trert Inviato 11 Settembre 2006 Segnala Inviato 11 Settembre 2006 work in progress.. giusto per stuzigarve che doman le metemo su Cita
cucciolina Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Diria che el titolo calza a pennello :D Cita
tuxav Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 ehehe cominciemo con una foto fatta al lago soto la diga .. sula destra se vedi el muro della diga che xe alto 200 metri e xe el piu alto de tuta l'Austria e qualche sito riporta anche el piu alto d'europa.. questa xe una vista dal lago artificiale verso le montagne che se non sbaglio (?) dovesi far parte del gruppo del Ankogel... ai lati del lago cascate e acqua non manca... e xe ancora qualche rimasuglio de neve nei posti piu in alto in ombra... avanti il prossimo Cita
trert Inviato 12 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Andando su per el passo (a pagamento.. ) se gavemo dovudo fermar ed allora son andado in cerca de un per de cascatelle.. ecco l'imponente diga.. con il lago artificiale Cita
tuxav Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 incaminandose verso el sentier che porta a Kattowitzerhuette (dove che no semo rivai perche iera tardi) la vegetazion gaveva dei colori belisimi anche perche' stava za cominciando a diventar gialla / rossa... e qua lungo el sentier... Cita
trert Inviato 12 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 12 Settembre 2006 incamminandose sul sentier questa iera la vista: la diga con el ristorante Cita
tuxav Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 inveze qua se gavemo fermai a magnar un panin e deciso de tornar indrio ... tornando zo con l'auto se gavemo ferma in un punto dove xe una cascata ... Cita
trert Inviato 12 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 12 Settembre 2006 e qua semo andadi via e se gavemo fermado ad un'altra cascata FINE da parte mia tutte le altre mie foto su: pPhoto :: piero.tempodiaframma.com Cita
tuxav Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 dopo gaver fato far el bagno ala compact flash, eserse slavaza' per far la foto e camina' in mezo a l'acqua fresca .. go visto i colori che gaveva questa roccia.. e no podevo no farghe una foto Fine anche da parte mia, le altre save' xe sul mio sito Cita
mula alabardata Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 ma che braviiiii!!!! :clap: se andadi davvero in un bel posto.... :ok: Cita
davidin Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 devo dir che xe veramente dei bei posti...bella scelta! ps: ..e se anche bravi a far le foto... Cita
tinuviel Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 bellissime le foto...ma la diga fa veramente impression! Cita
Stefano79 Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Sai bele, bravi L'acqua iera sai fredda? Cita
tuxav Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 al primo momento no, ma dopo un per de minuti la iera 'frescheta' :D pero limpidissima... go anche bevu' l'acqua dele cascate e no me ga fato strani mal de panza quindi tuto soma diria anche neta... Cita
trert Inviato 12 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 12 Settembre 2006 eh no iera mal l'acqua.. fredda, anche se un poco tropo salada.. saveva de ferro Cita
assist Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Bravi muli, gavè fato proprio delle bellissime foto Cita
mula alabardata Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 eh no iera mal l'acqua.. fredda, anche se un poco tropo salada.. saveva de ferro acqua?! voi no se abituadi a bever acqua!! @av: te vedi che l'acqua no fa mal de panza.. te podesi beverla più spesso!! Cita
tuxav Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 bah probabilmente la bira che gavemo bevu poco dopo ga disinfeta' ben.. per quel no ne ga fato niente :D :D Cita
Malto Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Ma se vignivo anche mi el titolo cambiava in "Maltotal"? Cita
giuli Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Bellissimi posti e splendide foto! Bravi muli! Cita
trert Inviato 12 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Ma se vignivo anche mi el titolo cambiava in "Maltotal"? grande Cita
tuxav Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Maltotal... pensa .. cascate de birra e far un tuffo in un lago de birra doppio malto :D vabeh vabeh no digo + niente Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.