo...

A questo punto non so con quanta fiducia spetar la fine del giron d'andata: certo, se ghe xe un disegno preciso e accurato me sta ben, ma me par una gestion alquanto schizofrenica. E tutto basado su un clima da Rivoluzion Francese. Che qualchedun me disi se me sbaio mi, per favor

Link to comment
Share on other sites

x mi a gennaio andarà via abbastanza gente, almeno de quei validi!

xkè i sarà stufi e stra stufi della situazion e se i gaverà qualche altra richiesta i andarà sicuro!

poi con godeas sta tornando fora longhi,no lo considerà granchè (gave senti,no cosa el ga dito ieri sera a tele4...) perciò...

Link to comment
Share on other sites

Il problema de Tonnellotto xe che purtroppo quando una persona riesci in un campo se varda in specio, se rimira, disi "Oh mamma che bel che te me ga fatto" e pensa de poder riuscir in qualsiasi altro campo.

In altre parole el diventa talmente stupidamente tronfio che el pensa che poderà spaccar el mondo solo per el fatto che se ciama Tizio o Caio (vedi Gardini, Stefanel dal 2° anno de Milano dove che non lo gà più filado neanche el can e per finir Tonnellotto).

El mato sarà anche bravo (forse) a diriger un'impresa edile ma nol gà ancora capido che mentre muradori, elettricisti e manovai te ne trovi se te vol, se non altro perchè guadagnando el 5-10% de un zogador i xe costretti a lavorar e i devi anche lavorar almeno decentemente perchè el muro se vedi e la luce se devi inpizar, un calciator se no gà voia de zogar te rema contro e se el xe furbo non te se ne accorzi neanche. E la non te pol ciamar tizio o caio perchè se te son st:censura:o el se metti a correr come matto finchè el gà firmà el contratto dopo el fà quel che'l vol.

In altre parole Tonno gaveva le sue ragioni, ma xe talmente tronfio e pien de sè che gà cominciado a copar i sorzi con el bazooka e se qualcun no ghe dà una sonora mazzada de baseball pei denti (metaforicamente parlando se intendi), andarà a finir che co riva le pantigane usa la bomba atomica.

Me sa che el xe diventado el fradel mXXX de Gaucci, ma el bel xe che el stà diventando ogni giorno più :censura: , quindi nol xe solo :censura: de fabbrica, el stà anche studiando de :censura: e stà anche applicandose ben, con profitto.

Bisogneria che qualcun ghe disessi che xe inutile comprar Borgobello o Ronaldino o Nesta per la difesa, la sua unica speranza xe comprarse un novo zervel, anche de svendita. El sarà anche bravo a far l'imprenditor (????????) ma come stratega un picio de 2 anni xe 40 volte più figo. Alla fine, se el continua cusì el finirà de novo sui giornali, ma i lo pitturerà (anche per el fatto che i giornalisti se la gà ligada al dito) come el :censura: del villaggio. E forse el diventerà anche talmente "simpatico" che qualcun andarà a farghe anche i pulisi nei suoi affari. Convien??? No credo. Fazi lui.

Come el solito scuseme tanto per el comizio, ma iera tanto che volevo scriver su sto "signor"

:bye::bye::bye::bandieraalabarda::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Link to comment
Share on other sites

Rolf, legger i tuoi interventi xe sempre interessante, oltre che esser un autentico spasso :fiuclap: :fiuclap: (per quel te disevo in un altro post che me dispiaseva che no te scrivevi più qua :D)

Continuo a dir una roba che disi tanti: la sta fazendo troppo facile. E, de conseguenza, forsi ghe sfuggi che xe 3000 robe de calcolar in più che a lui al momento attuale non arriva a coglier. El discorso "son paron della baracca, fazo quel che voio" xe trito e ritrito: però non so quanto, alla distanza, sta roba poderà pagar (come sempre, me auguro de sbaiarme).

Me fa mal pensar che semo a novembre e spetemo gennaio col terror che tanti altarini salti fora: a questo punto, come parlavo za con qualchedun, spero che alla fine del giron de andata la Triestina no sarà nella parte destra della classifica; visto che basta una sconfitta per metter a ferro e fuoco lo spogliatoio, no oso immaginarme se el campionato ne dovessi riservar più note dolenti che liete.

