Jump to content

Recommended Posts

Posted

ciao a tutti me son pena registrà qua e come go scritto nella descrizion me speto una calda accoglienza soprattutto dalle signorine presenti :p:p:crylol::crylol:

come se deduci dal mio nick son appassionado de pallacanestro, soprattutto femminile che seguo da un pò de tempo

el resto... no ve resta che scoprirlo col tempo... :D:D:D

ah spero che Sandro no me zighi per gaver verto una nova discussion ma me pareva più originale cussì :lol::lol:

scusa :baston:

Posted

Benvenuto :piacere:

Semo sempre contenti co se aggiungi un baskettaro in +! Forsi femo el fantabasket co inizierà la serie A, pol interesarte?Xe un sondaggio nella sezione apposita :D

Posted
ola ola ola....ciao mulon finalmente da ste parti...

PS: per i saluti de grosso te vol una testada de ringraziamento? :testadamuro:

ma voi come fe a sopportarlo??

capiso mi che lo conoso de quando che ierimo picinini e ormai son quasi affezionà, ma voi??

ve ga ordinà el dotor?? :p:p:p:p:p:p:p:p:p

Posted
ma voi come fe a sopportarlo??

capiso mi che lo conoso de quando che ierimo picinini e ormai son quasi affezionà, ma voi??

ve ga ordinà el dotor?? :p:p:p:p:p:p:p:p:p

Fidite che qua dentro xe gente che xe molto pezo de lui :s'ciopado:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×