Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

mi in teoria no posso ma se son da solo con un mio amico ve raggiungo volentieri.. magari ciamo cucc, ma cossa pensavi de far?

(ps: cussi rivo a portar un altro nel mondo del SDS.it)

Inviato

Anche stavolta una roba abbastanza soft...come al solito xe da decider el posto (penso che l'ora dell'incontro la podemo mantenir alle 9 e meza).

Mi gavevo una meza voia de andar a zogar a biliardo....

Inviato
mi in teoria no posso ma se son da solo con un mio amico ve raggiungo volentieri.. magari ciamo cucc, ma cossa pensavi de far?

Dai trert vien! :ikik::ikik: Anche se no so cossa podessimo far O| Per mi xe indifferente, basta star in compagnia :)

Stavolta me sa che saremo davvero pochi....

Meio pochi ma boni :rolleyes::D

Inviato

:s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado:

Disemo che semo tornadi tardin :grin:

Ringrazio anche mi tutti quanti de cuor! Me son troppo divertida! E el merito xe tutto vostro perchè sè davvero delle persone eccezionali :)

Non so davvero come ringraziarve! :ave::ave::ave:

Inviato

Ma dove sè andadi dopo senza dirme niente? O|:pianto:

Mi e Damiano semo andadi al Goblin a magnar qualcosa e dopo semo tornadi a casa. Pensavo che andavi tutti a casa, senò no se staccavimo da voi...

Boh, ormai fatta la xè :p Grazie a tutti, alla prossima :D

:bye:

Inviato
Eh...semo andai de Franco...Cucciolina spettacolare... non posso dir altro...  :D

Ma cucciolina spettacolare cossa??? O|:D

No go fatto niente mi o:-) Mi son brava :ehsi:

Go sempre dito mi che la ne porterà sula bruta strada a noi poveri muli

:cossaaa?::cossaaa?:

Uffi, ma mi no son cusì :sighsob: Mi ve voio ben :):ikik: e voi se cusì cattivi..... :pianto:

Vergogna! :noghesemo::disgust::ciapitestopese::linguaccia::D

Inviato

:cossaaa?::cossaaa?:

Uffi, ma mi no son cusì :sighsob: Mi ve voio ben :):ikik: e voi se cusì cattivi..... :pianto:

Vergogna! :noghesemo::disgust::ciapitestopese::linguaccia::D

:unsure: Ehm...me sento un tantinel in colpa (anche se se scrivi ste sempiade per butarla sul rider :) ) per gaver scrito ste robe e quindi, per i prossimi 20 giorni (e magari anche oltre :D ) PROMETTO SOLENNEMENTE (ustia... O| ) de non far commenti su chichessia componente del forum. :unsure:

:arrossisco: :arrossisco: :arrossisco:

:piacere:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro