Jump to content

Recommended Posts

Posted

Me raccomando ripondè con cura xchè le vostre opinioni podessi metterle in pratica sul lavor...........OVVIAMENTE EL SONDAGGIO XE VERTO ANCHE AI SIGNORI OMINI :D

Posted

per disperazion go scelto el cesareo, ma visto che son in post menopausa diria che voto solo che per solidarietà cole signore in età fertile, del resto me podessi assimilar al gruppo maschil :p

Posted

Uhm...iero indecisa tra el pestaggio e l'epidurale :lol: Alla fine go votado per l'epidurale. Non go provado ancora ma da quanto go sentido fa malissimoooooo :pianto::pianto::pianto: E per mi che go una soglia del dolor bassissima non so come sarà :wacko:

Posted

Mia nuora ha fatto 45 minuti di travaglio dolore quasi nullo. Sfornare a 20 anni risparmia un po problemi anche se ne causa altri :)

Ti sei dimenticata di aggiungere il parto alla "Alien" :p

Posted

epidurale...go sentì che xè una scelta bona, nel senso che te senti le sensazioni del parto senza star mal...el cesareo, se no xè vera necessità, no me ispira anche se go sentido che xè una percentuale sai alta in Italia che lo scegli...

Posted

Per l'epidurale, xe vero che el riscio xe bassissimo, ma no xe el riscio de restai paralizzai dela vita in zo??

( me lo diseva anni fa un vecio medico, che lu diseva che nol se saria mai fato far l'epidurale- no pel parto, se intendi!)

Posted
Mia nuora ha fatto 45 minuti di travaglio dolore quasi nullo.

Tua nuora??? No sapevo fossi sposato, avessi un figlio e questo si fosse sposato :p

Scherzo eh :D :D :D

Beata lei cmq :)

Bon... la Moglie de mio fradel... come si chiama?

Odio il gioco delle parentele :p

Anzi in igenere me da fastidio i parenti.

Posted

"anche mi go votado in brazo a Forcipe"

iero indeciso tra acqua, a testa in zo (volesi proprio veder.. 'sto fio con le difficoltà della vita za da subito.. a scalar per uscir...), ma in brazo a forcipe devi esser un'esperienza unica.. anche perchè no me la vedo a sorreggerme :D

spieghine come funziona la roba dai :lol::lol::lol:

me impegnerò per zercar de rimaner incinto.. dopo vedemo... :unsure:

Posted
Per l'epidurale, xe vero che el riscio xe bassissimo, ma no xe el riscio de restai paralizzai dela vita in zo??

( me lo diseva anni fa un vecio medico, che lu diseva che nol se saria mai fato far l'epidurale- no pel parto, se intendi!)

:rolleyes: No no no se resta paralizzadi con l'epidurale tranquilla el limite el travaglio xe un poco più lungo(che poi no ga sai importanza xchè tanto no te senti mal) e al limite el pupo el xe un poco sonnolento