SandroWeb Inviato 7 Gennaio 2006 Segnala Inviato 7 Gennaio 2006 Ultima giornata del girone d'andata...ne vien a far visita Palestrina, squadra che ga 4 punti in meno de noi e che quindi non vegnerà a farse una gita de piacere al PalaTrieste. L'imperativo ovviamente xe quel de vinzer per continuar la striscia vincente Cita
giuli Inviato 7 Gennaio 2006 Segnala Inviato 7 Gennaio 2006 Penso positivo: i giocatori saranno carichi e... speriamo di vincere! Cita
cucciolina Inviato 7 Gennaio 2006 Segnala Inviato 7 Gennaio 2006 Vinzemo sicuro perchè semo una squadra simpatica Cmq sarà durissima. I nostri avversari venderà sicuro cara la pelle! Speremo ben Cita
Delio Inviato 7 Gennaio 2006 Segnala Inviato 7 Gennaio 2006 Non esisti partide facili ma in casa bisogna vinzer. I muli sarà gasai dopo Gorizia, speremo anche de recuperar qualche zogador un poco roto, e avanti a tuta...!!! Cita
Rolf Inviato 7 Gennaio 2006 Segnala Inviato 7 Gennaio 2006 Penso che una bona fetta del risultato finale se zoghi sul marcamento de Avenia e de Politi, cioè ala e pivot. Non so chi se ne occupera', ma se'l vegnera' limitado Avenia sara' un bel passo avanti. Per quanto riguarda la costruzion del zogo sia Peretti che Piazza non me par fenomeni. Mi li go visti, come probabilmente molti de voi, verso meta' novembre in tv da Gorizia. I ga perso 69-60, ma quel che me gaveva piu' sorpreso non iera tanto e non solo i ben 17 rimbalzi de Vecchiet ma (udite udite) i 22 punti de Grobberio, che noi l'altro giorno gavemo tegnudo a 1 libero se non sbaglio. Bene, quindi come sempre attenzione a quello che si fa, massima concentrazione e rispetto per l'avversario. Difesa che morde i garretti, pressare i costruttori di gioco e servire i lunghi. Niente cali di tensione ed è 83-69. Se si lasciano 5 minuti di libertà a Avenia si va punto a punto, 7 minuti e si perde. E mi raccomando. I tiri liberi si segnano. Cita
80 revival Inviato 8 Gennaio 2006 Segnala Inviato 8 Gennaio 2006 Penso che el pericolo maggiore che ghe possi esser in questa partida xe el fatto che la vien dopo el derby,e ghe pol esser magari un calo a livello mentale,oltre al fatto che ghe xe sta poco tempo per prepararla,ma penso che i nostri no se lasserà perder l'occasion de centrar la sesta vittoria consecutiva,anche perchè la prossima settimana andemo a Osimo,e la sarà più longhi.Palestrina da rispettare come tutti,ma non da temere anche perchè semo a casa nostra,e qua no ga de vinzer nessun.Già ga vinto la spar,e ancora me ruga. Cita
Delio Inviato 8 Gennaio 2006 Segnala Inviato 8 Gennaio 2006 Cito: "Grobberio debilitato da problemi intestinali, che lo hanno colpito nella mattinata precedente il derbissimo" Non è stato tutto merito nostro, a quanto pare... Cita
Rolf Inviato 8 Gennaio 2006 Segnala Inviato 8 Gennaio 2006 "Grobberio debilitato da problemi intestinali, che lo hanno colpito nella mattinata precedente il derbissimo"Non è stato tutto merito nostro, a quanto pare Balle! Ghe xe vegnu' la cag****la pensando all'Acegas perche' saveva de esser inferior. Punto. Seriamente penso che i fussi del tutto convinti della realta'. Xe una squadra da 20 punti de meno. Stop. Cita
Maurizio72Ts Inviato 8 Gennaio 2006 Segnala Inviato 8 Gennaio 2006 Xe una squadra da 20 punti de meno. Chi?? Trieste o lori??? a veder el risultato final...no diria , visto che Trieste ga perso de 1 Cita
Maurizio72Ts Inviato 8 Gennaio 2006 Segnala Inviato 8 Gennaio 2006 ah..ehm...pardon..... me dago cartelin roso e vado sconderme drio la lavagna onde evitar de far altre bianche mostruose x ogi Cita
Rolf Inviato 8 Gennaio 2006 Segnala Inviato 8 Gennaio 2006 Questo era quello che avevo scritto in tempi assolutamente non sospetti ttenzione a quello che si fa, massima concentrazione e rispetto per l'avversario. Difesa che morde i garretti, pressare i costruttori di gioco e servire i lunghi. Niente cali di tensione ed è 83-69.Se si lasciano 5 minuti di libertà a Avenia si va punto a punto, 7 minuti e si perde. E mi raccomando. I tiri liberi si segnano C 1. - Mi pare di aver sentito che ci sono stati 5-10 minuti di calo di concentrazione 2. - Avenia ha segnato 27 punti 3. - Sbagliati 8 tiri liberi, bastava uno in meno, vero Iannilli? Ragazzi, comincio ad azzeccarci troppo, vuol dire che il basket ha perso fantasia, e' diventato troppo prevedibile. SGRUNT!!! Cita
Rolf Inviato 8 Gennaio 2006 Segnala Inviato 8 Gennaio 2006 Grobberio debilitato da problemi intestinali e oggi che ga fatto 6 punti con 1/2 da 2, 1/4 da 3 e 1/2 nei liberi + 3 palle perse cosa gaveva? La pipponite? Cita
Rolf Inviato 8 Gennaio 2006 Segnala Inviato 8 Gennaio 2006 Mi no son rivado, perche', cosa i ga dito? Cita
hollywood Inviato 8 Gennaio 2006 Segnala Inviato 8 Gennaio 2006 Un sentito ringraziamento a tutti i tifosi che si sono recati a sostenere la squadra. Sicuramente almeno 5 punti non sarebbero stati segnati senza il vostro calore, quindi... il vero sesto uomo siete stati voi, grazie ancora Quoto... El pubblico de Trieste, xe davvero immenso Quel che go citado xe un messaggio nella discussion de gorizia. El pubblico de Trieste xe immenso? Mah, a Gorizia (e a Venezia l'anno scorso) forsi anche si. La realtà però xe assolutamente el contrario. E stavolta no son mi o 80revaival o altri che se sognemo de dirlo, ma sta roba la ga dita Riccardo Furlan, poco fa ospite de Pitich a Sportime. El ga dito infatti che el pubblico de Trieste sta zito e sentado, no iuta la squadra e no incidi sui arbitri. El ga salvà solo la tribunetta che nel limite del possible zerca de smover l'ambiente. Prima de dir che el nostro xe un pubblico immenso saria de farse un esame de coscienza secondo mi. No discuto che a Gorizia semo stadi bravetti, ma spiegheme il motivo x cui in tre giorni tutto l'entusiasmo che iera al PalaBigot se ga dissolto, e perché in trasferta ierimo una 50 a far casin e in casa par de esser in chiesa (tra poco el speaker inveze de comunicar el quintetto inizial el dirà qualcosa tipo "iniziamo la celbrazione con il canto..."). Cita
Beck's Inviato 8 Gennaio 2006 Segnala Inviato 8 Gennaio 2006 Go visto la partida, onestamente Palestrina non ga rubado niente, i ga giogado meio de noi e, sopratutto nel primo tempo, i ga avudo percentuali da tre de NBA. Avenia veramente sai forte, semo anche stadi un po' sfigai, due gomitade ga limitado Mariani all'inizio e Ciampi alla fine. Comunque non gavemo giogado malissimo, onore ai avversari. L'unica roba che non me ga piasso se stada la difesa nell'ultimo quarto, non go capido onestamente cosa i fazeva, iera una 2-3 però i tre davanti se moveva quasi in linea (e troppo vicini) e co sto scherzo se semo becadi delle bombe dai angoli. Peca' per el finale, Moruzzi non ga fatto tutto sto fallo, credo che nol sia riuscido a fermarse in corsa e che el gabi urtado l'avversario con le gambe (IMHO). Gaveremo altre gioie (spero)! Cita
