Jump to content

Recommended Posts

Posted

come digo sempre mi...

" bascollo ma nn mollo"

prima ho poi andaremo in serie A ..

e da la nn ne sposta piu nissun...

missilina

°§ La calma e la virtu dei forti°§

Posted

E a mi niente benvenuta??

cmq se la Trie va su.. spero de no.. ma penso che non la farà la fine del Siena ma piuttosto quella dell'Ancona...

e poi.. visto come vegnimo trattadi da tutti i arbitri..sarà sai difficile che andaremo su.

Posted
E a mi niente benvenuta??

cmq se la Trie va su.. spero de no.. ma penso che non la farà la fine del Siena ma piuttosto quella dell'Ancona...

e poi.. visto come vegnimo trattadi da tutti i arbitri..sarà sai difficile che andaremo su.

Eccola qua, xe rivada anche ela :lol:

Demoghe el benvenuto anche a un'altra nagana ^_^

L'Ancona, secondo mi, xe una squadraccia (i ga cambiado Simoni dopo la promozion in A solo Dio sa perchè) e cmq i ga cannado completamente a livello de mercato...

I arbitri scandalosi ghe xe sempre stadi e sempre ghe sarà...ricordemose che purtroppo semo ancora una piccola squadra, non considerata dal "palazzo"...dovemo farghe l'abitudine a robe del genere.

Bye

Posted

Ciau, eccome qua anche mi!

Secondo mi se el calcio va avanti de sto passo i ne manderà in A per mancanza de squadre... :D

FORZA UNIONE!

Posted

Mi voio proprio veder che nove riforme i tira fora el prossimo anno per la fiorentina e el napoli in caso che i sia nelle vicinanze della zona promozion o retrocession... son proprio curiosa!

• 1 year later...
Posted

:offtopic: Ah...commovente...i nostri primi messaggi e probabilmente la prima discussion de questo forum, e ierimo in corsa ancora per la serie A :wacko:

Altri tempi :superman: