ziaroberta Inviato 5 Maggio 2006 Segnala Inviato 5 Maggio 2006 sono capitata qua per caso ......e mi sono fermata anzi son capitada qua per caso ...... e me son fermada no savevo che a trieste esiste un sito cussì bel, complimenti e complimenti a voi per bele robe che fazzè mi son infermiera, lavoro al burlo, nel reparto dove iera ricoverà quel strucolo de Mamadù e un sacco de altri fioi dela fondazion. anche mi nel mio picio fazo volontariato ma per altra gente, i se occupa dei fioi perematuri sopratuto, ma anche de altri che ga bisogno de un saco de interventi chirurgici per poder star meio se ve interesa ciameme pur, restemo in contato ........ beh, mi paserò senz'altro, se no altro per poder parlar in triestin spero de no gaver fatto casin con un forum che no conosso ve lasso i miei link, me raccomando el mio blog www.abcburlo ciao, spero a presto e un baseto a tuti e forza unione (anche se domani no poso postegiar soto casa ma ghe perdono, basta che i vinzi però) Cita
SandroWeb Inviato 5 Maggio 2006 Segnala Inviato 5 Maggio 2006 Ben rivada, ziaroberta Ne serviva proprio una persona come ti qua dentro Se sentiremo sicuro, tranquilla Cita
Maurizio72Ts Inviato 5 Maggio 2006 Segnala Inviato 5 Maggio 2006 ben arivada ziaroberta e complimenti x il tuo blog... xe fantastico Cita
iaga Inviato 5 Maggio 2006 Segnala Inviato 5 Maggio 2006 Me aggiungo al coro.. .. Ben arrivada! e buona permanenza, soprattutto! Cita
gigits Inviato 5 Maggio 2006 Segnala Inviato 5 Maggio 2006 ben arivada ziaroberta e complimenti x il tuo blog... xe fantastico concordo Cita
cucciolina Inviato 6 Maggio 2006 Segnala Inviato 6 Maggio 2006 Me unisso anche mi a tutti quanti! Benrivada ziaroberta Cita
Matt Inviato 1 Giugno 2006 Segnala Inviato 1 Giugno 2006 Orca ciò...benvenuta! p.s. mia mamma xe una tua collega! Cita
diego Inviato 4 Giugno 2006 Segnala Inviato 4 Giugno 2006 Un grandissimo benvenuto a ziaroberta, un grande Brava per quel che te fa Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.