Vai al contenuto

Spettacolo danza


Messaggi raccomandati

Ciao a tutti, scoltè: se a qualchedun/a dei voi ghe piasi la danza moderna, lunedì 18 alle oto e meza al teatro dei salesiani in via dell'istria ghe xè un bel spettacolo de beneficenza organizado da una famosa ex balerina, attualmente famosa coreografa de danza moderna (Morena Barcone). El spettacolo xè una replica de un altro andado in onda una settimana fa, ma che gà avù talmente tanto successo che praticamente i lo rifà! Costo 10 euri. I biglietti xe a prenotazion fino ad esaurimento posti, per cui se a qualchedun ghe interessa me mandi una mail, un PM o una ciamada... i soldi va alla fondazion de un noto cardiochirurgo de Brescia che fa ricerca sulle malattie cardiovascolari. Ospite d'onore xè un certo Alfonso Paganini, famoso balerin del teatro dell'opera de roma e attualmente famoso coreografo de classico e de musical (lui balerà con la coreografa). Mi lo gò zà visto perchè bala dentro mia morosa, ma torno perchè in effetti xè veramente figo (pien de babe!!!).

Bon, se, sopratuto voi mule che ve piasi la danza o voi muli che ve piasi le bele mulone, scriveme che tiremo su un bel grupo e 'ndemo a pasarse una serata diversa!

saluti

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciò te me gà subito smascherado :D ...cmq penso veramente che sia un bel spettacolo e in + xè per una giusta causa...se ve piasi la danza moderna no podè perdervelo! Tra l'altro Zen se gà dimenticado de dir che el ghe paga de bever a tutti i amici de sds presenti :piria: GRANDE ZEN!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×