Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato
Vien fora tranquilla venerdì, se vedemo el venerdì dopo o, al più, sabato prossimo in stadio :D

ma mi no so chi xe lori! :ehno::confused::confused:

Beh a sto punto te se fa dir i connotati de uno dei brutti ceffi che xe qua e te son a caval :caval:

Inviato
:cossaaa?::cossaaa?:

Che beeeel, se trovemo proprio venerdì 17... :D Ottimo :p

Venerdì 17......eh no so miga se xe el caso che sia proprio stp venerdì el giorno del mio ritorno :pauraaaa::lol:

Scherzi a parte non so ancora se ghe sarò o no.

Inviato
mi son alto, bel, go un ferari e una villa in costiera.. co rivo in piazza oberdan tuti se inginocia... te me riconoserà! :D

Hey hey.......sborone!Ara che la ferrari xe un casin che te la go prestada e la rivoio indrio!!!! :incazzado: sennò :caregaintesta:

:haha::haha::haha:

Inviato
mi son alto, bel, go un ferari e una villa in costiera.. co rivo in piazza oberdan tuti se inginocia... te me riconoserà! :D

Buahahahahahahahahahahahahaha :ihihihhi: :ihihihhi:

Per el bel e alto non obietto :rolleyes::p ma per el resto..... :D

Inviato

Si, i se inginocia per el troppo rider!!!!!! :crylol::crylol::crylol::ihihihhi::ihihihhi::ihihihhi::rotfl::rotfl::rotfl:

Noi al 70% ghe semo (tanto per tirarsela un po') :DDDD

Inviato

Purtroppo sabato mattina go de sveiarme presto che vado a trovar parenti in giro per el Friul, quindi me sa che salto per l'ennesimo ven! :(

...Ma prima o poi uscirò con voi!!!! (Leggela come minaccia o come un evento gioioso...a voi la scelta! :lol: ).

Buona serata! :piria:

Inviato

mi e AV probabilmente rivemo dopo.. (probabilmente xke forsi rivemo in orario ma no penso)

andemo in un pub prestabilido o decidemo dopo e se bechemo in piaza oberdan solito?

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro