SandroWeb Posted February 13, 2004 Report Posted February 13, 2004 Spero solo che no te sia el solo a scriver su sto forum Quote
Missilina Posted February 13, 2004 Report Posted February 13, 2004 come digo sempre mi... " bascollo ma nn mollo" prima ho poi andaremo in serie A .. e da la nn ne sposta piu nissun... missilina °§ La calma e la virtu dei forti°§ Quote
SandroWeb Posted February 13, 2004 Report Posted February 13, 2004 come digo sempre mi..." bascollo ma nn mollo" BaScollo? Sciauz, di nuovo benvenuta Quote
iaga Posted February 15, 2004 Report Posted February 15, 2004 E a mi niente benvenuta?? cmq se la Trie va su.. spero de no.. ma penso che non la farà la fine del Siena ma piuttosto quella dell'Ancona... e poi.. visto come vegnimo trattadi da tutti i arbitri..sarà sai difficile che andaremo su. Quote
SandroWeb Posted February 15, 2004 Report Posted February 15, 2004 E a mi niente benvenuta??cmq se la Trie va su.. spero de no.. ma penso che non la farà la fine del Siena ma piuttosto quella dell'Ancona... e poi.. visto come vegnimo trattadi da tutti i arbitri..sarà sai difficile che andaremo su. Eccola qua, xe rivada anche ela Demoghe el benvenuto anche a un'altra nagana L'Ancona, secondo mi, xe una squadraccia (i ga cambiado Simoni dopo la promozion in A solo Dio sa perchè) e cmq i ga cannado completamente a livello de mercato... I arbitri scandalosi ghe xe sempre stadi e sempre ghe sarà ...ricordemose che purtroppo semo ancora una piccola squadra, non considerata dal "palazzo"...dovemo farghe l'abitudine a robe del genere. Bye Quote
Jazz Posted February 16, 2004 Report Posted February 16, 2004 Ciau, eccome qua anche mi! Secondo mi se el calcio va avanti de sto passo i ne manderà in A per mancanza de squadre... FORZA UNIONE! Quote
iaga Posted February 16, 2004 Report Posted February 16, 2004 Mi voio proprio veder che nove riforme i tira fora el prossimo anno per la fiorentina e el napoli in caso che i sia nelle vicinanze della zona promozion o retrocession... son proprio curiosa! Quote
Jazz Posted December 3, 2005 Report Posted December 3, 2005 Ah...commovente...i nostri primi messaggi e probabilmente la prima discussion de questo forum, e ierimo in corsa ancora per la serie A Altri tempi Quote
Maurice Posted December 4, 2005 Report Posted December 4, 2005 Che momenti,ma stemo sicuri RISORGEREMOOOOOOOOOOOOO Quote
Cor^ Posted December 5, 2005 Report Posted December 5, 2005 Noi non molleremo maiiiii !!!!! Perche LA TRIESTINA é L'AMORE Quote
gufo805 Posted December 5, 2005 Report Posted December 5, 2005 Anch'io sono convinto che vinciamo e vedremo una bella Triestina. Forza Greghi!! Quote
Recommended Posts