P.S.: el discorso qua sora xe fatto con più ottimismo possibile

Link to comment
Share on other sites

Dal Piccolo de oggi:

"Ma perché l’affare è andato a farsi friggere? «Alcuni soci del Koper hanno fatto i furbi e cambiato le carte in tavola», dice arrabbiatissimo il presidente alabardato. Gli accordi prevedevano il saldo dei debiti del Koper (Tonellotto parla di 500mila euro), in arretrato tra l’altro con il fisco sloveno di 63 milioni di talleri. Ma da Capodistria qualcuno ha avuto qualcosa da ridire: ha alzato il prezzo e sollevato alcuni problemi di tipo burocratico.

Tonellotto l’ha presa male, molto male. «Loro sono venuti a cercare me, adesso si comportino coerentemente. Altrimenti li lascio fallire - dice - e poi mi prendo lo stesso il Koper. Vedremo se la prossima settimana tornerano a più miti consigli, altrimenti li butto fuori a calci nel sedere (una traduzione, ndr)». "

Link to comment
Share on other sites

Come el solito scuseme tanto per el comizio, ma iera tanto che volevo scriver su sto "signor"

Non te devi chieder scusa per le tue pillole de saggezza! :ave::ave::ave:

El problema xè che con el fatto che el se proponi come Colui che ga la pila, Colui che salva la baracca etc. etc. xè anche delle persone che subisi el suo fascino e non se rendi conto che 'sto omo ga si voia de far, personalità.. ma de balon non capisi un klinz, se De Falco non ghe fazeva rifar la squadra a fine estate, voio veder come ierimo messi in classifica con Orlando, Brevi.. :ehno::frusta::down:

Go capì che forsi tra lui e Moratti xè meio lui, ma doverà esister una via de mezzo, un presidente de personalità che non spara 200 cazzade a destra e a manca ogni 10 secondi. :bandieraalabarda:

Link to comment
Share on other sites

Mi son senza parole tonellotto come el vol far qualcosa de innovativo e de diverso e anche de interessante x il futuro,vien fora sto pessimismo e sto darghe contro in tutte le sue idee" intendo in generale non solo in chat " fin dei conti xe un xhe zerca de far no de disfar nel bene e nel male,mi un presidente cusì attivo nei confronti della città e con sta voia ed entusiasmo non me lo ricordo.

Link to comment
Share on other sites

Se bastassi sparar cazzade per diventar importante, esser attivo ecc. Pippo Franco saria diventado presidente della Repubblica e Totò anche paron del mondo.

Te vol far qualcosa de veramente innovativo?? Qualcosa de rivoluzionario, ma che se funziona te passi alla storia. Proponi a tutti un contratto al minimo sindacale (1500 Euro al mese, come Tommasi della Roma) e metti dei premi in progression, tali per cui se te vinzi el campionato te ciapassi un ingaggio triplo de quel che te sta ciapando adesso, se te zoghi mal e non te fa risultati no te costi un tubo.

Allora te pol dir de esser innovativo, fussi altro perchè te gà le bale de discuter prima sto contratto e no dopo e te ciol solo zogadori che i accetta la scommessa e quindi xe per definizion motivadi. E te devi esser anche ti equilibrado, perchè allora te se poni una regola per cui se non te ga bale per far una trattativa de questo genere te tien serado el becco, te ciol un allenador altrettanto motivado e magari tutti i lunedì, a porte chiuse, tutta la squadra se auto-giudica e giudica anche l'allenador e lo stesso presidente. E chi sbaglia paga. fussi anche el presidente.

E allora veramente pol dir tutti de esser nella stessa barca, ma non credo che esisti un presidente che gabi balle per far questo, al massimo fa casin tipo Gaucci, che el ga fatto disastri dovunque. Se proprio vol esser innovativo forse pol dar una cuccada a Lotito, ma gà sai da imparar. Adesso più che altro me par Paperino quando che se incazza con Cip e Ciop. Fa ssai casin e se ciapa regolarmente pigne pel muso.

Tonnellotto, la classe no xe acqua e neanche malta (nel senso che non te la va a cior e non te la fa). La classe o te la ga o te convien far in modo de far finta de averla, ma stando zito.

:cesso::cesso::cesso:

Link to comment
Share on other sites

Idea nobilissima, Rolf (no xe che te ga qualche soldin sotto el materasso per cior l'Unione?) purtroppo però xe de far i conti con i "lati oscuri" del balon de oggi:

-i procuratori dei zogadori (che xe la pezo roba che xe in giro, con rispetto parlando)

-no esisti più bandiere in campo (o se le xe, se le conta nei diti de una man)

-i contratti miliardari dei baloneri (maledetti anni 90...ve li ricordè i 24 miliardi spesi dal Milan per ciorse Lentini?)

-varie ed eventuali che podè inserir voi de seguito

Sul fatto che Tonell8 vol rivoluzionar el calcio, son perfettamente d'accordo (ghe dago ragion allo stesso Tonno quando el disi che i zogadori de calcio xe delle baldracche), ma ciò che intendi lui per rivoluzion me par che sia un pochetto incompatibile con la gestion de una società de serie B. Forse in questo lui pecca de eccessivo protagonismo, el ziga e l'urla come se fossi da 40 anni presidente della Triestina. Vol brusar le tappe? Ocio però che nol se brusi el popoci

Link to comment
Share on other sites

Se bastassi sparar cazzade per diventar importante, esser attivo ecc. Pippo Franco saria diventado presidente della Repubblica e Totò anche paron del mondo.

Te vol far qualcosa de veramente innovativo?? Qualcosa de rivoluzionario, ma che se funziona te passi alla storia. Proponi a tutti un contratto al minimo sindacale (1500 Euro al mese, come Tommasi della Roma) e metti dei premi in progression, tali per cui se te vinzi el campionato te ciapassi un ingaggio triplo de quel che te sta ciapando adesso, se te zoghi mal e non te fa risultati no te costi un tubo.

Allora te pol dir de esser innovativo, fussi altro perchè te gà le bale de discuter prima sto contratto e no dopo e te ciol solo zogadori che i accetta la scommessa e quindi xe per definizion motivadi. E te devi esser anche ti equilibrado, perchè allora te se poni una regola per cui se non te ga bale per far una trattativa de questo genere te tien serado el becco, te ciol un allenador altrettanto motivado e magari tutti i lunedì, a porte chiuse, tutta la squadra se auto-giudica e giudica anche l'allenador e lo stesso presidente. E chi sbaglia paga. fussi anche el presidente.

E allora veramente pol dir tutti de esser nella stessa barca, ma non credo che esisti un presidente che gabi balle per far questo, al massimo fa casin tipo Gaucci, che el ga fatto disastri dovunque. Se proprio vol esser innovativo forse pol dar una cuccada a Lotito, ma gà sai da imparar. Adesso più che altro me par Paperino quando che se incazza con Cip e Ciop. Fa ssai casin e se ciapa regolarmente pigne pel muso.

Tonnellotto, la classe no xe acqua e neanche malta (nel senso che non te la va a cior e non te la fa). La classe o te la ga o te convien far in modo de far finta de averla, ma stando zito.

:cesso:  :cesso:  :cesso:

scusime queste xe le tue idee se te fossi il presidente della triestina te le podessi anche metterle in pratica,ma xe lui il press della triestina e ga ragion demetter in pratica le sue de idee e far quel che desidera, solo il tempo poderà dir se gaverà ragion o no,purtroppo xe la mentalità triestina quela de lamentarse sempre e non esser mai contenti e riticar NO SE POL

Link to comment
Share on other sites

Mah mi sinceramente metterme a novanta davanti a un presidente de sto tipo non me va proprio ( specifico che nenache nei altri casi non me va :D )

Quindi essendo la squadra de Trieste credo che chi ghe vol ben a sta squadra gabi tutti i diritti de esprimer el proprio dissenso. Se fossi come te disi ti curvaiolo, a mio avviso la squadra dovessi ciamarse "Tonnellotto football club" o simili e ripartir dall'eccellenza da Trieste, o Capodistria...o dove ghe comoda a lui...

Link to comment
Share on other sites

Mah mi sinceramente metterme a novanta davanti a un presidente de sto tipo non me va proprio ( specifico che nenache nei altri casi non me va :D )

Quindi essendo la squadra de Trieste credo che chi ghe vol ben a sta squadra gabi tutti i diritti de esprimer el proprio dissenso. Se fossi come te disi ti curvaiolo, a mio avviso la squadra dovessi ciamarse "Tonnellotto football club" o simili e ripartir dall'eccellenza da Trieste, o Capodistria...o dove ghe comoda a lui...

quel che intendo mi xe che xe troppo criticado ogni roba che el disi e che fa non va ben e se critica ,mai una volta che i saria dei consensi solo dissensi. azionariato popolare non va ben,se ciol il koper no va ben

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×