SandroWeb Inviato 8 Gennaio 2006 Autore Segnala Inviato 8 Gennaio 2006 Qua sotto xe el link con la cronaca e le pagelle simil-serie: http://www.elsitodesandro.it/index.php?ind...ry_view&iden=21 Che dir altro...pecà! Onore a Palestrina che ga vinto meritatamente (secondo mi lori xe una squadra che romperà le balle a molti), noi gavemo pagado el fatto de non esser riuscidi a preparar ben sta partida dopo el derby. A un certo punto della gara, nel 4° quarto, parlavo giusto con Beck's che i nostri no i gaveva lo sguardo della tigre (come disi Flavione Tranquillo ) e alla fine l'unico veramente carburado iera Muzio (strepitoso in penetrazion e, come al solito, ai liberi). Il mio rammarico maggiore arriva dai lunghi che oggi ga abbastanza toppado (giustificato Mariani perchè dopo quel tiro che el se ga ciapado in muso iera difficile entrar in partida) mentre Laezza e el Moro non ga girado ben (qualchedun me spieghi perchè Moruzzi in sti ultimi tempi el xe cussì incazzoso in campo....) Cmq no problem: finimo el giron de andata con 5 vinte e una persa, semo quinti alle spalle delle + forti. Anche se in chiaro-scuro, gavemo fatto metà campionato discreto, tenindo conto sempre che semo una neo-promossa e che xe tante le squadre forti. Ora el test de Osimo de domenica prossima pol esser za una partida fondamental per capir le nostre vere intenzioni da qua sin la fine Cita
SandroWeb Inviato 9 Gennaio 2006 Autore Segnala Inviato 9 Gennaio 2006 Aggiungo che la gestion della gara da parte dei arbitri xe stada molto "allegra".... Cita
cucciolina Inviato 9 Gennaio 2006 Segnala Inviato 9 Gennaio 2006 Partita da dimenticare, soprattutto in difesa. No se pol subir 49 punti nel solo primo tempo in casa Pecà, iera sicuramente alla nostra portata! E, alla fine, sicuramente ga pesado gli innumerevoli tiri sbaiadi de sotto e i tiri liberi non segnadi L'ultimo fallo de Moro (che per mi no iera) xe relativo. Bisognava vinzerla prima sta partida e non spettar gli ultimi 7 secondi. Cavoli....ierimo avanti anche de 15 e nostro demerito far rientrar Palestrina in partida. Bisognava chiuder là! Avenia xe un grande giogador (a 40 anni poi ) però el se meritava 80 falli tecnici. Iera sempre che protestava!!! Solo che lui se ciama Donato Avenia e lo pol far No semo rivadi a giogar come savemo far! Avenia gaveva 4 falli per bona parte della partida e bisognava assolutamente sforzar su de lui e farghe far el 5° ma cusì no xe sta. Quindi adesso xe solo de rimboccarse le manighe e riprender la giusta mentalità e la via della vittoria P.S. Stra quoto le pagelle de SandroWeb Cita
Delio Inviato 9 Gennaio 2006 Segnala Inviato 9 Gennaio 2006 Quel de no rivar "mazar" le partide xe un problema che me par assai ricorente, apena se ciapa un bel vantagio i monta in caregheta e i tira el fia, lassando che i aversari torni in partida. Certo che rivar fermar Myers e no rivar far el stesso con Avenia fa un poco rabia. Bon, pecà, ma insomma, a fine andata el bilancio xe più positivo che negativo. Xe de lavorar su certi difetti ricorrenti, forsi saria più utile un psicologo che un alenador, ma nel complesso no se se pol lamentar, certo che con 4 punti in più (tanto per dir solo Matera e ieri)... Cita
