saretta Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 La delle scole xè importante!!! Son d'accordo su questo! in effetti i dovessi meterlo anche dove non xè semafori per un bel pezzo de strada.... che x attraversar te ga de far slalom tra i auti che non se ferma mai.... Volevo avvisarve che spesso e volentieri, tra le 12 e le 14, dopo el bivio Trieste-Rabuiese, in direzione Trieste, se apposta i urbans con velox.. nascosti da due albereti non xè facile vederli, mi li go intravisti e bon che andavo pian.... cmq i xè con frequenza de un giorno si e uno no... Attenzione, ricordeve che i xè.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat832 Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Mha nn so son abbastanza scettica ancora a riugardo, visto che i gaveva messo ste telecamerine za de qualche parte, ma nn le funziona o se le funziona xe solo per i pedoni, infatti per le multe con el rosso te devi beccar el furgoncin della polizia dove te ga i do mati che te metti el fil perterra e i coni de parte, solo con sto metodo qua i te ciapa e i te da la multa se no no. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 perchè non creare una sezione dove segnalare la presenza di autovelox/telelaser sulle nostre strade? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rix Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 uhm...in teoria saria meio no correr per niente... Scherzo, purtroppo mi no sn de Ts quindi no te posso aiutar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 Autovelox iera za una discussion che parlava de autovelox.. me sembra un poco inutile come discussion (sezion eccessiva) xke volessi dir che ogni volta prima de uscir te ga de controllar el SDS x veder se xe velox basta no correr.. [lo go imparado ormai.. ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 Autoveloxiera za una discussion che parlava de autovelox.. me sembra un poco inutile come discussion (sezion eccessiva) xke volessi dir che ogni volta prima de uscir te ga de controllar el SDS x veder se xe velox basta no correr.. [lo go imparado ormai.. ] (OT) E bravo trert...Te son entrado nel spirito giusto del mod :D Lavora ogni tanto però! (/OT) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 Al limite se pol tenir aggiornada quell'altra discussion sui autovelox.....Dopo se uno vol leggi, se no no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 forse xe la roba migliore....stefano go visto la tua foto, te conoso de vista ma non so de dove..... te andavi al galilei? te va in palestra all'A&R bo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 stefano go visto la tua foto, te conoso de vista ma non so de dove..... te andavi al galilei? te va in palestra all'A&R bo... OT un consiglio the_furious78ts, visto che la discusion trattava della tua richiesta dell'autovelox, sta tento a no divagar con domande non attinenti alla discusion, se ciama off topic e ai mod no ghe piasi sai, sta tento sennò i te Scheeeeerzo, i nostri mod xe cocoli, ma i richiedi un minimo de rispetto delle regole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_furious78ts Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 gavè pienamente ragion. scuseme. i'm OT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 basta no correr.. [lo go imparado ormai.. ] Soprattutto in costiera.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 [MOD] visto che sta discussion xe un unitile doppion... la uniso con quela za esistende de l'autovelox... senza lasar che se slonghi inutilmente in ogni caso per suggerir modifiche al forum, sezioni da aprir e robe, usar la sezion apposita news, suggerimenti e feedback [/MOD] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Ultimamente go visto la polizia stradale messi in galleria de servola in direzion molo VII,i xe messi prima del svincolo de uscita in via baiamonti,quando te arrivi non te li vedi perchè xe messi sul marciapìe drio el muro,la scattava il flash come un temporal estivo!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Adesso erano in campi Elisi...da città verso la piscina...la fioccheranno le multe! Spero di essermi accorto in tempo della loro presenza! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Adesso erano in campi Elisi...da città verso la piscina...la fioccheranno le multe! Spero di essermi accorto in tempo della loro presenza! Orca ciò la xe bruttissimo.. Dove xe limite 30 all'ora?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Mi cmq li beco sempre la alla fine dell'autostrada col laser.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Adesso erano in campi Elisi...da città verso la piscina...la fioccheranno le multe! Spero di essermi accorto in tempo della loro presenza! Orca ciò la xe bruttissimo.. Dove xe limite 30 all'ora?? No..là del rettilineo verso la piscina nuova dalla Stazione ferroviaria di Campo Marzio...il limite è 50...boh, andavo a 60 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 No..là del rettilineo verso la piscina nuova dalla Stazione ferroviaria di Campo Marzio...il limite è 50...boh, andavo a 60 Bon ma se te ieri a 60, cavighe l'error del tachimetro e cavighe i 5 orari che i te abbassa lori.. Te pol star tranquillo! E po' fin a 10 orari de più no i te cava gnanche un punto.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 e poi ero in motorino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Si anche mi camino fiso 10 km/h in più del limite, gnanca pel cul! Coi scarti de lori e quel del tachimetro te son sul sicuro e po se proprio i te ciapa xe 33 euri... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Si anche mi camino fiso 10 km/h in più del limite, gnanca pel cul! Coi scarti de lori e quel del tachimetro te son sul sicuro e po se proprio i te ciapa xe 33 euri... E soprattutto 0 punti!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted September 3, 2006 Report Share Posted September 3, 2006 Si anche mi camino fiso 10 km/h in più del limite, gnanca pel cul! Coi scarti de lori e quel del tachimetro te son sul sicuro e po se proprio i te ciapa xe 33 euri... E soprattutto 0 punti!! infatti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Li go visti poco fa col laser in via Commerciale, 10 metri sotto casa mia (all'inizio, poco sora l'incrocio con via Pauliana).....comodamente parcheggiadi su un passo carrabile Secondo mi xe a causa del mulo morto in moto pochi giorni fa.....no li go mai visti qua. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Li go visti poco fa col laser in via Commerciale, 10 metri sotto casa mia (all'inizio, poco sora l'incrocio con via Pauliana).....comodamente parcheggiadi su un passo carrabile Secondo mi xe a causa del mulo morto in moto pochi giorni fa.....no li go mai visti qua. Probabile.. Mi oggi li go visti invaca a metà strada nova de opicina, dove xe quella strada che porta all'università che sti giorni xe chiusa per lavori.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 voi che magari savè.. dal lisert a padrician in autostrada i ga messo parecchi de quei cartei informativi che ga l'appoggio su ambi i lati della carreggiata (tipo ponte) che i xe munidi sia de telecamere che de sensori (o cussi sembra) per voi.. pol esser autovelox fissi non ancora in funzion?? xke su un de questi.. go visto per giunta (vignindo dal lisert prima de uscir a sistiana) delle giunture per terra nel catrame sospette, che me ricorda sai quel progeto che i ga fato dei autovelox inglobadi nell'asfalto.. cossa disè? mai visti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts