Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ieri sera ierimo a Sistiana e al Cantera....premettendo che ormai i ga spostado tutto dall'altra parte (dove iera una volta el vecio Cantera ormai no xe più niente), diria che no me ga dispiasso. Parecchia gente e un caldo soffocante :D

Almeno sto anno no ghe dovessi esser problemi de posteggio (tifone ga messo l'auto comodamente, senza dover far 1000 giri).:bye:

Posted
Che beeeeeeeeeeeeeeel  :foracolcul:  :foracolcul:  :foracolcul:

El caldo xe dentro però, fora se stava ben. Tifone gaveva addirittura el giubotto...  :merodolodalrider:  :merodolodalrider:  :merodolodalrider:  :merodolodalrider:

A parte la musica che proprio non iera delle più "ballabili" secondo mi,per il resto xè andà tutto a meraviglia.Oltre al giubotto ghe mancava che gavevo anche la borsettina e gli infradito :caregaintesta::caregaintesta::incazzado::incazzado::incazzado::incazzado::linguaccia::linguaccia:

Posted
Oltre al giubotto ghe mancava che gavevo anche la borsettina e gli infradito :caregaintesta::caregaintesta::incazzado::incazzado::incazzado::incazzado::linguaccia::linguaccia:

La borsettina la portavo mi volentieri...difatti chi di dovere me la ga lasada in custodia parecchie volte :baba:

Posted
che musica iera ?

UNZ UNZ UNZ :D

xe al aperto? chiuso?

Praticamente all'aperto, la pista xe in coverto

iera sai gente?

Un casin :D

quante centinaia de patuglie iera x strada? :D

Parecchiotte :rolleyes:

Posted

Anche mi iero al cantera sabato... Kiri me ga dito che ieri ma non ve go trova...

go trova però el mio ex istruttor de guida che me ga ferma con la forza e costretta ad ingurgitar una sostanza che doveva esser Whisky cola.. ma saveva solo de whisky :wacko::lol:

inizialmente non me piaseva sai la musica poi inveze i ga messo roba ballabile... pecca che non gavevo le scarpe adatte a ballar (infradito... ) e mancava il mio cavalier :lol::lol:

cmq si bella idea de far dalla parte della Caravella... cussi almeno xe i parcheggi e xe più spazioso anche!!!

ma qualcun me spiega cosa cambiava la disco a pagamento da quella gratis???

Posted

Mi son andà venerdì sera, ma solo là dei baracchini. No iera tantissima gente, se paragonado ai anni scorsi. I parcheggi vanzava. El primo baracchin iera el più deserto, ma anche quel con la musica migliore...solo rock :punk:

El secondo iera super-affollado come sempre, ma col solito ZUNF ZUNF :down:

Posted
Anche mi iero al cantera sabato... Kiri me ga dito che ieri ma non ve go trova...

Se te pensi che ierimo a 2 metri de distanza e no te ne ga visto :D

Posted
ma voi me gavevi visto? perchè se si podevi fermarme eh! :D

Provarte a ciamar saria stado infruttuoso dato el casin che iera...e poi te ieri impegnada a ciacolar e a rider :D Ne secava disturbarte :D

Posted

ma Sandro non saria sta un disturbo.. me gavesi fato piazer... mi ve zercavo ogni tanto con lo sguardo ma mica ve go visto...

ridevo per non pianzer :lol:

iera sti do miei amici che i me diseva: oggi fa el mulon e varda con noi le mule :lol::lol:

e poi via con i commenti su tutte le mule che passava...

ripeto... ridevo per non pianzer :lol: bevendo the alla pesca :lol::lol: per una volta serata analcolica :lol:

• 2 months later...
Posted
:foracolcul:  :foracolcul:  :foracolcul:  :foracolcul:  finalmente ieri son rivada andar sistiana!!  :wub:

devo dir che me ga piaso sai come posto.. tanta gente, musica.. poi xe sul mar..  :rolleyes:

E se semo anche becai..

E trert iera incredibilmente sobrio!! O|