Jump to content

Cellulari

Recommended Posts

Nella scelta de un telefonin cosa incidi de +? Preferì che sia a conchiglia, che se scolti i mp3, ga la fotocamera, dual o triband, opur che basti solo per telefonar.........sentiamo le varie opinioni.

Mi vardo sai alla durata della batteria ed ad altre monade tipo la possibilità de cambiar el sfondo o meterme le suonerie che voio :D

mi vardo diverse robe:

1) durata

2) sistema operativo (solo symbian o windows mobile)

3) qualità del schermo

4) cossa se trova in giro de programmini o simili

infatti el mio cellulare xe un s60 nokia 6600 che te pol montarghe tuti i zoghi e programmi de tutti i celulari s60 (tra cui l'ngage..)

poi ovviamente se un vol design va su motorola o LG che anche se per mi xe abb lenti, i ga molto più stile che nokia

Per mi el telefono servi per due robe: telefonar e mandar messaggi stop :D

Tutte quelle robe tipo gprs wap wop wup alla fine no se dopra mai.....

L'unica roba che me incuriosisi xè la possibilità de aver un software de navigazion satellitare, quel in effetti xè utile per chi viaggia, soprattutto considerando i prezzi dei navigatori fissi. Ma le altre robe xè veramente boiade.

Fe conto che mi go scelto el cell che go (nokia 5100) solo per la robustezza. Me son ritrovado un cell con 800 funzioni secondarie che no go mai usado...l'unica roba che dopro ogni tanto xè la torcia integrata :p

mi fin adesso go sempre usado i nokia con cui me trovavo benissimo...a parte l'ultimo che me se ga inciodà! e allora son passada al sharp gx20!

poi go manda a riparar l'altro e così go 2 telefoni con 2 sim (x far più promozioni possibile :p )

cmq guardo soprattutto quanta memoria ga..son fissada:voio salvarme più messaggi possibile!

cmq son d'accordo che quei che la metà delle robe extra xe inutili!

x mi xe utili: calcolatrice, fotocamera, torcia...

wap mai usà xkè costa un sacco e se me servi qualcosa vado in internet dal pc..

Che el sia pratico....che no el sia un nokia (go sempre avudo antipatia per lori) che no sia un Siemens (ne gavevo un che valeva piu de mi e me se rompeva ogni 4 mesi) che no el sia proibitivo...

Des go un samsung, lo go pagado solo 125 euri perche el iera in offerta.. ga più de sei mesi e ancora el xe intiero...

Comunque el mio pensier finale xe che un celular ga de esser comodo, pratico e solamente un mezzo de comunicazion...

Mi go un videotelefonin Motorola ma solo perché iera un oferta speciale de Vodafone (in pratica lo pago mensilmente sul conto del mio abonamento e no me corzo de pagarlo).

Però, sinceramente, devo ameter che in un anno go fatto meno de 5 videochiamate. Go fato qualche foto, OK, ma che qualità scarsa....

Per el resto me piasi perché posso crearme le suonerie che voio (Manowar, Stratovarius e Gamma Ray).

Cmq l'uso importante xe le ciamade. El resto xe monade!

3000 msg ?!?!?! ghe vol una vita solo x scriverli.... anche col t9 :D :D

x mi el cellu devi rivar a telefonar, mandar sms, eser gprs e un client email valido... el resto no me interesa..... odio i nokia anche mi come matt.. no come telefoni ma x la politica che fa nokia :D

ma x mia fortuna xe tanta gente che la pensa diversamente :D :D :D

-Che telefoni mandi gli SMS abbia rubrica orologio e sveglia e BASTA. Niente gioch agende internet o qualsiasi altra cosa.

-Buona batteria, sempre e solo Litio.

-Leggero e piccolo ma non troppo.Odio i telefonini che necessitano di uno stuzzicadenti per pigiare i tasti.

-Che costi poco e duri tanto e sia bello robusto.

cmq guardo soprattutto quanta memoria ga..son fissada:voio salvarme più messaggi possibile!

vara che i cell de oggi te salva infiniti messaggi.. mi el mio go limitado a 3000..

però lo posso metter anche all'infinito, basta cambiar la scheda de memoria!

orca ciò.. no savevo che anche certi telefoni ga la scheda de memoria! :wacko:

ma dopo te se li pol anche scarigar da qualche parte?

Mi odio cambiar cellulare...me affeziono!!! :wub:

Mi go cambiado solo una volta el cell, ma solo perchè quel prima me lo gaveva rubado, non per altro. E quel che go comprado lo go ancora adesso (da 5 anni) e me trovo benissimo: el xe un Siemens super-resistente e del mio color preferido (azzurro)!!!

No me servi che gabbi chissà cosa de memoria (rivo a sopravviver anche con una capacità massima de 30 sms), no me interessa che la batteria duri all'infinito (no go de far numerose telefonade o scriver milioni de sms, me basta che duri 4 giorni e son contenta), no me servi che gabbi svariate funzioni (me basta la calcolatrice e quei do zogheti che no uso mai, ma che so che esisti se i me servi), no voio che costi follie!

Ecco, l'unica roba che me fasessi desister da comprar un cell xe se fossi un Nokia: li ga tutti e no capiso perchè! :confused:

1. deve avere il bluetooth ed essere compatibile col mac, perché 170 indirizzi di rubrica riscrivermeli a mano un po' mi seccano :wacko:

2. deve telefonare e mandare gli sms

that's it. difatti ho l'ngage qd, e penso che tra una settimana lo vendo: costava poco ma è una scatola che in tasca te la sfonda... passerò giocoforza al sony ericsson, che è il più compatibile con il mac (se lo collego bluetooth posso telefonare dal computer, ricevere o spedire gli sms idem... figatissima!).

d.

Vedo che anche Stefano Cucciolina e Kiki usano il Cellulare per quello per cui è stato inventato. :p

Il trascrivere la rubrica potrebbe essere utile. Magari un Cell che possa leggere le schede SD.

Il bluetooth non lo sopporto. la più instabile e vulnerabile teconologia mai creata dall'invenzione di windows ME.

Mi odio cambiar cellulare...me affeziono!!! :wub:

Mi me iero afezionado ad un solo cel......el star-tac della motorola......el iera sai figo.....pecà solo che gaveva tropi limiti....oh, per mandar i sms dovevo saver la rubrica telefonica a memoria ( ed effettivamente la savevo! :testadamuro: )

siemens s55 e un vecio siemens a35

i miei cucciolini!! e pensar che el a35 ga fatto una vita molto movimentada :D

me son sempre trovada ben.. e per ora rimani questi.poi chissà!!! :bye:

ops..cosa cerco in un telefonin?

bhe.. che se possi telefonar e mandar sms.. ma se xe anche qualcossa altro non me dispiasi....

perche gaver un cell che no ga niente allo stesso prezzo de un che ga qualcosa de piu???