Jump to content

Dovendo sceglier per el 2006...

Recommended Posts

Pel calcio prof no perdo el sonno, quindi scarto tute quele che lo riguarda (Triestina compresa, che la staghi in B o in C no me cambia la vita, me dispiasessi solo che la fallisi). Che la Pallacanestro TS vadi in A2 saria, in sto momento, più una disgrazia che una benedizion, per la formula 1, tuto somà, no go gnanche un gran trasporto... co son a casa la domenica che xe i GP la uso come sonifero, restassi el scudeto del'Edera, che me faria sai contento pur non essendo un apasionà, ma se devi costar la retrocession de una società gloriosa come la Pallamano TS, preferisso che se salvi quel patrimonio sportivo che ga dà tanto lustro ala cità... vol dir che pel scudetto del'Edera ghe penseremo l'anno dopo... :D

Go votà Triestina in B perchè dele ultime 3 no xe che me freghi più de tanto.

Per le altre se il basket resta in B1 un altro anno no credo che ghe podessi far mal.

Se la pallamano retrocedi, el prossimo anno i vien suso de balin dandoghe la possibilità de cresser ai giovani del vivaio, per l'Edera ... saria bel vinzer un scudeto però se la Triestina retrocedi la vedo 'sai mal sia dal punto de vista società che de conseguenza per quel de una rapida risalita, saria la situazion più critica e più dificile da recuperar.

Proprio no so :unsure:

De sicuro le ultime tre le scarto (prima Trieste e poi el resto) insieme alla Pallacanestro Acegas (dopo tutto no iera nei programmi andar sù anche se saria un'emozion indescrivibile per mi che son "baskettara" :wub:).

Resta la Triestina, la pallamano e l'Edera. Uhm....

Ghe penserò. Me riservo la risposta :D

Anche per mi prima Trieste e dopo el resto. Considerando che de palamano guardo i risultati ma no me sparo nè per una vitoria nè per una loro sconfita e l'edera no gavevo nianche alba in che serie stava, voto per l'unione che resti in B, anche se son anche mi basketaro tuta la vita. PERO' RESTA SEMPRE UN FORZA TRIESTE a prescinder de che sport

Pel calcio prof no perdo el sonno, quindi scarto tute quele che lo riguarda (Triestina compresa, che la staghi in B o in C no me cambia la vita, me dispiasessi solo che la fallisi). Che la Pallacanestro TS vadi in A2 saria, in sto momento, più una disgrazia che una benedizion, per la formula 1, tuto somà, no go gnanche un gran trasporto... co son a casa la domenica che xe i GP la uso come sonifero, restassi el scudeto del'Edera, che me faria sai contento pur non essendo un apasionà, ma se devi costar la retrocession de una società gloriosa come la Pallamano TS, preferisso che se salvi quel patrimonio sportivo che ga dà tanto lustro ala cità... vol dir che pel scudetto del'Edera ghe penseremo l'anno dopo... :D

Concordo in pien su (quasi) tutto con l'amico Delio. Digo quasi, perchè me fazessi piazer che l'unione se salvassi, ma visto che bisogna sceglier una sola digo anche mi la salvezza della pallamano trieste.

Pel resto...lo scudeto lo pol vinzer chi che vol, el mondiale lo vinzi el Brasil (matematico :p), la palacanestro resta dove che xe (se i zoga come domenica :baston: ), dela formula 1 ormai vardo solo la partenza (tuto el resto è noia...come diseva qualchidun una volta).

:bye:

Scelta obbligata:Triestina in B.

Gli altri sport li ho sempre guardati (e praticati)na non è mai scattato il feeling giusto dal punto di vista del tifo.

JU-MI-IN mi sono diventate antipatiche da quando qualcuno è arrivato a giustificare il loro sottrarre risorse alle altre società calcistiche per fare bella figura in Europa.

L'Italia di Lippi mi lascia un po' freddino

• 2 months later...
  • 3 weeks later...