Juliet Inviato 12 Maggio 2006 Segnala Inviato 12 Maggio 2006 qualkedun xe cussì cocolo de spiegarme pregi e difetti dei vari centrino, duel core (?), pentium classici e processori amd? qual xe el più potente, el più affidabile ecc? tnx Cita
Kiriranshelo Inviato 12 Maggio 2006 Segnala Inviato 12 Maggio 2006 yuk interessante spunto. spero no vegni fora i soliti commenti de parte xe meio questo o quell'altro per prese de posizion personali. quel che posso dir xe che sinora son sempre andado su Intel e posso risponder a riguardo: no go mai avudo problemi con i loro processori (anche se so che in passato i gaveva avudo qualche piccolo vergognoso error sulle operazioni ) se no go capido mal (ma xe robe che go letto un po de tempo fa): centrino xe un insieme de specifiche studiade per gaver un alto rendimento e un basso consumo senza scaldar troppo. se el computer nel complesso rispetta quelle specifiche xe un centrino. (naturalmente devi passar i test e ricever el relativo marchio) sempre dalla Intel ghe xe i processori HT che praticamente xe quasi come gaver un doppio processor. (xe quel quasi che frega ma comunque ghe xe notevoli miglioramenti de prestazioni rispetto un processor intel non HT) Cita
Ghost Inviato 13 Maggio 2006 Segnala Inviato 13 Maggio 2006 Dipende da che utilizzo ne devi fare. Per i computer "grandi" preferisco gli AMD (solitamente un più freddi quindi con prestazioni più stabili sopratutto in overclock) ma per dir la verità nei portatili non si sente tutta sta differenza. Ne ho avuti per le mani svariati e son rimasto soddisfatto. I centrino tendono ad essere un pelino meno prestanti proprio perchè auto-regolano la propria velocità in modo piuttosto deciso per non scaldarsi troppo ma in compenso autonomia delle batterie e vita del portatile ne giovano parecchio. Gli AMD sono più prestanti quindi per applicazioni "pesanti" come giochi o elaborazione video/audio vanno meglio. I centrino frenano troppo appena si scaldano con come risultato ottieni prestazioni meno stabili quando sono sotto sforzo elevato. Quindi epr lavoro studio ed ufficio Intell. Per grafica "pesante" o giochi impegnativi AMD. In ogni caso di portatili ne esistono a bizzeffe il discorso non è cosi lineare come epr i PC "grandi". Dual core è meglio di core singolo indipendentemente da che CPU (AMD o Intell). Piuttosto cerca informazioni sul chipset del portatile. Schede audio e video integrate et simili. La qualità di quei componenti di contorno può influire parechio a seconda del utilizzo che ne vuoi fare. Se pigli Intell occhio solo che al eventuale chip "Fritz". I primi chip del Thrusted Computing cominciano a comparire sui portatili Intell. AMD seguirà la scia comuque. A seconda se sei pro o contro TC può essere un elemento discriminante. Cita
arska Inviato 13 Maggio 2006 Segnala Inviato 13 Maggio 2006 mi go pena ciolto un portatile con Intel Core Duo (primo portatile e primo intel, prima sempre AMD, dal K6 in poi). Devo dir che pel momento go visto un forte incremento de prestazioni dal mio vecio AMD 3200+.. Decisamente mejo de tuti i centrino e co. che go provado in precedenza. Unico neo: el scalda, no se scampa Cita
Kiriranshelo Inviato 13 Maggio 2006 Segnala Inviato 13 Maggio 2006 vecio AMD 3200+.. Decisamente mejo de tuti i centrino e co. che go provado in precedenza.Unico neo: el scalda, no se scampa un amd 3200 xe vecio? oh my gosh.. questo portatile intel a quanto va?? cmq se no xe centrino e scalda tanto te consiglio un ventolin, un ventilador de tacarghe vicin quando te son a casa in estate e sempre in estate de non usarlo troppo Cita
Ghost Inviato 14 Maggio 2006 Segnala Inviato 14 Maggio 2006 Si ma se ti devi portare appresso un ventilatore la cosa diventa meno "portatile" Cita
Kiriranshelo Inviato 14 Maggio 2006 Segnala Inviato 14 Maggio 2006 Si ma se ti devi portare appresso un ventilatore la cosa diventa meno "portatile" se scalda scalda e no xe scampo. i xe progettadi per lavorar sin a certe temperature elevate ma non per lavorar per ore a quelle temperature. comunque ecco un Ventilator Portatile mi pensavo de ciorghene uno per quest'estate che in ufficio se preannuncia un'atmosfera sai calda Cita
Ghost Inviato 14 Maggio 2006 Segnala Inviato 14 Maggio 2006 LoL anche il ventilatore USB. Questa mi mancava. Fanno anche la luce USB con il direzionatore a tubo semo rigido simile a questo ventilatore. Cita
cocal Inviato 14 Maggio 2006 Segnala Inviato 14 Maggio 2006 portatili: p4 e p4ht evitili come la morte... quei sì che scalda... anche potenti, soprattutto se te ga de fa encoding video... Ma evita... centrino (e core solo) xe intel per portatili, fa el suo e la batteria dura (3-4 ore), nell'uso normale un centrino a 1.6 ghz no se allontana sai da un p4 a 3 ghz ... più o meno o comunque la differenza no xe tragica core duo xe come sopra solo che xe due cpu in una: val la pena se te fa più robe in un colpo o se el software lo supporta. Per esempio un zogo no guadagna sai dalla differenza tra core due e core solo. se te vol lavorar in photoshop mentre te rippi un dvd e te scarighi, alora te ghe guadagni. AMD no so ben come i sia: dovessi esser i turion, anche 64 bit, dovessi ndar ben ma consumar un poca de più batteria. Ma no go notizie fresche. Po el portatile no xe solo processor... Dopo, come sempre dipendi de quel che te vol spender... Comunque se te vol ulteriori info a dispoziozion, anche via mp... Cita
Juliet Inviato 18 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 18 Maggio 2006 tnx a tuti Comunque se te vol ulteriori info a dispoziozion, anche via mp tnx quando (se) sarò prossima all'acquisto te domanderò un consiglio finale Cita
arska Inviato 18 Maggio 2006 Segnala Inviato 18 Maggio 2006 alora, el mio notebooc novo (macBook) xe tuto in aluminio. Quindi el calor vien espulso fora anca dal involucro, quindi ok, de fora el scalda, ma questo vol dir che dentro el xe piu "fresco" .. Resta el fato che un sistema de ventilazion esterno xe consigliado, oviamente solo co se xe a casa Mi go ociado sto qua http://www.hw-vault.com/news/3060,0.html che xe sai cocolo anca se costoseto.. aprofito per chieder: qualchidun lo ga mai visto in giro?? Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.