Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ciao.. Spero che qualchidun che sa possa risponderme..

Go pena ciolto la chitarra elettrica (GRAZIE MALTO!) e no gavendo ancora un amplificator la go tacada al computer per amplificar el suono (con un risultato piuttosto bon rispetto a quel che me aspettavo..)

Però el suono no xe, ovviamente, distorto.. e mi volesi distorcerlo. Go prova con qualche software per el pc ma i ritardi che genera rendi impossibile sonar..

Per cui chiedo a chi che sa de ste robe: Se compro un distorsor (magari a pedal) e lo taco tra la chitarra e el pc funziona tranquillo? Oppur pol far casini con la scheda audio e xe meio che me procuro un amplificator e dopo un distorsor?

Sarò matto ma mi me piasi el suono "elettrico"..

Grazie a tutti!!

Posted

Ciao....mi per fortuna no go avù un esigenza de tacar al computer,perchè dispongo de 3 amplificatori... No so se con un distorsor a pedali se crea casini. Mi sinceramente non credo,ma xe sempre un margine de error nele mie previsioni.

Posted

Carissimo,

secondo mi non xe grossi problemi a tacar un pedal tra chitarra e pc, però dipendi dal pedal; ad esempio, i pedali BOSS tendi a gaver un suono molto metallico che in assenza de ampli pol sembrar fintissimo. La roba migliore saria tacar el pedal a un picio amplificator e poi usar un microfono per captar el suono e mandarlo al pc. Comunque no xe dito che zercando ben no te trovi anche un pedal che gabi un suono acetabile anche in assenza de ampli.

:bye:

Posted

Cerca in internet un po' di programmini che facciano anche da simulatore di ampli, è l'unico modo per suonare senza troppo ritardo e tirar fuori un po' di suoni che non ti facciano sembrare la chitarra una zanzara o roba simile. Hai un mac o un pc?

Posted
Cerca in internet un po' di programmini che facciano anche da simulatore di ampli, è l'unico modo per suonare senza troppo ritardo e tirar fuori un po' di suoni che non ti facciano sembrare la chitarra una zanzara o roba simile. Hai un mac o un pc?

Go za trova ma i software genera ritardi che xe sai fastidiosi.. El meio che go trova xe FX Box che ga sai funzioni, ma ga quei do-tre decimi de ritardo che da sai fastidio.

Cmq go un PC.

Al max ciogo un pedal e se vedo che no va ben me ciogo un ampli e po' bon..

Posted

Non andrà bene, comprati direttamente un ampli e lascia stare il pedalino, fidati ;)

Se vuoi spendere poco, guarda un po' questo!

Posted

Non andrà bene, comprati direttamente un ampli e lascia stare il pedalino, fidati ;)

Se vuoi spendere poco, guarda un po' questo!

cacchio ciò xe sai soldi però meritassi...

Ma le mie tasche xe sai svode ultimamente..