tuxav Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 Ogi go fato sta foto e volevo saver cosa ne pense', mi la me piaseva cusi' pero' forsi xe una schifeza Sta foto la go convertida in jpg e me son zoga' un poco (a caso) con el filtro per la nitideza .. solo che un programa me fa veder ben, un altro vien fora una schifeza quindi me rimeto al vostro parer :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 come te go dito in separata sede... la soluette xe molto bella e i colori del sfondo anche.. ma xe come se me mencassi un toco de albero... non so... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 alora.. come foto xe molto bella.. el tuo zogarte coi parametri però la ga rovinada molto.. i contorni dei rami xe brusadi.. sai pecà (conossendo la macchina, sicuro i iera pochetin sfogadi però molto meio! mi i sontroluce xe quei che preferisso.. ogi proprio ne go fati un pochi ma no possometerli.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted March 6, 2006 Author Report Share Posted March 6, 2006 si manca qualcosa.. manca el tronco de l'albero.. no xe una tua impresion... vabeh... iera mejo che me la cancelavo dal pc :D la meto qua convertida in jpg dal raw .... mi sul mio monitor no vedo che cambia tanto tanto.... cioe no vedo tanto brusai i contorni.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 No so, ma me piasi de più la prima, anche se più che una foo la me par un'aquaforte, come che fa quei che fa ala scola de acquaforte e che spesso i fa alberi de Carso, La me piasi cussì Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 Hmm, no so cosa te ga fatto, ma la prima xè molto più nitida. Bella foto. Ma forsi mi gavesi provà a ciapar anche el tronco. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts