SandroWeb Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Andaremo in stadio con le motoslitte, me sa Volevo andar a Opicina col tram, ma de quanto go capido xe mezze robe che no funziona, tutto bloccado...(oltretutto sul 404 iera la porta anterior fora dei cardini, quindi se verzeva ogni volta che el tram andava avanti ) Tornerà la nevigada come l'altro anno? Quote
Vico Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Speremo de no, mi preferisso altri climi ... AloHa Vico Quote
Jazz Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Posso solo dir che mi dopopranzo go spetà 1 ora el bus sotto una tormenta de neve e che me son congelà , quindi per dirla in italian... che codesto tempo vada a ramengo... Quote
Vico Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Mi son stado a casa e me son fatto la torta de ciculata della Buitoni (quella de cui fa la pubblicita' Abatantuono per capirse). Go preferido rinviar eventuali uscite a tempi migliori AloHa Vico Quote
tuxav Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Ma che tifosi ara.... in stadio anche con 2 metri de neve, -15 e bora bisogna andar ! facile 'ndar co xe 30 gradi tsk ben bon cmq belisima nevigada.. belisimo inverno... Doman matina 'ndaro' farme un gireto pel carso Dopo sti 2/3 giorni pian pianin podesi anche rivar la primavera... ma no xe furia Quote
Starlite Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Bel.... el 404 con la porta fora dei cardini... figo... ah che robe... ah.. go notado che el 405 ga cambia' comandi, no ga piu' la leva col pomolo, ga tuta una roba nova... cmq.... xe pena figo sto tempo! Quote
Missilina Posted March 2, 2004 Report Posted March 2, 2004 adoro la neve me metti allegria....... speremo che nevighi ancora........ missilina Quote
Recommended Posts