Maurice Posted February 23, 2006 Report Share Posted February 23, 2006 siccome semo a carnevale e ogni scherzo vale e siccome ogi son in vena de discussioni mone ve chiedo. Qual xe e scherzo più bel che gavè mai fatto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 hahaha me ricordo co iero picio go ciolto un ragno de plastica bel grosso e abbastanza realistico e ghe lo go pozado sulla spalla de un mio amico senza che el se inacorzi... e dopo son andado davanti de lui e con faccia eloquente che fazo notar che el ga qualcossa sulla spalla... lui se gira e co la coda de l'ocio el vedi el ragnaz..... el ga petà un urlo che i lo ga sintido fin in Ungheria e el xe scampado via corendo.... ... e dopo el me ga legnado ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 hahaha me ricordo co iero picio go ciolto un ragno de plastica bel grosso e abbastanza realistico e ghe lo go pozado sulla spalla de un mio amico senza che el se inacorzi... e dopo son andado davanti de lui e con faccia eloquente che fazo notar che el ga qualcossa sulla spalla... lui se gira e co la coda de l'ocio el vedi el ragnaz..... el ga petà un urlo che i lo ga sintido fin in Ungheria e el xe scampado via corendo.... A mi, che son aracnofobica, me gavessi ciapado un infarto Scherzi? Uhm....Ghe devo pensar. No me ricordo adesso come adesso (w la veciaia ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 ahahaha mitticco malto mi coi ragni ghe go riempido el leto a mia mama (iera anche bacoli finti) la ga tirà un zigon e son cora che scampo de ela! poi soliti scherzi da camerata.. dentifricio alla menta sotto el naso per far pissar (ga funzionado solo una volta) Pai d'oro mastruzade dentro al letto de un che me stava sulle balle.. (iera sempre el stesso del dentifricio.. poereto! iera anca bel al semaforo co se iera pici col scooter, distrar el mulo accanto con l'altro scooter e studarghe el scooter ed impossessarse delle ciave.. funzionava sempre ed al semaforo no andava mai avanti!! (no iera sempre el stesso dei pai d'oro però! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Anche io ho fatto una cosa simile ma con epilogo imbarazzante. Ero al cinema con un amica e in un film c'era una scena con ina tarantola (lei ha apura dei ragni) Ed io quatto quatto passo il braccio dal altra parte e faccio la "tarantola" che cammina sulla sua spalla.... Ha tirato un urlo e se alzata in piedi... la platea mi ha guardato come se fossi un molestatore mentre lei mi pestava Che figuraccia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts