Maurice Inviato 25 Novembre 2005 Segnala Inviato 25 Novembre 2005 Vado a vederlo doman....go sentì che xe vietà ai minori de 12 anni e che xe quasi Horror....el Trailer me da l'aria de gran casin.....ve saverò dir come che xe Cita
Matt Inviato 25 Novembre 2005 Segnala Inviato 25 Novembre 2005 Harry Potter e el Calice de Fuoco ma...el titolo el xe in triestin? a mi i me sta per obligar a vederme tuti i episodi...no go visto gnanca un go pauraaaa Cita
Kiriranshelo Inviato 26 Novembre 2005 Segnala Inviato 26 Novembre 2005 A mi i episodi precedenti i me xe piasudi (anche se inizialmente i me ga costretto a vederlo con la forza.. non volevo..) e da quel che se disi de questo novo episodio.. podessi piaserme ancora de +. non voio farme troppe false illusioni però... che poi ghe resto deluso... Cita
trert Inviato 26 Novembre 2005 Segnala Inviato 26 Novembre 2005 [OT]Sa come se ciama el "mago" del disegno tecnico? - Harry Plotter [/OT] mi anche li go visti tuti.. e me ga piasso sai.. sto ultimo me ispira anche se za vedo che sarà un gran scandà l de efeti speciali nel torneo che fa (za sul libro xe scandà l).. i trailer me piaseva sai, e son felice che pur essendo una storia che ciapa sai i muleti lo gabi vietado ai picinini, xke sto episodio xe anche più cmplesso come trama oltre che più crudo mi vado vederlo co finissi la ressa Cita
assist Inviato 26 Novembre 2005 Segnala Inviato 26 Novembre 2005 Questo sembra ancora più spettacolare dei altri a veder i trialers........andarò a vederlo dato che gavevo visto tutti i altri. Cita
Ghost Inviato 26 Novembre 2005 Segnala Inviato 26 Novembre 2005 Si si promette bene. Un po meno favolesco, decisamente non per bambini. Atrmosfera molto più cupa e goticheggiante. L'andro a vedere di scicuro... anzi qualcuno me lo avevo proposto ma non ricordo chi O_o ...temo di aver anche promesso di andare. Gho la testa per intrigho da un po de giorni. Cita
Kiki Inviato 26 Novembre 2005 Segnala Inviato 26 Novembre 2005 Mi go visto solo el primo e no me ga entusiasmado...no pensavo i fossi za rivadi al quarto! Prima o poi li vederò...con calma... Cita
Beck's Inviato 4 Dicembre 2005 Segnala Inviato 4 Dicembre 2005 Son andado a vederlo ieri sera e non me ga affatto deluso. Anzi, secondo mi sto film xè sai figo sia per chi come mi sa zà la storia (perchè go letto tutti i libri) sia per quei che non la sa. Bei effetti speciali ma usadi con giudizio, non xè scagaz. 5 euri e 50 cents ben spesi (se sè universitari ). Cita
Ghost Inviato 4 Dicembre 2005 Segnala Inviato 4 Dicembre 2005 Visto. Carino. Mi è piaciuto. Trama un po più debole degli altri. Ma decisamente spettacolare. E poi ci son i Draghi Cita
cucciolina Inviato 5 Dicembre 2005 Segnala Inviato 5 Dicembre 2005 Anche mi lo go visto!!! Ancora l'altra domenica mattina con el cinama pien de fioi Me ga piasso tanto soprattutto le scene relative al campionato del mondo de quiddich Spettacolare in quel punto! Consigliato! Cita
ciano de giarizole Inviato 5 Dicembre 2005 Segnala Inviato 5 Dicembre 2005 Bel film. Per chi, come mi, ghe piasi i film no superimpegnai. Lo go visto giovedì che iero in trasferta in Veneto, al Warner Village de Marcon. Iera la proiezion dele 19:05 e ierimo no più de 10 in sala. Un silenzio che no ve digo. Ciano de Giarizole Cita
J3n4 Inviato 5 Dicembre 2005 Segnala Inviato 5 Dicembre 2005 per mi che son un'appasionada del maghetto xè sai sai bel, fatto sai ben. Pecà che me son letta prima el libro e a confronto xè niente. Comunque merita (come i altri del resto) Cita
saretta Inviato 5 Dicembre 2005 Segnala Inviato 5 Dicembre 2005 me chiedo se son l'unica sulla facia dela terra che non sopporta sto Potter... Cita
Beck's Inviato 5 Dicembre 2005 Segnala Inviato 5 Dicembre 2005 Pecà che me son letta prima el libro e a confronto xè niente. In effetti sì, el libro xè un'altra roba. D'altra parte per far star in un film tutto el libro ghe volessi 5 ore de tempo! me chiedo se son l'unica sulla facia dela terra che non sopporta sto Potter... Avadra kevadra! Cita
trert Inviato 5 Dicembre 2005 Segnala Inviato 5 Dicembre 2005 el libro per mi xe magico.. el te ciapa.. e mi devo dir che go dgerido meio i primi tre co no iera ancora el film.. poi el calice de fuoco e l'ordine della fenice, no me ciapava più tanto xke me vedevo sti mocciosetti viziadi come i attori! Cita
J3n4 Inviato 6 Dicembre 2005 Segnala Inviato 6 Dicembre 2005 me chiedo se son l'unica sulla facia dela terra che non sopporta sto Potter... Avadra kevadra! el libro per mi xe magico.. el te ciapa.. e mi devo dir che go dgerido meio i primi tre co no iera ancora el film.. poi el calice de fuoco e l'ordine della fenice, no me ciapava più tanto xke me vedevo sti mocciosetti viziadi come i attori mi inveze el 4° me ga piasso fora maniera come libro, forse perchè son na gran lavoratrice de fantasia e el iera molto ricco de situazioni e dettagli. Comunque sto tiro no leggo el 5° prima de gaver visto el film. Cita
trert Inviato 9 Dicembre 2005 Segnala Inviato 9 Dicembre 2005 el film me ga piasso.. la scena de quiddich all'inizio veramente ciapa sai.. poi però pecà che i ga cavado tuta la parte dell'allenamento de moody nei riguardi de harry.. quel iera bel! infati no se sa come che el ciol la scova durante el torneo.. vabbè, i draghi fati benisimo, favolose le miniature dei draghi! Cita
J3n4 Inviato 10 Dicembre 2005 Segnala Inviato 10 Dicembre 2005 el film me ga piasso.. la scena de quiddich all'inizio veramente ciapa sai.. a mi me ga spiaso proprio no veder almeno un accenno de partida, sai pecà , in tel libro la iera tropa roba Cita
Beck's Inviato 11 Dicembre 2005 Segnala Inviato 11 Dicembre 2005 a mi me ga spiaso proprio no veder almeno un accenno de partida, sai pecà , in tel libro la iera tropa roba Nel libro xè sai robe in più.. ad esempio el libro non finissi come el film, me ricordo che iera un capitoletto in più che anticipava nuovi scenari , poi anche el duello me lo iero immaginado un po' diverso, la prova del labirinto iera più "particolareggiada".. Insomma, leggeve anche el libro che xè sai più figo, specialmente se ve ga piasso el film! Cita
trert Inviato 11 Dicembre 2005 Segnala Inviato 11 Dicembre 2005 però el libro ga 625 pagine.. e za cussi el film xe durado 2h30m.. imaginarse se i lo fazeva pari pari! Cita
assist Inviato 11 Dicembre 2005 Segnala Inviato 11 Dicembre 2005 però el libro ga 625 pagine.. e za cussi el film xe durado 2h30m.. imaginarse se i lo fazeva pari pari! Cita
J3n4 Inviato 12 Dicembre 2005 Segnala Inviato 12 Dicembre 2005 conosendome gavesi avudo anche el coraggio de vardarmelo Cita
Malto Inviato 12 Dicembre 2005 Segnala Inviato 12 Dicembre 2005 Beh premetto che no son un fan accanido de Potter però son andado a vederlo e no me ga dispiasso affattoooo... ...però...dove xe l'horror? Cita
trert Inviato 12 Dicembre 2005 Segnala Inviato 12 Dicembre 2005 beh.. iera certe scene che almeno mi go fatto dei salti.. tipo in mar o in labirinto.. un de 10anni pianzi credo! Cita
Stefano79 Inviato 12 Dicembre 2005 Segnala Inviato 12 Dicembre 2005 Mi go visto solo el primo della serie e devo dir che no me ga entusiasmà per niente.....no so...lo trovo bambinesco, poco de far No steme uccider Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.