Jump to content

Recommended Posts

Posted

Alla fine ga vinto veramente chi se meritava de vinzer: una squadra non de prime donne che ga fatto del collettivo la propria forza.

Da sottolinear l'invasion de campo de Jimmy Jump che ga tirado a Figo la bandiera del Bar­ca in testa :rotfl:

:bye:

Posted

Per mi i greghi ga giogà un calcio pessimo e nonostante i me stia simpatici alla fine la loro vittoria no xe un bon spot per el calcio europeo secondo mi... :testadamuro:

Posted

Forse la loro vittoria iera contro ogni aspettativa, ma non me par che i gabbi giogado mal! Anzi me pareva una bonissima squadra con un bel giogo, collaborazione e boni giogadori!

Grande Grecia! :clap::clap:

Posted

Mi penso che dir che el giogo della Grecia iera "difensivo" me par una gran stronzada.. visto che i ga segnado in tutte le partide me sembra... e questo no me par concentrar el giogo sulla difesa.

Me permetto poi de aggiunger che el Portogallo (limitando el discorso alla sola finale) gabbi meritado de perder oltre che la Grecia de vinzer.. ovvero.. la Grecia ga vinto con le sue riserve.. mentre el Portogallo con i signori giogadori che el ga e la figura che ga fatto podeva solo che perder.

(Penso che sia anche l'ultima possibilità del Portogallo de vinzer un Europeo.. la finale in casa con la Grecia.. O| )

Penso che possi bastar!

:bye: