Jump to content

Recommended Posts

Posted

ma-- come fa el presentador a star serio? Mi me staria spanzando, assurdo!

effettivamente mi ghe gavessi ridu' in muso a lui e el 56% del pubblico

e dopo me saria messo pianzer

e gavessi rinuncia' alla conduzion del programma

forsi per pieta' nei confronti del mato gavessi fato taiar la puntata...

no... no credo :D

Posted

No savevo che in Francia i gavesi un zogo a premi identico al nostro.....

Ara che el "nostro" no xe miga nostro, xe un format internazionale che noi gavemo comprado, come ga fatto i francesi, i giapponesi, ecc.....

Posted

Allucinante...La faccia del conduttore ( che si chiama Jean-Pierre Foucault, ma che non ha nulla a che vedere con il pendolo ) è da Oscar...non voleva crederci...e nemmeno io a dire il vero...

Penso che dopo la trasmissione la ragazza abbia fatto finta di non conoscere il suo compagno o quel che era :p

Posted

Allucinante che il 56% del pubblico disi il sole :caregaintesta::caregaintesta::caregaintesta:

xe vero...

xe questo l'incredibile...

ma mi quel che me son sempre chiesto xe: mi me ritengo abbastanza ignorante e quindi a certi gioghi no partecipassi mai proprio perchè no gavessi alcuna speranza de vinzer, ma più de qualche volta ghe xe gente che casca su queste domande che no se pol neanche definir de cultura generale... ma allora un partecipa per cosa? per farse ciol pel cul dal mondo intiero??

mi resto a casa almeno e no paleso la mia grassa ignoranza :p:p

Posted

mah, a discolpa de l'omo e a voler far i pignoi se podessi dir che come la terra gravita intorno al sol el sol gravita intorno alla terra, nè l'uno nè l'altro xe fermi... blanda attenuante per cui comunque mi diria che la domanda xe mal posta...

al di là de questo, comunque orrore e raccapriccio, perché no ghe voleva aver una laurea in fisica per capir quala iera la risposta che i voleva... :mescondo:

Posted

mah, a discolpa de l'omo e a voler far i pignoi se podessi dir che come la terra gravita intorno al sol el sol gravita intorno alla terra, nè l'uno nè l'altro xe fermi... blanda attenuante per cui comunque mi diria che la domanda xe mal posta...

penso che quando el punto intorno al quale entrambi i corpi se movi xe abbondantemente all'interno de un dei due corpi se possi approssimar al fatto che xe uno che gira intorno all'altro :D