Giada Inviato 20 Ottobre 2006 Segnala Inviato 20 Ottobre 2006 Come da oggetto, dove aiutarme!!!!! Ieri go savudo che alcuni amici che domenica prossima (30 ottobre) doveva andar a Parigi e Disneyland ga avudo dei problemi e siccome comunque i perdi i soldi i ne cedi a mi, mio moroso e un'altra coppia el pacchetto completo hotel + volo. Mi go da sempre el terror dell'aereo e go sempre evita de andarghe, trovando mille mezzi de trasporto alternativi (tra cui Parigi-Trieste in 17 ore de fila in macchina!)... però go anche tanta voia de risolver el problema perchè amo troppo viaggiar e no voio precluderme certe mete raggiungibili solo con l'aereo. A questo punto chiedo aiuto a chi de voi viaggia regolarmente e no ga (o ga superà) le sue paure! Stago diventando matta, e come una m**a me go anche messo a legger tutti i siti e i forum sulla paura de volar e invece de tranquillizzarme me go agita!!!! Go trova addirittura el racconto de uno che una volta ga becca una turbolenza tale che le robe svolava per aria, le hostess pianzeva e una se ga addirittura rotto un brazo!!! Aiutoooooooo No me resterà mica solo i psicofarmaci o el petes per tranquillizzarme vero??? Cita
tinuviel Inviato 20 Ottobre 2006 Segnala Inviato 20 Ottobre 2006 allora...premesso che non amo volar neanche mi, te devi metter in testa che niente te pol fermar! e quando te volerà andar a Disneyland a Orlando? s, su! Allora, regola essenziale (almeno per mi che soffro de vertigini) sentite in centro, mai sul finestrin...e non farte fregar re qualchedun te disi de guardar che bel che xè fora! Poi, mastiga una gomma co te sta partindo, portite el lettor mp3 (che però te devi chiuder in fase de decollo/atterraggio) e portite qualsiasi altra roba che te distrai... mi parto sempre bastanza "malamente", poi, però, me tranquillizzo dopo el decollo...a parte quando son tornada da Parigi che go avudo la brillante idea de sentarme vicin el finestrin! Cita
giuli Inviato 20 Ottobre 2006 Segnala Inviato 20 Ottobre 2006 Giadina stai tranquilla! Ci sono cose assai più trmende nella vita che prendere un aereo! Anch'io quand'ero + piccolo ero abbastanza terrorizzato,ma ti accorgi prima o dopo che la paura sei tu a creartela e alla stesso modo devi combatterla per poi eliminarla... Ti farà senza dubbio effetto il decolllo,ma una volta in quota tutto rientra nella normalità e in fin dei conti anche l'atterraggio è qualcosa molto + soft di quanto di creda.. La cosa da fare è non pensarci + di tanto al volo:pensa a dove vai, alla vacanza che ti aspetta e portati qualcosa da fare così ingannerai il tempo.. Cita
cucciolina Inviato 20 Ottobre 2006 Segnala Inviato 20 Ottobre 2006 Quanto che te capisso Anche mi son una de quelle che odia volar. Go pauuuuuuraaaaaa ma fazo de necessità virtù. O cusì o cusì Vara, mi go risolto impasticcandome Nel senso che me ciogo una pastiglia per el mal d'auto/aereo/macchina, ecc (tipo xamamina) che te dà sonnolenza. Sull'aereo me indormenzo e via mi Questo xe el metodo Cucc Cita
babatriestina Inviato 20 Ottobre 2006 Segnala Inviato 20 Ottobre 2006 Mi a Parigi nei ultimi anni ghe vado in treno ( 12 ore rilassade) ma go svolado molto. e te digo che fin Parigi, te son su e poco dopo te son zo. Xe un viaggio curto, relativamente. Mi me go fato tirade de 15 ore de volo! dipendi anche del aereo, su zerte linee ( Trieste Roma e aereo picio) go visto el aereo impennarse un poco in principio col ciapava quota, sui aerei più grandi no ti te aocrzi gannche. co ghe penso, me fa impressionaa nche mi, po co son suso no me par gnente. Vuoti de aria? rare volte.. una volta un poco in primavera frala Tunisa e Roma. Una sola volta go avudo mal de aereo, ma no xe el tuo caso: andavo a Honk Kong, oltre 12 ore de volo e a notte in aereo , arivemo verso Hong Kong e xe zona de tifoni, stemo per aterrar ma per qualche motivo gavemo ciciaapaodo quota e su e zo come un camel, unica volte in oltre 30 anni de aereo che go doprado quel scartozeto che xe vizin dela poltrona.. tiente ala larga del petes. Per i svoli longhi (digo oltre le 8 ore) : bever acqua, se xe dxe note zercar de dormir ( mascherina sui oci e magari el bolin No steme sveiar) che in aereo no i fa che incoconar e no sempre xe bon e ottimo el cuscinetto intorno al collo, sfilarse le scarpe ma ogni tanto andar ala toilette per mover le gambe, che una volta tornando de New York me se gaveva gonfiado i pie e no rivavo a reinfilarme le scarpe. Un bon libro o un poco de musica, se el tragitto xe longo i mostra un film, i posti de coda balla de più. Vizin de l'ala no se ga panorama. E col bruto tempo, te parti, te sfori le nuvole e xe sempre sol! mi go visto temporai in lontananza , e ipiloti evitava le nuvole e el temporal propio ben! Un panorama bel xe la linea per Monaco, che se vedi sotto tute le Giulie, el Canin, el Montasio, el Jof Fuart... però nei ultimi tempi go abastanza abandonado l'aereo, me inervosissi spetar le valige cola paura che no i le gabi imbusade.. e po se perdi tempo fra andar e tronar de l'aeroporto, insoma stago ritornando al treno che dà la sensazion dei spazi percorsi ( macchina, de sola non fazzo viaggi longhi) Cita
iaga Inviato 20 Ottobre 2006 Segnala Inviato 20 Ottobre 2006 Mi non go avudo nessuna paura, ma tanta voia de provar l'esperienza e dopo iero tanto contenta de gaver provà e tanto triste che iera za finido Quel che me vien de consigliarte xè de ciorte qualche calmante.. altro no savesi dirte. Cita
iaga Inviato 20 Ottobre 2006 Segnala Inviato 20 Ottobre 2006 Aggiungo che se poi te ga tanta paura.. ciogo volentieri mi el tuo biglietto.. Cita
Bonovox767 Inviato 20 Ottobre 2006 Segnala Inviato 20 Ottobre 2006 Fino a Parigi sono due ore scarse se hai un volo diretto, e pensa sempre che hai maggiori probabilità di avere incidenti in autostrada con un viaggio di 17 ore. Vai e divertiti, Giada...vedrai che è meno dura di quello che pensi...la gente è sempre così carina a spaventare chi ha già paura di volare, e di raccontare ( ed esagerare) gli episodi più terribili, manco fossero stati sull'aereo più pazzo del mondo. Prenditi solo qualcosa se soffri di mal d'aria ( o se non lo sai, portati qualcosa per sicurezza...) Volare è un'esperienza bellissima, e quando vedrai Paris comparire sotto i tuoi occhi tra le nuvole, tutte le tue paure scompariranno Io a Parigi probabilmente ci torno in gennaio... Fai buon viaggio, e postaci delle foto quando torni... Cita
tuxav Inviato 20 Ottobre 2006 Segnala Inviato 20 Ottobre 2006 mi no go paura de volar anche se no me piasi sai quando xe i vuoti d'aria... una volta go beca' uno che ga fato balar abastanza e no xe sta belisimo... cmq el momento piu bel xe la partenza ... dopo xe come eser su un pullman... un mio colega, su viaggi longhi longhi, adotta la tecnica de bever x dormir ... anzi .. no xe l'unico che adotta sto sistema adeso che ghe penso ... Cita
MONTAG Inviato 20 Ottobre 2006 Segnala Inviato 20 Ottobre 2006 La prima volta avevo paura. Alla partenza sei un pò compresso contro la poltrona, ma è una sensazione molto breve e decisamente sopportabile. Poi quando sei in aria ti rilassi, fai due chiacchere, ti danno da mangiare qualcosa (che nel 90% dei casi è l'unica cosa inaffrontabile dei voli ). E infine arriva l'atteraggio: qualche rimbalzo e in un istante ti accorgi che le ruote corrono sull'asfalto della pista. La velocità è sostenuta ma l'aereo è grande e stabile e rallenta proggressivamente. Ed ecco fatto. L'unica volta che volevo scendere da un aereo è quando sono capitato in un settore dove le spiegazioni sul giubetto di salvataggio le faceva uno Stewart. Cita
iaga Inviato 21 Ottobre 2006 Segnala Inviato 21 Ottobre 2006 L'unica volta che volevo scendere da un aereo è quando sono capitato in un settore dove le spiegazioni sul giubetto di salvataggio le faceva uno Stewart. Ahahhaha per mi (e i miei compagni de viaggio) le spiegazioni dei Stewart iera la roba più divertente.. tanto che dopo le iera diventade el passatempo delle serate in albergo quando un nostro compagno le imitava.. Adesso che ghe ripenso me vien ancora de rider! Cita
arska Inviato 21 Ottobre 2006 Segnala Inviato 21 Ottobre 2006 Ma nooo svolar xe fantastico, me piasi tropo..!! Sta storia dele turbolenze.. odio, pol capitar che se scorli un poco, ma in genere devi eser temporai, ecc.. e no me par staxon, cmq E dopo te ga una vista... che se te se meti a vardar quela, te son za contenta, credo..(dopo dipendi dal tempo) E, come xe za sta dito, fin Parigi pena che te rivi su, praticamente, te torni zo.. Co' te son in aria, gaver paura xe insensado, veramente.. L'unica roba che posso capir xe al decollo (te fraca un pochetin in tel sedil, ma xe veramente pochi secondi) e al ateragio (anca qua, el momento che tocca pol eser un pochetin strano, ma no necesariamente spiacevole). Ala fine, pensa che statisticamente xe SAI, ma SAI più probabile che te gabi un incidente andando a Parigi in auto che in aereo... quindi te sta scegliendo un modo sicuro de andarghe Cita
basketteam Inviato 21 Ottobre 2006 Segnala Inviato 21 Ottobre 2006 daghe de petes e via!!!!!! cmq no xe così tragico, per mi el punto cruciale xe la partenza... se no te son preparada spetite una bella accelerazion, poi co te son in aria xe come star in terra, no te se nianche acorzi... a meno che no te bechi le turbolenze, mi ghe ne go becada una verso Londra el giorno del mio primo volo e ovviamente... iero in gabinetto co la xe rivada per cui no ve digo dove go fatto pipì Cita
Matt Inviato 21 Ottobre 2006 Segnala Inviato 21 Ottobre 2006 Ma no te son una fan dei parchi de divertimenti? te sarà andada su montagne russa e compagnia bela? quele xe sicuramente peggio! basta respirar a fondo e star tranquilli, te ghe stritoli la man a tuo moroso e xe fatta Cita
Giada Inviato 23 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 Xe quel el punto: sulle montagne russe de tutti i tipo vado sciolta, anche con le gambe a picolon, perchè so che dura al massimo due minuti e poi le rotaie xe taccade per terra. Xe l'esser CUSSI in alto, senza niente sotto, e soprattutto SENZA PODER SCENDER che me manda un poco in para!!! Cmq ghe la farò... grazie a tutti per i preziosi consigli!!! Lunedì prossimo alle 6:30 de mattina se no ste dormindo penseme :-) Cita
Matt Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 Cmq ghe la farò... grazie a tutti per i preziosi consigli!!! Lunedì prossimo alle 6:30 de mattina se no ste dormindo penseme :-) piuttosto,se te parti de ronchi,dighe al pilota de far el giro largo senno me sveia che passa sora casa mia! :s'ciopado: Se el problema xe la durata,allora basta indormenzarse,comunque una roba bela che go visto xe che mentre te sali xe elpilota che te saluda, per farse veder, ma in senso bon, te lo vedi in faccia e al 99% dei casi ga una faccia affidabile.cussi un se senti piu sicuro. Cita
Giada Inviato 23 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 No, purtroppo parto de ORIO AL SERIO (Bergamo)! Chi che me ga cedu i biglietti li gaveva ciolti de là... quindi prima dell'aereo me spetta anche quattro ore de macchina de notte!!!!! Cita
saretta Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 paura????? ma daiii... mi me piasi un casin... andassi sempre in aereo! rivo anche a dormir... per mi xè una passeggiata... ogni tanto me rompi un pò le turbolenze... ma le concilia ben el sonno! Cita
Stefano79 Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 Me iera scampada sta discussion... Ma come!? Un'amante dei parchi dei divertimenti che ga paura dell'aereo? Te va su trabicoli come el Blu tornado (che no ghe metesi pìe nianche se i me dasi 1000 euro ) e dopo te ga paura de svolar? Guarda, personalmente soffro de vertigini, ma de una forma strana de vertigini. Go paura solamente del vuoto verticale.....in aereo no te ga sta sensazion, par de esser in pulman, e anche se te guardi dal finestrin no te percepisi la sensazion de vuoto sotto de ti, no so come spiegarte......Mi me fa molta più paura affacciarme alla tromba delle scale o salir su una scala per cambiar una lampadina Va tranquilla, fidite Cita
tinuviel Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 podessi bastonarte... se no te ga problemi ad andar su montagne russe e affini, no te pol aver paura de andar in aereo! Mi l'aereo me dà fastidio, ma me ga dado fastidio anche la ruota panoramica del Prater a Vienna Ma xè una question fisica, soffro un po' de vertigini e me vien nausea... Ma l'aereo, se no te ga de sti problemi, xè el mezzo più sicuro del mondo, xè più facile sc'iocarse uscindo de casa ...Quindi, va senza problemi! Cita
giacomin Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 .......vardite intorno però ............. se te vedi qualche arabo........ smonta Cita
mula alabardata Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 no, mi no me fa tanta paura.. però devo dir che le turbolenze non xe x niente piacevoli.. cmq sia, fin adesso go fatto solo viaggi in europa, quindi alla fin fine no i xe neanche stai troppo lunghi... cmq conto de andar el prossimo anno (o poco più) oltreoceano.. quindi là metterò a dura prova la mia resistenza aerea! cmq e lrpoblema se poni solo x l'andata credo.. al ritorno te sarà talmente stanca che te dormirà e no te se accorzerà de niente! Cita
saretta Inviato 23 Ottobre 2006 Segnala Inviato 23 Ottobre 2006 mi go fatto viaggi anche lunghi... 16 ore ad esempio... ma non me ga pesà.. anche perchè se tratta de aerei grandi, con tv e tutto el resto... le ore te passa... quel che xè sbaià xè partir già con la paura... Cita
Giada Inviato 25 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 25 Ottobre 2006 E te pareva, anche se go evita de vardar i telegiornali in sti giorni me ga frega la radio... xe casca un picio aereo in Madagascar e xe morti tre italiani! :-( La Ryanair sarà un poco più sicura, veroooo????? Cita
tinuviel Inviato 25 Ottobre 2006 Segnala Inviato 25 Ottobre 2006 la Ryanair xè sicurissima... te ga mai sentido de un volo Ryanair che se ga schiantà sora Parigi? Ara che se te sta bona vegno a rubarte el biglietto! Per quanto fastidio me daghi volar, a Parigi ghe andassi anche con un bimotore!!!! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.