Jump to content

la prox sett vado parigi

dido76

Recommended Posts

Manca esattamente 7giorni alla data de partenza dele mie tanto desiderade ferie :DDDD:oleeeee: ...

la meta xè Parigi...vado con la morosa...no vedemo l'ora de partir ma...:orpo:

:cossaaa?::cossaaa?::cossaaa?::cossaaa?::cossaaa?:

cavoli....

in sti giorni stà sucedendo de tuto e comincia a eser una situazion cusì cusì...cioè...

ieri manifestazion con 250...500mila studenti...per domani xè organizada una manifestazion nazionale de studenti...i prevedi 1milion de lori.... :pauraaaa: :pauraaaa: :pauraaaa:

spero sai che le robe no degeneri ancora e se calmi perchè rinunciar a parigi adesso me peseria davvero tanto!!! :censura:

vabbè...scuseme sto messaggio...volevo renderve partecipi e inveze me go sfoga :pianto:

per el momento laso che pasi un x de giorni x veder come evolvi la situazia...

cmq stanote i casini iera nel quartier latino e questo me fa star ""tranquilo"" se resta là...l'ostello lo go prenotado dall'altra parte della senna...

cmq devo ancora trovar sula cartina dove riva el treno tgv... :confused: ...

sento sai dir che xè carissima...spero che no spenderemo sai in magnar (pranzo za deciso a son de panini...la cena se vederà)...spenderemo sicuro in ricordini...

pecà che no xè amichevoli previste x la francia de balon...altrimenti iero za la

cmq devo ancora trovar sula cartina dove riva el treno tgv... :confused:  ...

sento sai dir che xè carissima...spero che no spenderemo sai in magnar (pranzo za deciso a son de panini...la cena se vederà)...spenderemo sicuro in ricordini...

Mi col tgv ( de giorno) arivo ala sera ala Gare de Lyon, dove che ghe xe una linea de métro che xe ben colegada con bona parte dela cità. Ma de solito me sveno andando in un albergo subito tacado dela stazion, caretto .

Po esisti un treno de notte che inveze arriva in una stazion del suburbio.

Per magnar, mi go magnado tantissimi panini, i fa quele baguettes con dentro un poco de tuto, e se le trova anche nele stazioni. Po xe pien de ristorantini self service multietnici, mi vado sempre al Louvre e finida la visita resto a magnar in quei soto la piramide. Anca al quartier latin, vizin place S Michel ( lontan dela Sorbona) xe batù de sti ristorantini ( spesa media mia: 15 euro). E le creperies xe come le nostre pizzerie: una crepe salada equival a una pizza ( ghe ne xe un per de bone a l'Ile S Louis).

Per sparagnar sui trasporti, ghe xe una carta per turisti che se se fa in metropolitana, Paris transport, che dà accesso libero per 1, 3 o 5 giorni per tutta la linea autobus inclusi, che va più pian ma xe panoramici, più bon prezzo per la parte central, ma ocio che Versailles xe un momento più fora. Xe anche una tessera che permetti de andar a tutti i musei statali e sopratutto senza far la fila al ingresso (vedi Orsay).

I grandi magazzini xe tuti cari de morir, per spese pice xe Monoprix, ma xe più o meno come Upim.

Ma sinceramente mi tutto sto caro a Parigi no lo go visto, e ghe son stada 5 volte!!!! E credeme che no son Rockefeller. La xe in linea con le maggiori città europee, Trieste in proporzion costa de più. Poi ovviamente dipendi da un dove che va... se te pretendi de magnar sui Champs Elysées xe ovvio che dopo i te spela :D

Per mangiar una crepe divina con chili de Nutella o de altro a 3,50 euro consiglio la Brasserie "Le soleil d'or" sull'Ile de la Citè dal lato della Rive gauche, sull'angolo col ponte, quasi davanti la Conciergerie. Ocio però a magnarla per asporto e non dentro la brasserie perchè, essendo vicinissimo a Notre Dame, val el discorso fatto prima (una coca al tavolo 8 euro!!!)

Un mio collega xè pena tornà proprio da Parigi e el me ga confermà quel che za savevo.....carissima. Per dirne una, colazion in no so che bar del centro (ma de certo no in hotel 5 stelle) i iera in 4: quindi 4 brioche, 4 succhi de frutta e 4 caffè......42 euro e rotti :cossaaa?:

Senza contar che in sto periodo sembra de esser nel '68, guerriglia urbana de studenti (studenti per modo de dir), me xè sta contà che xè scontri praticamente ovunque nel centro...

No son mai sta a Parigi e proprio no me interessa de andarghe.....sicuramente xè una città ricca de storia, ma per mi i lati negativi supera quei positivi. La vedo come città snob per maniaci de borsette firmade, piuttosto andasi a Reykjavik :D

10 euri a testa x una colazion no xe poco ma considerando una cita enorme pol starghe anche se me romperia le bale eco.... in internet vardando alberghi un poco ovunque go visto che i alberghi dele grandi cita pol costar relativamente poco ma xe senza colazion... le colazioni va da un minimo de 5 e riva facilmente a 10 euri a testa...

Mi parigi me piasesi andarghe... chisa magari un giorno ...

anche se me atira de + le cita del nord europa con qche capatina anche + a est :D

Penso che el casoto, se no i cambia la lege, continuera'.. ma magari basta evitar de trovarse in certi posti a certe ore e tuto dovesi 'ndar ben.. penso sia una roba ben diversa da quel che iera suceso sto inverno...

Bone ferieee! :D

Bellissimo!!! divertitevi nella città tra le più belle e viva d'europa

Un mio collega xè pena tornà proprio da Parigi e el me ga confermà quel che za savevo.....carissima. Per dirne una, colazion in no so che bar del centro (ma de certo no in hotel 5 stelle) i iera in 4: quindi 4 brioche, 4 succhi de frutta e 4 caffè......42 euro e rotti 

basta andar a venezia per pagar cussì. in qualsiasi città turistica fa prezzi ufo...basta evitarli.

per magnar poi te ga i vari bistrot e le barakete de crepe e goufre...ke almeno prima dell'euro no te spelava (bisogna anke veder el diverso peso dell'euro tra italia e francia)

No son mai sta a Parigi e proprio no me interessa de andarghe.....sicuramente xè una città ricca de storia, ma per mi i lati negativi supera quei positivi. La vedo come città snob per maniaci de borsette firmade, piuttosto andasi a Reykjavik

noooo anzi!!! te vedi gente de tuti i tipi!!! i soli vestidi de figheti li gavevo incontradi alla defense (xkè xe el quartier degli affari) e in sala giochi.

e per el casin ke sta fazendo desso i ga ragion...dovevimo farlo anke noi qua (KIUSO) penso ke cmq nn sia nissun problema per i turisti.

Ricordeve de farve la carte visite per viagiar sui mezzi pubblici. Buon divertimento :D

Volevo cambiar el titolo dela discusion in: "Doman vado Parigi...chissà se riuscirò a tornar el giorno giusto?"

Si, perchè oltre alle manigestazioni +/- pacifiche de sti giorni sul Cpe martedì 28 i ga ben pensado de organizzar un sciopero generale nazionale....

e mi e mia morosa quando gavemo el treno de ritorno???? O|:wacko: ma martedì sera logicamente :censura: ...

risultato?boh...semo andai in stazion x saver se lori sa se el biglieto in caso de sciopero xè valido x el 1° treno che parti e no i ne ga savudo dir niente...anzi in realtà i ga risposto che dovemo rangiarse in stazion a parigi... :cossaaa?::incazzado:

se i proclamava sto sciopero un per de giorni prima l'ostello lo ciolevimo in una zona + vicina alla stazion...

martedì insoma gavemo previsto che camineremo camineremo camineremo per andar in stazion che sula cartina dista dal quadrato F3(vicin al Moulin Rouge) a svariati e svariati e svariati quadrati più in zo(xè circa in linea d'aria con Notredam)... :doh::doh::doh:

Cmq per el momento se gavemo fato sto pseudo itinerario:

sabato:

arrivo a paris bercy...cercar de capir come moverse...acquistar i biglieti del metro

andar in ostel entro le 12 o alle 12...boh :unsure:

scarigar i bagagli e po' iniziar el gireto...

moulin rouge...place pigalle...montmartre

domenica:

louvre

notredam e le isole

lunedì:

arco de trionfo

c.elysèes

t.eiffel

martedì

camminata per il rientro

Per le sere inveze no gavemo ancora deciso cosa far...dipenderà dala stancheza e dala situazion battagliera. Pensavo de andar al Couple...ma xè "distante"....

steso discorso purtropo (ma no de sera) x el cimitero dove dormi j.morison e i altri

tutto modificabile a seconda del tempo che "perdemo"

in realtà pensavo che rivavimo veder de + ma...no so se ga sai senso pasar x i loghi e dir son pasa e basta solo x veder altro...za cusì no so se riveremo a veder tuto...magari ne vanzerà tempo e saremo sai contenti :ehsi:

Un mio collega xè pena tornà proprio da Parigi e el me ga confermà quel che za savevo.....carissima. Per dirne una, colazion in no so che bar del centro (ma de certo no in hotel 5 stelle) i iera in 4: quindi 4 brioche, 4 succhi de frutta e 4 caffè......42 euro e rotti :cossaaa?:

Senza contar che in sto periodo sembra de esser nel '68, guerriglia urbana de studenti (studenti per modo de dir), me xè sta contà che xè scontri praticamente ovunque nel centro...

No son mai sta a Parigi e proprio no me interessa de andarghe.....sicuramente xè una città ricca de storia, ma per mi i lati negativi supera quei positivi. La vedo come città snob per maniaci de borsette firmade, piuttosto andasi a Reykjavik :D

Evviva i pregiudizi e i stereotipi!!!! Scusime Stefano, ma el tuo amico o xe anda in uno dei café storici dove che xe OVVIO che i te spela (tipo el Florian de Venezia) oppur i ghe ga sbaglia el conto!!!! Scusime, ma conosso Parigi quasi meio de Trieste e no go MAI speso tanto!!!! Come go già dito, basta evitar i posti turistici che xe comunque la STRAGRANDE minoranza!!!!

E poi quella roba della città de fighetti, come ga dito Juliet, no se avvicina neanche lontanamente alla realtà!!! Anzi, Parigi xe una città molto giovane, multietnica, con persone de tutti i tipi e de tutti i look, e proprio perchè xe una metropoli nessun te giudica per come te se vesti... Mi fighetti no ghe ne go mai visti!!! Mule coi cavei de tutti i colori sì, indiane in sari, africane, studentesse in jeans e felpa etc etc...

Niente de personale contro de ti, Stefano, ognidun ga la sua opinion e la rispetto, ma sentir dir che "no anderò mai in quella città perchè la ga più lati negativi che positivi" senza esserghe mai stadi me par ASSURDO!!! Come te fa a saver? Te se basi su una-due persone che te ga conta? L'esperienza che un fa con una città, soprattutto se ghe va una volta sola, pol esser influenzada da mille fattori negativi che con la città no c'entra niente (tipo: go perso l'aereo e me go innervosì, l'albergo che gavevo prenota xe una cacca, i miei compagni de viaggio xe delle pigne...)... Credime, mi a Parigi ghe son stada 5 VOLTE e no posso far altro che consigliarte de lassar perder i pregiudizi e de farte un weekend low cost per conosser veramente la città... senza stressarte troppo te se pol far 3 giorni con 200 euri (aereo e albergo compresi, non ostello!)

:bye:

Credime, mi a Parigi ghe son stada 5 VOLTE e no posso far altro che consigliarte de lassar perder i pregiudizi e de farte un weekend low cost per conosser veramente la città

Mi credo che a Parigi ghe son stada almeno 10 volte, e atualmente zerco de andarghe una volta al anno ( go anche cugini là, ormai francesizzai al 100%) e concordo con Giada,e te digo che a Parigi te trovi quel che te vol a seconda de cossa che te zerchi. Anche mi, col passar del tempo, ogni anno vado a veder qualcossa de diferente. E trovo sempre qualcossa de novo.

Certo, xe una città piena de storia e arte e più che te ghe ne sa, più ti te capissi quel che te vedi.

( se po un va solo che per magnar e far shopping, xe un altro per de manighe..)

@Giada.

Scusime, no volevo farte rabiar...nè tantomeno criticar una tua passion :D

El mio giudizio su Parigi se ga sviluppà dopo che go parlà con parecchie persone che xe andade là.....e conosendo anche gli interessi medi de queste persone...quasi tutti xe andadi per far shopping, ingrumar mule o perchè "va tutti, quindi vol dir che merita", no so se rivo a farme capir :D Se te ciol un campion de 100 giovani e te ghe chiedi dove i volesi andar in Europa, almeno 80 te dirà Parigi o Londra. Questo me insospettisi...quanti bei posti ghe xè in Europa? E tutti là vol andar? Quindi no so...sicuramente xè colpa mia perchè no sopporto el turismo de massa (anche Londra, che go visità, me ga piaso come architettura e musei, ma non come gente che ghe gira), ma qualche idea me la son fatta.

Forsi go un po' esagerà disendo che no ghe andarò mai, ripeto, devi esser una città affascinante come storia e monumenti, ma preferiso darghe la precedenza a città poco contaminade da fattori esterni quali turismo, moda, immigrazion eccessiva ecc....alle città dove (credo) se pol percepir la vera storia e tradizion de un paese.

Magari se domani vado a Parigi ne torno entusiasta eh, chi pol dirlo? :D:D:D

• 2 weeks later...

Eccomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee denovo a scriver qua...

son tornado za da una settimana e un giorno esatto...sigh...

Parigi come xè????una parola sola: Stupenda! :vabenon:

Ma la xè talmente enorme che nonostante che mi e la morosa gavemo caminado caminado caminado e...ancora caminado e ciapado anche una miriade de metropolitane beh...prima o poi doveremo tornarghe perchè xè ancora tanta de quela roba de veder che no se pol far a meno de veder!

A breve ve conterò un poco de + de sto splendido viageto con eventuali foto.

grassie a tute e tuti x i consigli!