Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Sicome pararia che funzioni :) provo a lasar un anuncio:

Zerco una chitarra eletrica per ricominciar a sonar, usada, che no sia niente de iperspetacolare ma un toco onesto. Valor: circa 300/350€.

Le condizioni ga de eser bone, no xe due colpeti che me preocupa ma piutosto le parti mecaniche :)

Unica discriminante: el color. Questi i colori che me piasesi, nel ordine:

legno naturale (se trova, per sti soldi? :D)

bianca

nera

maron-ocra

blu (no eletrico)

Se qualchidun ga notizie, feme saver, anche via PM se volè!

L'anuncio xe valido fin el 10 de setembre circa, dopo no ghe son più :p

Aprofito, se qualchidun sa, per chieder se ghe xe negozi a Trieste e dintorni dove andar a zercar..

Inviato

technomusic, a memoria dovessi esser quel più economico, ma de pascucci xe bona roba e sopratutto i te tratta ben..la roba piu importante!

Mi andavo sempre la a cior quel che me serviva (go comprado 3 chitare e altre robette)

Comunque, se te vol veder fora Trieste, mi gavevo ciolto la mia chitarra elettrica a Cervignan (no me ricordo el nome del negozio, ma so dove che xe) e a monfalcon ghe xe la sede distaccada del stesso negozio.

Inviato

se tuto va ben (ogi jera tecnomusic serado) rivo a andar a un enorme a montebelluna (essemusic, o qualcossa del genere) tra una setimana o due :D Là no dovesi gaver problemi..

resta sempre valido che se qualchidun vendi una, che me fazi saver! :)

edit: ecolo! SBAV! http://www.essemusic.it/negozio.aspx

Inviato
se tuto va ben (ogi jera tecnomusic serado) rivo a andar a un enorme a montebelluna

si...xè essemusic....mi e mia morosa semo andadi sto inverno...cosa posso dirte?xè enorme e spettacolare...fa conto dimensioni tipo mercatone de monfalcon solo su quasi 3 piani (xè un enooooorme capanon).

te vederà de tuto e praticamente tuto provabile sul posto...in + i ga anche molta roba usada con garanzia.

noi co semo entradi e gavemo visto gavemo reagido + o - così: :cossaaa?::ave:

bon viaggio e documenta con foto eh

• 2 settimane dopo...
Inviato

Uhm, ne ho una buona, ma non so che genere suoni. E' blu, un po' elettrico, però, ma te la do per 120 iuri. Una Yamaha, forma stramba, ottimo manico, meccaniche autobloccanti Schaller. Se fai punk, o rockettone, o roba anni '60, è ottima. Per il metal neanche parlarne.

Forse trovo una foto da qualche parte...

Eccola, ma non si capisce granché... :unsure:

post-20-1156155578_thumb.jpg

Inviato
te son andado?te ga fato compere?come iera?bel e grande ah!?!?

vado mercoledi!!

----

dan, grazie per l'oferta, ma zercavo qualcossa un scalin mejo.. ;)

Tra l'altro amici me ga fato provar un do yamaha e no le me convinzeva sai... me trovo inveze sai ben con certe ibanez

Inviato
dan, grazie per l'oferta, ma zercavo qualcossa un scalin mejo.. ;)

Tra l'altro amici me ga fato provar un do yamaha e no le me convinzeva sai... me trovo inveze sai ben con certe ibanez

De nada, lo supponevo... ma visto che ce l'ho... ;)

cmq ti assicuro che rispetto alle solite Pacifica che ti propongono è tutte un'altra cosa: suona bella calda e solo le Schaller costavano come tutta la chitarra :D

come rapporto qualità prezzo, secondo me, prova una Cort o una Godin di quelle elettriche!

Inviato
jero ieri > chitarin ciolto > arlon felice :D > a presto le foto :p

Ben fatta...dopo tutto quel negozio (da quello che ho visto sul sito) credo abbia di tutto! :p

Inviato

eco qualche foto (poche e vignude mal) che spero possi dar l'idea del negozio :D

la prima xe una panoramica general (paiuura!)

dsc02688hg0.th.jpg

la seconda che la mia compatta no voleva proprio far a fogo xe l'area chitare

dsc02686nc7.th.jpg

la terza xe el mio novo strumento :D

dsc02690aha7.th.jpg

Fender mesicana, Stratocaster splatter.. me trovo sai ben, devo dir.. e so che la xe stramba, ma la me piasi sai :p

Inviato

decisamente :) anca se , go notado che go avudo una reazion particolare.. che me ga dà de pensar.

Dopo un primo momento ("ooooh!") me go reso conto che rispeto a quela che xe la scelta che poso gaver in internet da casa mia, anca un negozio come quel spariva :D sarò grave?

Inviato
decisamente :) anca se , go notado che go avudo una reazion particolare.. che me ga dà de pensar.

Dopo un primo momento ("ooooh!") me go reso conto che rispeto a quela che xe la scelta che poso gaver in internet da casa mia, anca un negozio come quel spariva :D sarò grave?

ehm...diria de si :p

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro