Jump to content

Recommended Posts

Posted

sempre nelle cantine de Jerez! famosa per....bhe.. gave capi per cossa :D

dandalusia06129rw4.jpg

Gibilterra... le grotte che xe dentro nella rocca... :D

dandalusia06104qw2.jpg

particolar del mantel de torero.. fighissimo no? tutto ricamado e pien de pietruzze O|

dandalusia06075eh9.jpg

Posted

uhm le cantine ga sempre el suo fascino :D

cmq el cordon rosso della prima xe proprio bruto de veder, no se rivava in nisun modo a no inquadrarlo? :(

nela seconda i colori xe stupendi, forsi la xe legermente mossa o manca un pochi de detagli.. pol eser? che tempi te ga usa'? forsi anche la messa a fogo no xe proprio giusta giusta.. ma forsi xe mie impresioni :D

el vestito del torero xe figon, anche se forsi metendo un diaframma piu chiuso se rivava a meter a fogo tute e no solo quele centrali ma probabilmente le condizioni de luce no iera el max quindi va ben cusi' :D :D

Posted

iera assai difficile toglierla dall'inquadratura...o fazevo singoli scatti oppur me tignivo la panoramica con la corda :( ...me son spiattellada sul muro per farla.. :S

la seconda me se scampa el flash :D ...gavevo messo iso alte per questo non la xe proprio bella de qualita.. e non la xe super nitida perche iera difficile ciapar a fogo... :bye:

la terza xe vignu quasi per cul :D usavo sempre iso alte e i tempi non iera proprio alti..go usa la modalità macro [iera luce d'interni..non intensissima] .. :aracheroba:

:D

• 3 weeks later...
Posted

la prima me piasi molto.. ma quel fil rosso no se pol veder.. :(

nella seconda xe vero.. xe un poco mosso.. forsi con un poco de contrasto in più te rivi a metterla un poco più a fogo..

la terza xe drio un vetro? xke la ga uno strato poco nitido davandi.. ma i contrasti me piasi sai.. ;)

Posted

mi capisso poco de foto, ma la prima la xe troppa roba, la par un quadro

particolare, bella, el cordon no me piasi nianche a mi ma ghe lo perdono. dirò una cavolada, ma no se pol cavarlo via con un clone?