Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Vado a vederlo doman....go sentì che xe vietà ai minori de 12 anni e che xe quasi Horror....el Trailer me da l'aria de gran casin.....ve saverò dir come che xe :rolleyes:

Inviato
Harry Potter e el Calice de Fuoco

ma...el titolo el xe in triestin?

a mi i me sta per obligar a vederme tuti i episodi...no go visto gnanca un :down:

go pauraaaa :pauraaaa:

Inviato

A mi i episodi precedenti i me xe piasudi (anche se inizialmente i me ga costretto a vederlo con la forza.. non volevo..) e da quel che se disi de questo novo episodio.. podessi piaserme ancora de +.

non voio farme troppe false illusioni però... che poi ghe resto deluso...

:bye:

Inviato

[OT]Sa come se ciama el "mago" del disegno tecnico? - Harry Plotter [/OT]

mi anche li go visti tuti.. e me ga piasso sai.. sto ultimo me ispira anche se za vedo che sarà un gran scandàl de efeti speciali nel torneo che fa (za sul libro xe scandàl)..

i trailer me piaseva sai, e son felice che pur essendo una storia che ciapa sai i muleti lo gabi vietado ai picinini, xke sto episodio xe anche più cmplesso come trama oltre che più crudo

mi vado vederlo co finissi la ressa :D

Inviato

Si si promette bene. Un po meno favolesco, decisamente non per bambini. Atrmosfera molto più cupa e goticheggiante.

L'andro a vedere di scicuro... anzi qualcuno me lo avevo proposto ma non ricordo chi O_o

...temo di aver anche promesso di andare. Gho la testa per intrigho da un po de giorni.

• 2 settimane dopo...
Inviato

Son andado a vederlo ieri sera e non me ga affatto deluso. :clapclap:

Anzi, secondo mi sto film xè sai figo sia per chi come mi sa zà la storia (perchè go letto tutti i libri) sia per quei che non la sa.

Bei effetti speciali ma usadi con giudizio, non xè scagaz.:saber::tesparo:

5 euri e 50 cents ben spesi (se sè universitari :D).

Inviato

Anche mi lo go visto!!! :aaaaaatttillla:

Ancora l'altra domenica mattina con el cinama pien de fioi O|

Me ga piasso tanto soprattutto le scene relative al campionato del mondo de quiddich :DDDD Spettacolare in quel punto! :)

Consigliato! :D

Inviato

per mi che son un'appasionada del maghetto xè sai sai bel, fatto sai ben.

Pecà che me son letta prima el libro e a confronto xè niente.

Comunque merita (come i altri del resto)

Inviato
Pecà che me son letta prima el libro e a confronto xè niente.

In effetti sì, el libro xè un'altra roba. :cherobeara:

D'altra parte per far star in un film tutto el libro ghe volessi 5 ore de tempo! O|

me chiedo se son l'unica sulla facia dela terra che non sopporta sto Potter...

Avadra kevadra! :viemecheteremeno::D

Inviato

el libro per mi xe magico.. el te ciapa.. e mi devo dir che go dgerido meio i primi tre co no iera ancora el film.. poi el calice de fuoco e l'ordine della fenice, no me ciapava più tanto xke me vedevo sti mocciosetti viziadi come i attori! :D

Inviato
O|
me chiedo se son l'unica sulla facia dela terra che non sopporta sto Potter...

Avadra kevadra! :viemecheteremeno::D

:haha:

el libro per mi xe magico.. el te ciapa.. e mi devo dir che go dgerido meio i primi tre co no iera ancora el film.. poi el calice de fuoco e l'ordine della fenice, no me ciapava più tanto xke me vedevo sti mocciosetti viziadi come i attori

mi inveze el 4° me ga piasso fora maniera come libro, forse perchè son na gran lavoratrice de fantasia :p e el iera molto ricco de situazioni e dettagli.

Comunque sto tiro no leggo el 5° prima de gaver visto el film.

Inviato

el film me ga piasso.. la scena de quiddich all'inizio veramente ciapa sai..

poi però pecà che i ga cavado tuta la parte dell'allenamento de moody nei riguardi de harry.. quel iera bel!

infati no se sa come che el ciol la scova durante el torneo.. vabbè, i draghi fati benisimo, favolose le miniature dei draghi!

Inviato
el film me ga piasso.. la scena de quiddich all'inizio veramente ciapa sai..

a mi me ga spiaso proprio no veder almeno un accenno de partida, sai pecà, in tel libro la iera tropa roba

Inviato
a mi me ga spiaso proprio no veder almeno un accenno de partida, sai pecà, in tel libro la iera tropa roba

Nel libro xè sai robe in più.. ad esempio el libro non finissi come el film, me ricordo che iera un capitoletto in più che anticipava nuovi scenari :censura: , poi anche el duello me lo iero immaginado un po' diverso, la prova del labirinto iera più "particolareggiada"..

Insomma, leggeve anche el libro che xè sai più figo, specialmente se ve ga piasso el film! :bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro