dido76 Posted November 2, 2005 Report Posted November 2, 2005 ebbene si....go capela de fracar un boton in un post informatico... e inveze de quotar go clika cita... sicome no so cosa sucedi col cita ma imaginando che me vegnerà fato notar echime qua sula gogna del sitodesandro per la capela!!! Quote
Ghost Posted November 2, 2005 Report Posted November 2, 2005 ebbene si....go capela de fracar un boton in un post informatico...e inveze de quotar go clika cita... sicome no so cosa sucedi col cita ma imaginando che me vegnerà fato notar echime qua sula gogna del sitodesandro per la capela!!! O_o Ok... sono il primo? Cita = Quote. In italiano invece che in inglese. xe uguale. Non hai fatto nessun errore e se non postavi questo nessuno si accorgeva Quote
SandroWeb Posted November 2, 2005 Report Posted November 2, 2005 Nisun problema dido, xe che me iero chiesto el perchè te volevi segnalar ai mod quella discussion Quote
Starlite Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 me par che quela che ga capela' in sta discusion xe molly... Quote
trert Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 no so come che la ga fato.. iera una discussion del 2005.. Quote
Ghost Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 no so come che la ga fato.. iera una discussion del 2005.. La gha una mira sai sai scarsa. Quote
arska Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 no so come che la ga fato.. iera una discussion del 2005.. efetivamente xe notevole Quote
Recommended Posts