zaflaucich Inviato 9 Gennaio 2006 Segnala Inviato 9 Gennaio 2006 Un sentito ringraziamento a tutti i tifosi che si sono recati a sostenere la squadra. Sicuramente almeno 5 punti non sarebbero stati segnati senza il vostro calore, quindi... il vero sesto uomo siete stati voi, grazie ancora Quoto... El pubblico de Trieste, xe davvero immenso Quel che go citado xe un messaggio nella discussion de gorizia. El pubblico de Trieste xe immenso? Mah, a Gorizia (e a Venezia l'anno scorso) forsi anche si. La realtà però xe assolutamente el contrario. E stavolta no son mi o 80revaival o altri che se sognemo de dirlo, ma sta roba la ga dita Riccardo Furlan, poco fa ospite de Pitich a Sportime. El ga dito infatti che el pubblico de Trieste sta zito e sentado, no iuta la squadra e no incidi sui arbitri. El ga salvà solo la tribunetta che nel limite del possible zerca de smover l'ambiente. Prima de dir che el nostro xe un pubblico immenso saria de farse un esame de coscienza secondo mi. No discuto che a Gorizia semo stadi bravetti, ma spiegheme il motivo x cui in tre giorni tutto l'entusiasmo che iera al PalaBigot se ga dissolto, e perché in trasferta ierimo una 50 a far casin e in casa par de esser in chiesa (tra poco el speaker inveze de comunicar el quintetto inizial el dirà qualcosa tipo "iniziamo la celbrazione con il canto..."). mi a fine partida me son ferma un attimo a ciacolar con un po' tutti i giogadori e anche lori ga dito le stesse robe; uno me ga dito ste testuali parole "alla fine ho fatto cosi con le braccia (gesto di incitamento) per cercare un po' di supporto dal resto del pubblico perchè stavate fischiando solo voi"... altri tre me ga dito che "in altri campi, specialmente al sud, un fischio del genere i arbitri nn lo gavessi mai fatto ma a qua el pubblico e l'ambiente nn li condiziona (fallo de moruzzi)"... Cita
settoreemme Inviato 9 Gennaio 2006 Segnala Inviato 9 Gennaio 2006 Secondo mi, dopo una lunga serie de vittorie e specialmente dopo quella nel derby, xe anche normale gaver una "battuta d'arresto". In fin dei conti i ga perso de 1 con una decision arbitrale discutibile. L'importante xe reagir subito anche se capita una trasferta difficile. Cita
diego Inviato 9 Gennaio 2006 Segnala Inviato 9 Gennaio 2006 Ragazzi no xe la fine del mondo se gavemo perso una partida, malamente ma meritatamente. Alla fine la classifica no xe cambiada per noi in maniera devastante, xe vero che resta l'amaro in bocca per l'occasion persa, disemo che i gaveva ancora dentro la sbornia della vittoria nel Derby.Oramai me rifiuto de giudicar el pubblico triestin del Palazzetto, xe una costante , go sa scritto, che i ziga solo quando i nostri xe avanti de 20 punti, no servi. Cita
80 revival Inviato 9 Gennaio 2006 Segnala Inviato 9 Gennaio 2006 Ciao muli,ieri iero fora delle grazie de dio.Se noi me tien me magno i arbitri.Go riguarda oggi la partida per tv,e me gira ancora de più le balle.Disemo che i arbitri xe sta alquanto scandalosi,e ga lassado che Palestrina meni dall'inizio alla fine,e Avenia ga fatto el bel e brutto tempo con lori.Certo che gavemo anche noi le nostre colpe,ma bastava che sti moni fisci le robe giuste(me par che sull'ultima azion Muzio gabbi subido un netto antisportivo),e nell'ultima azion no iera per niente fallo del Moro su quel mona de Sperduto che gaveva già perso la bala.Peccado podeva esser la sesta.Conto adesso in una grande reazion a Osimo.Per quanto riguarda i singoli GRANDISSIMA prova del bon Muzio.Solo per la sua partida speravo in una vittoria,visto che xe sta l'unico che ieri nè ga tenudo sù,e un pochetto Ciampi.Per quanto riguarda el pubblico poco de dir.Tanto bravi a Gorizia,quanto imbalsamai ieri.Ma questa no xe una novità.Ma tutti quei che xe venudi a Gorizia in casa dove xe? Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.