Starlite Posted December 29, 2006 Report Posted December 29, 2006 pensavo che el sistema tolemaico fosi ormai superado... non go parole... guardè sto video Quote
assist Posted December 29, 2006 Report Posted December 29, 2006 Viva la cultura....buaaaaahahahahahahahahahahah Quote
cucciolina Posted December 29, 2006 Report Posted December 29, 2006 Xe figo che alla fine el tipo disi "merd" :D Quote
giuli Posted December 29, 2006 Report Posted December 29, 2006 Xe figo che alla fine el tipo disi "merd" :D E mi digo che el xe proprio "mon" Quote
Stefano79 Posted December 29, 2006 Report Posted December 29, 2006 No savevo che in Francia i gavesi un zogo a premi identico al nostro..... Incredibile comunque... No me resta che dir: POOOOOPOPOPOPOPOOOOOPOOOOO POOOOOPOPOPOPOPOOOOOPOOOOO Quote
Starlite Posted December 29, 2006 Author Report Posted December 29, 2006 No savevo che in Francia i gavesi un zogo a premi identico al nostro..... ma te parli sul serio? Quote
tifone Posted December 29, 2006 Report Posted December 29, 2006 Allucinante che il 56% del pubblico disi il sole Quote
Ghost Posted December 29, 2006 Report Posted December 29, 2006 Allucinante che il 56% del pubblico disi il sole Vero.. quella cosa è allucinante O_O. Facile trovare un idiota ma per scovarne altri 84 tra il pubblico ce ne vuole. Quote
arska Posted December 29, 2006 Report Posted December 29, 2006 ma-- come fa el presentador a star serio? Mi me staria spanzando, assurdo! Quote
Starlite Posted December 29, 2006 Author Report Posted December 29, 2006 ma-- come fa el presentador a star serio? Mi me staria spanzando, assurdo! effettivamente mi ghe gavessi ridu' in muso a lui e el 56% del pubblico e dopo me saria messo pianzer e gavessi rinuncia' alla conduzion del programma forsi per pieta' nei confronti del mato gavessi fato taiar la puntata... no... no credo Quote
Malto Posted December 30, 2006 Report Posted December 30, 2006 No savevo che in Francia i gavesi un zogo a premi identico al nostro..... Ara che el "nostro" no xe miga nostro, xe un format internazionale che noi gavemo comprado, come ga fatto i francesi, i giapponesi, ecc..... Quote
Nona Picia Posted December 30, 2006 Report Posted December 30, 2006 Vedo che no solo in Italia l'istruzion "regna sovrana"! Quote
Bonovox767 Posted December 30, 2006 Report Posted December 30, 2006 Allucinante...La faccia del conduttore ( che si chiama Jean-Pierre Foucault, ma che non ha nulla a che vedere con il pendolo ) è da Oscar...non voleva crederci...e nemmeno io a dire il vero... Penso che dopo la trasmissione la ragazza abbia fatto finta di non conoscere il suo compagno o quel che era Quote
tinuviel Posted December 30, 2006 Report Posted December 30, 2006 mio Dio che tristezza... penso che lo sappi anche un bambin che va alle elementari che semo noi che giremo intorno al sole! Quote
basketteam Posted December 30, 2006 Report Posted December 30, 2006 Allucinante che il 56% del pubblico disi il sole xe vero... xe questo l'incredibile... ma mi quel che me son sempre chiesto xe: mi me ritengo abbastanza ignorante e quindi a certi gioghi no partecipassi mai proprio perchè no gavessi alcuna speranza de vinzer, ma più de qualche volta ghe xe gente che casca su queste domande che no se pol neanche definir de cultura generale... ma allora un partecipa per cosa? per farse ciol pel cul dal mondo intiero?? mi resto a casa almeno e no paleso la mia grassa ignoranza Quote
iguanadan Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 Penso che dopo la trasmissione la ragazza abbia fatto finta di non conoscere il suo compagno o quel che era spero la figlia... che brividi! Quote
SandroWeb Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 Mi gavessi risposto Marte Ok me copo (cit.) Quote
cocal Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 mah, a discolpa de l'omo e a voler far i pignoi se podessi dir che come la terra gravita intorno al sol el sol gravita intorno alla terra, nè l'uno nè l'altro xe fermi... blanda attenuante per cui comunque mi diria che la domanda xe mal posta... al di là de questo, comunque orrore e raccapriccio, perché no ghe voleva aver una laurea in fisica per capir quala iera la risposta che i voleva... Quote
Starlite Posted January 4, 2007 Author Report Posted January 4, 2007 mah, a discolpa de l'omo e a voler far i pignoi se podessi dir che come la terra gravita intorno al sol el sol gravita intorno alla terra, nè l'uno nè l'altro xe fermi... blanda attenuante per cui comunque mi diria che la domanda xe mal posta... penso che quando el punto intorno al quale entrambi i corpi se movi xe abbondantemente all'interno de un dei due corpi se possi approssimar al fatto che xe uno che gira intorno all'altro Quote
Recommended Posts