cenerentola82 Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Una sola scelta possibile. Vol dir che tue le altre no se avvera. Come dir per esempio che se l'Italia vinzi i mondiali la Triestina 'ndassi in C1, l'Acegas restassi in B1 la pallamano retrocedi ecc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Siccome non son molto fiducioso sul basket locale, me buto sulla champions league rossonera! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Pel calcio prof no perdo el sonno, quindi scarto tute quele che lo riguarda (Triestina compresa, che la staghi in B o in C no me cambia la vita, me dispiasessi solo che la fallisi). Che la Pallacanestro TS vadi in A2 saria, in sto momento, più una disgrazia che una benedizion, per la formula 1, tuto somà, no go gnanche un gran trasporto... co son a casa la domenica che xe i GP la uso come sonifero, restassi el scudeto del'Edera, che me faria sai contento pur non essendo un apasionà, ma se devi costar la retrocession de una società gloriosa come la Pallamano TS, preferisso che se salvi quel patrimonio sportivo che ga dà tanto lustro ala cità... vol dir che pel scudetto del'Edera ghe penseremo l'anno dopo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 me piasesi sai che la palavolo torni in A1...ma no xè la scelta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Mi me bastasi che l'Italia vinzesi i mondiali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gufo805 Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Se saria possibile risponder a tutto diria che la Triestina se salvassi come pur la pallamano e che magari l'Acegas andassi in A2 e perkè no che l'Edera vinzessi lo scudetto. Non podendo farlo opto x l'Unione in B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 L'Unione che resti in serie B...credo che chi (come mi) la ga seguida dal buio dell'interregionale alla serie cadetta, pol rivar a capir... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted March 14, 2006 Author Report Share Posted March 14, 2006 Go votà Triestina in B perchè dele ultime 3 no xe che me freghi più de tanto. Per le altre se il basket resta in B1 un altro anno no credo che ghe podessi far mal. Se la pallamano retrocedi, el prossimo anno i vien suso de balin dandoghe la possibilità de cresser ai giovani del vivaio, per l'Edera ... saria bel vinzer un scudeto però se la Triestina retrocedi la vedo 'sai mal sia dal punto de vista società che de conseguenza per quel de una rapida risalita, saria la situazion più critica e più dificile da recuperar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Proprio no so De sicuro le ultime tre le scarto (prima Trieste e poi el resto) insieme alla Pallacanestro Acegas (dopo tutto no iera nei programmi andar sù anche se saria un'emozion indescrivibile per mi che son "baskettara" ). Resta la Triestina, la pallamano e l'Edera. Uhm.... Ghe penserò. Me riservo la risposta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Anche per mi prima Trieste e dopo el resto. Considerando che de palamano guardo i risultati ma no me sparo nè per una vitoria nè per una loro sconfita e l'edera no gavevo nianche alba in che serie stava, voto per l'unione che resti in B, anche se son anche mi basketaro tuta la vita. PERO' RESTA SEMPRE UN FORZA TRIESTE a prescinder de che sport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Pel calcio prof no perdo el sonno, quindi scarto tute quele che lo riguarda (Triestina compresa, che la staghi in B o in C no me cambia la vita, me dispiasessi solo che la fallisi). Che la Pallacanestro TS vadi in A2 saria, in sto momento, più una disgrazia che una benedizion, per la formula 1, tuto somà, no go gnanche un gran trasporto... co son a casa la domenica che xe i GP la uso come sonifero, restassi el scudeto del'Edera, che me faria sai contento pur non essendo un apasionà, ma se devi costar la retrocession de una società gloriosa come la Pallamano TS, preferisso che se salvi quel patrimonio sportivo che ga dà tanto lustro ala cità... vol dir che pel scudetto del'Edera ghe penseremo l'anno dopo... Concordo in pien su (quasi) tutto con l'amico Delio. Digo quasi, perchè me fazessi piazer che l'unione se salvassi, ma visto che bisogna sceglier una sola digo anche mi la salvezza della pallamano trieste. Pel resto...lo scudeto lo pol vinzer chi che vol, el mondiale lo vinzi el Brasil (matematico ), la palacanestro resta dove che xe (se i zoga come domenica ), dela formula 1 ormai vardo solo la partenza (tuto el resto è noia...come diseva qualchidun una volta). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonio Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 con tuto che mi ala triestina ghe voio un saco de ben, go votado i mondiali... lo ammetto, vinzer i mondiali me soddisfassi assai... certo che vinzer i mondiali, ma mandar la triestina giù non me piasi assai, ma za che se devi sceglier... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gigits Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 forza Triestina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazz Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 L'unione che se salva...non podessi pensar a altri derby in interregionale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 son indecisa tra vinzer i mondiali e restar in B... ma scelgo restar in B! perchè se retrocedemo o fallimo poi xe longhi x tanti anni e sorbirse lunghi campionati in serie inferiori proprio no me va! quinid forza unione!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Restemo in B...del resto no me importa (anche se i mondiali... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 sul fato che la pallts vadi in a2 .. la vedo dura e prematuro, el calcio no lo soporto a nisun livel, la f1 me ga stufa' quindi voto per l'edera!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 el calcio no lo soporto a nisun livel Però la bibita te la sopporti, altro che Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Scelta obbligata:Triestina in B. Gli altri sport li ho sempre guardati (e praticati)na non è mai scattato il feeling giusto dal punto di vista del tifo. JU-MI-IN mi sono diventate antipatiche da quando qualcuno è arrivato a giustificare il loro sottrarre risorse alle altre società calcistiche per fare bella figura in Europa. L'Italia di Lippi mi lascia un po' freddino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Go deciso! Vada per l'Unione. Saria un pecà perder la serie B per tanto tempo inseguida. Speremo che i ghe la fazi anche se me auguro lo stesso che la pallamano resti in A e che l'Edera vinzi el scudetto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted May 19, 2006 Author Report Share Posted May 19, 2006 A grande richiesta l'Unione se ga salvà. ... e in omaggio anche la pallamano. Tutto el resto gnente. No gavè volù... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted May 19, 2006 Report Share Posted May 19, 2006 A grande richiesta l'Unione se ga salvà.... e in omaggio anche la pallamano. Tutto el resto gnente. Xe andà benonon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted May 19, 2006 Report Share Posted May 19, 2006 Triestina in B, e visto che sognar no costa gnente,come seconda opzion Pallacanestro A2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted June 6, 2006 Report Share Posted June 6, 2006 A grande richiesta l'Unione se ga salvà.... e in omaggio anche la pallamano. Tutto el resto gnente. No gavè volù... Speta a dir, i mondiali no xe ancora cominciai... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gigits Posted June 6, 2006 Report Share Posted June 6, 2006 forza Triestina salvezza!!! Triestina!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts