Vai al contenuto

Chiarbola


Messaggi raccomandati

Verzo sta discusion per zercar de capir quanti de voi saria favorevoli a un ipotetico ritorno a zogar le partide casalinghe in quel de Chiarbola. Per mi saria veramente una roba sagia, considerando el numero de presenti al PalaTrieste e considerando anche che forsi se rivasi ad animar de più el sempre più problematico "tifo organizado". Ricrear una vera e propria bolgia intorno ala squadra saria una figada... Ovio che spostarse de novo a Ponziana implicheria nove problematiche sul sfrutamento del PalaTs, però un pensierin se ghe lo poderia far... A voi i vostri pensieri!

Link al commento
Condividi su altri siti

Disemo che no te ga dito una grossissima cagada.Visto el numero de persone che ora vien al palatrieste e che in generale segui el basket se te le metti a Chiarbola fa un miglior colpo d'occhio.Son altresì convinto che intorno alla squadra ghe saria effettivamente più calore e soprattutto se gaveria una curva dovè poder far tifo come dio comanda e dove forse se ingrumassi più gente intorno a noi.Anche Roma e Milano nei tempi de vacche magre e de poco pubblico giogava nei palazzetti più piccoli e se lo ga fatto lore che xe metropoli no vedo perchè no podessimo farlo noi.Sa qual xe el problema?Che noi a Trieste pur essendo nella cacca ne par sempre de esser "grandi" e allora i te diria che xe peccà lassar chiuso el palats.Mi i più bei ricordi li go a Chiarbola :bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

Credo che ormai no se tornerà più indrio, a livello basket: ormai la casa della Pall.TS xe el PalaTrieste e per quanto Chiarbola sia un'ipotesi suggestiva dove tornar a zogar, credo appartenga ormai al passato (purtroppo).

Saria bel, per el prox anno, metter più gente possibile in tribuna e nelle tribunette ai lati del campo, utilizzando la gradinata solo per i non-abbonati.

In questo modo lo zoccolo duro xe a contatto con i zogadori e el "calor" se fa sentir de più, piuttosto che esser sparpagliadi tra tribuna e primo anel.

Campa caval che cussì sarà fatto....

Link al commento
Condividi su altri siti

tornar a Chiarobla saria un suicidio.... anche mi go i piu bei ricordi a Chiarobola, i derby con UD e GO, le file 3 ore prima dela partida x corer in curva, la copa korac... me vien de pianzer a pensarghe, pero' no se pol viver de ricordi quindi visto che gavemo un dei + bei palazeti d'Italia xe dover sfrutrarlo al mejo, anche xche che ghe zoghemo o meno, la gestion de l'impianto costa lo steso, quindi mejo sfrutarlo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

tornar a Chiarobla saria un suicidio.... anche mi go i piu bei ricordi a Chiarobola, i derby con UD e GO, le file 3 ore prima dela partida x corer in curva, la copa korac... me vien de pianzer a pensarghe, pero' no se pol viver de ricordi quindi visto che gavemo un dei + bei palazeti d'Italia xe dover sfrutrarlo al mejo, anche xche che ghe zoghemo o meno, la gestion de l'impianto costa lo steso, quindi mejo sfrutarlo :D

Concordo in pien. Vista l'età :lol: anche i miei più bei ricordi xe ligadi a Chiarbola. Ma non saria gisto abbandonar el Palats per tanto tempo voludo e desiderado.

Sandro disi una roba giustissima. Saria de far qualcosa nel novo palazzetto per ricrear l'atmosfera del vecio impianto :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

Credo che ormai no se tornerà più indrio, a livello basket: ormai la casa della Pall.TS xe el PalaTrieste e per quanto Chiarbola sia un'ipotesi suggestiva dove tornar a zogar, credo appartenga ormai al passato (purtroppo).

Saria bel, per el prox anno, metter più gente possibile in tribuna e nelle tribunette ai lati del campo, utilizzando la gradinata solo per i non-abbonati.

In questo modo lo zoccolo duro xe a contatto con i zogadori e el "calor" se fa sentir de più, piuttosto che esser sparpagliadi tra tribuna e primo anel.

Campa caval che cussì sarà fatto....

:piacere:

Come dicevo nell'altro topic l'unica soluzione per dare decenza al tifo è quella di piazzare tutti gli abbonati intorno al parquet... :clapclap::clapclap::clapclap:

Se ci vogliono ascoltare bene altrimenti ci rimette la società mica io... :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

Indubbiamente un ambiente più raccolto e che trasuda storia come Chiarbola sarebbe più adatto per questi momenti, ma rimango scettico. In fin dei conti chi userebbe la 500 avendo a disposizione una Ferrari?

Concordo invece con Giuli, sarebbe il caso di far stare il pubblico più vicino al campo, inutile illudersi di avere 4000 spettatori, nelle grandi occasioni si arriva al massimo alla metà o poco più...

Link al commento
Condividi su altri siti

Indubbiamente un ambiente più raccolto e che trasuda storia come Chiarbola sarebbe più adatto per questi momenti, ma rimango scettico. In fin dei conti chi userebbe la 500 avendo a disposizione una Ferrari?

Concordo invece con Giuli, sarebbe il caso di far stare il pubblico più vicino al campo, inutile illudersi di avere 4000 spettatori, nelle grandi occasioni si arriva al massimo alla metà o poco più...

Xe tutto giusto quel che gavè dito.Però posso ridir mi due robe.Mi due anni fa iero a Roma e visto che no ghe iera tanto pubblico a veder basket i giogava al palatiziano che xe come Chiarbola.Risultato che 3000 persone la dentro fazeva una vera e propria stalla,stessa cosa per Milano che giogava in quella porcheria del Palalido.Secondo mi podessimo farlo anche noi visto el pubblico che vien adesso a veder basket a Trieste.Per quanto riguarda el discorso tifo purtroppo sarà sempre dura per el motivo che al paltrieste no ghe xe una vera e propria curva dove chi che ga voia de far casin possi metterse e secondo al triestin medio che guarda basket de "tifo organizzato" no ghe frega niente e terzo che in questo momento no ghe xe muleria giovane.Perciò podemo anche metter el pubblico come iera in B2 ma vista l'età media che ghe xe poco casin i pol far.Mi butteria una bomba sul palats e lo costruiria meio :lol::D:p .Certo che chi lo ga fatto iera proprio un mona.El xe brutto anche per i concerti :angry: .

Link al commento
Condividi su altri siti

ma insoma... no capiso, gavemo un bel palazeto, penso che tute le squadre che vien qua sia contentisime de zogar su sto campo, e se proponi de tornar a chiarbola solo xche cusi i tifosi sta piu vizini e rivar far piu casoto?!?!?!

me par proprio senza senso....

e po cosa femo del palats? chi lo gestisi ? lo lasemo andar x la sua strada ?

ma dei, ani fa tuti "palazeto nooovo" e deso se vol tornar indrio? xe ridicolo...

avanti cusi, nel palats e con TS nela prima serie con le promozioni conquistade SOLO sul campo !!! e vedere' che el palats sara' strapien.... certo se 'ndemo a comprar titoli sportivi de qua e de la che senso ga 'ndar veder un campionato 'farsa' !!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

El discorso de tornar a Chiarbola, non la vedo come ga dito qualchedun un vistosisimo paso indrio, ma una roba che inveze xè fata con la testa. Credo che bisogna agir con la furbizia. Xè stado citado el fato che dopo gaver spetado tanto el novo palazo, deso che lo gavemo, magari no lo andemo usar... Bisogna anche dir che la situazion iera diversa e perciò saria penso più bel guardar in facia ala realtà e dir che con quela "poca e tranquila" gente che xè deso al PalaTs, saria meio andar via de là

Link al commento
Condividi su altri siti

El discorso de tornar a Chiarbola, non la vedo come ga dito qualchedun un vistosisimo paso indrio, ma una roba che inveze xè fata con la testa. Credo che bisogna agir con la furbizia. Xè stado citado el fato che dopo gaver spetado tanto el novo palazo, deso che lo gavemo, magari no lo andemo usar... Bisogna anche dir che la situazion iera diversa e perciò saria penso più bel guardar in facia ala realtà e dir che con quela "poca e tranquila" gente che xè deso al PalaTs, saria meio andar via de là

credo che xè solo i tifosi più 2caldi" che volessi tornar a Chiarbola...prova a domandarghe a tuti i altri (che, disemosela, xè el 90%) qual dei due i preferisi...secondo mi, i altri tifosi se incavoleria se i li fazessi tornar nel vecio palasport

Link al commento
Condividi su altri siti

Bisogna star attenti su una roba, secondo mi: supponemo che un bel giorno i se metti attorno a un tavolo per decidar se continuar a giogar al PalaTrieste o tornar a Chiarbola.

A questo punto saria de stilar i pro e i contro de l'una e dell'altra scelta.

Cavando via la possibilità de sentir più "casin" a livello de tifo, saria de tirar fora altri punti favorevoli per Chiarbola: francamente la vedo grama, anche perchè bisogna vederla anche dal punto de vista della società che usa l'impianto. E, per la Pall.TS, el PalaTrieste risulta esser la scelta più logica :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ovvio che lori punta sul palats.Comunque no xe solo quei "moni" dei tifosi più caldi che parla de Chiarbola ma anche gente moderata che mi conosso me ga dito che visto el pubblico che vien adesso al palazzo saria meio giogar nel palazzo piccolo.La stessa roba me ga dito i muli de Forlì quando i xe venudi a Trieste.Torno a dir lo ga fatto Milano e Roma podemo farlo anche noi.Ah ma noi semo Trieste.Gioghemo in serie B ma ragionemo come fossimo in A....peccado no xe cussì e visto che semo in serie B,semo un pubblico de serie B podemo anche ridimensionarse un attimo.No penso che se l'anno prossimo semo primi in classifica xe 4000 persone al palazzo anzi.

Link al commento
Condividi su altri siti

con quela "poca e tranquila" gente che xè deso al PalaTs, saria meio andar via de là

si ma cavoli questo palazeto ga dei costi de gestion, se sta costrui anche con i nostri soldi, adeso lasarlo 'ndar a remengo solo x la voja de far casoto tuti un taca' al altro me par asurdo.

Per conto mio el discorso "eser onesti e vardarse nei oci" va fato nel senso de dir: ok, semo cisti, no gavemo skei.. ragazzi faremo un campionato come riveremo, nel fratempo lavoreremo per gaver un vivaio citadin e provinciale dove magari atigner e se rivera qualcosa, se rivera un sponsor beata l'ora.." se la societa xe limpida e pulita in quel che fa, la gente se afeziona e segui, se le robe xe fumose o se vol far pasi piu longih dela gamba, penso che la gente se stufi e no vadi a veder... che dopo sia chiarbola o palats xe relativo, ma a sto punto visto che lo gavemo volu', (qualchidun disi, ma mi no credo, che stefanel xe 'nda via per questo) adeso bisogna usarlo. Scusa, la TSina me par che zogava al Rocco in categorie ridicole, e nisun se ga sogna de farli zogar a s.giovanni ne al Grezar....

Link al commento
Condividi su altri siti

con quela "poca e tranquila" gente che xè deso al PalaTs, saria meio andar via de là

si ma cavoli questo palazeto ga dei costi de gestion, se sta costrui anche con i nostri soldi, adeso lasarlo 'ndar a remengo solo x la voja de far casoto tuti un taca' al altro me par asurdo.

Per conto mio el discorso "eser onesti e vardarse nei oci" va fato nel senso de dir: ok, semo cisti, no gavemo skei.. ragazzi faremo un campionato come riveremo, nel fratempo lavoreremo per gaver un vivaio citadin e provinciale dove magari atigner e se rivera qualcosa, se rivera un sponsor beata l'ora.." se la societa xe limpida e pulita in quel che fa, la gente se afeziona e segui, se le robe xe fumose o se vol far pasi piu longih dela gamba, penso che la gente se stufi e no vadi a veder... che dopo sia chiarbola o palats xe relativo, ma a sto punto visto che lo gavemo volu', (qualchidun disi, ma mi no credo, che stefanel xe 'nda via per questo) adeso bisogna usarlo. Scusa, la TSina me par che zogava al Rocco in categorie ridicole, e nisun se ga sogna de farli zogar a s.giovanni ne al Grezar....

quoto completamente

Link al commento
Condividi su altri siti

..allora son daccordo che Chiarbola gaveva un suo fascino, che se senti de più el pubblico ecc ecc...però me par un po masochista pensar de non utilizzare un impianto come el PalaTs!!

Con tutta la fadiga che femo a Trieste per aver impianti decenti saria poco sensato "dismetterli" volontariamente prima del tempo.

..me permetto un ultima considerazion: credo che la tribunetta del tifo organizzado sia un posto poco adatto per quel che riguarda "l'acustica"...

cioè se sentissi credo assai de più gli incitamenti se i muloni fussi un poco più in alto...

Link al commento
Condividi su altri siti

..me permetto un ultima considerazion: credo che la tribunetta del tifo organizzado sia un posto poco adatto per quel che riguarda "l'acustica"...

cioè se sentissi credo assai de più gli incitamenti se i muloni fussi un poco più in alto...

Se invece de esser in 15-20 che canta se fossi un centinaio le robe saria già diverse.Nella vecia curva se podessi tornar solo se ghe fossi tanta gente in pie che canta come una volta,altrimenti in 15-20 men che meno de la se se senti.Cmq almeno essendo vicin la panchina seppur in 4 gatti i muli nè sentiva e ghe fazeva piaser.

Link al commento
Condividi su altri siti

La mia opinion:

Tornar a Chiarbola????

Ma per cortesia....

Cosa l'Unione in C2 giogava a Padriciano? Al Grezar?

Go senti paragonar Roma a Trieste... Roma a TRieste.... Roma a Trieste...

non commento.

Co iera Chiarbola no iera el palazzatto novo, Co xe el PalaTS eh ma no xe come anni fa!

Solita mentalità del triestin disfattista e mai contento.

Chiarbola.... si e magari tra secondo e terzo quarto una bella cicca in bar!

mah

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×