arska Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 scatade un per de mesi fa a Naßfeld.. no le me dispiasi ma qualcossa no me convinzi.. idee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 sa cos te digo? a ocio e crose la prima xe quella piu bella perche la ga un soggetto che aiuta a non render piatta l'immagine [ghe gaveria da un poco de contrasto..] le altre due le xe un po piatte per el motivo suddetto.. a mio parer ovviamente magari un sciador... o bhu... un do rami che esci fora gavessi migliorà.. comunque un poco de contrasto ghe volessi in tutte e tre.. spero de eserme fatta capir.. ciao ciao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 QUA pecà che se brusa là dell'albero..... vabè...pol anche non piaser la mia version... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted January 27, 2006 Author Report Share Posted January 27, 2006 pensa che a mi me piaseva de più proprio le altre do questa la me pareva banale.. ma dopo credo de eser mi con gusti strambi la tua no me dispiasi, ga un sai bel contrasto, ma come che te ga dito la xe un poco brusada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 saria meo poderla rifar ma sa cossa xe?che ti te ieri là.. ed essendo in prima persona a far la foto te xe rimasta la bellezza de quel che te ga visto.. per questo te piasi piu le altre secondo mi alle prossime foto alora... zao zao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted January 27, 2006 Author Report Share Posted January 27, 2006 eeh.. probabile cmq del albero ghe ne go altre che go scartado in precedenza.. magari dopo le posto cmq grazie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 beh.. le ultime due purtroppo la vedo dura refarle.. pecà xke doveva esser un bel spettacolo.. mentre la prima son dell'idea de polpetta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 mi quela che me piasi de + xe la terza, provasi a aumentar un poco el contrasto e secondo mi vien una figada.... forsi vedendola su un sfondo nero inveze che bianco rendesi sai de piu ... adeso no rivo provar ma pena che go 5 minuti lo fazo :s'ciopado: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted January 29, 2006 Report Share Posted January 29, 2006 a mi me piasi de + la prima. le altre due non se capisi unca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts