Vai al contenuto

Dove confrontrar le foto ?


tuxav

Messaggi raccomandati

Me xe vegnu in mente de far la domanda se trove' utile confrontar le vostre foto con altri e in caso pense sia utile, dove/come fe i confronti?

Me lo domando perche' una volta iera solo i amici e i circoli .. adesso con internet esisti miliardi de forum dove ognidun pol dir la sua ma mi go trova' due grossi problemi:

i forum italiani che frequento no me piasi (www.canonclubitalia.com, www.photosob, www.abc-fotografica.com) perche' spesso i commenti alle foto xe insulsi... del tipo "bella foto!" "bel posto!" "vorrei essere li". Me piasi solo el forum e de Juzaphoto ma xe ristretto a un genere de fotografia che non a tutti pol interssar, pero' almeno i commenti in genere xe piu costruttivi

i forum stranieri (www.photography-on-the.net su tutti) xe bellissimi sia per la qualita de foto postade che per i commenti, solo che ga talmente tanti post al giorno che o uno no ga altro cosa far se no no xe fatibile frequentarli

go trova interesante anche "photo.net" dove forsi la votazion e i comenti xe piu immediati. tuto soma' forsi xe la giusta via de mezzo.

Trovo anche interesante confrotnar le foto trovandose de persona pero' forsi xe la roba + dificile da organizar...

voi cosa pense'? ve confronte'? che forum frequente'? magari mete qua i link dei vostri forum preferidi cusi tuti pol darghe un'ociada :D

mi meto i miei:

Photography On The Net

Photo.NET

PhotoSOB

CanonClub Italia

ABC Fotografia

Juza Forum

e segnalo anche la community de foto de natura: NaturePhotographers

Link al commento
Condividi su altri siti

anche mi me iero posto inizialmente de seguir photosob.. ma visti i commenti molto costruttivi ricevudi o anche sulle altre foto..

bella, brutta, quoto.. ecc..

son andado su juza.. anche se non commento molto in quanto x troppi post al giorno.. me limito ogni tanto a dir la mia..

altri siti de confronto no conosso.. solitamente uso msn per scambiar foto con altra gente de fora trieste che me da un due dritte.. ma più per photoshop che riguardo alla tecnica.. poi xe el mitico circolo fotografico ogni martedì :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Varda mi go trovà un bellissima comunità con anche tanti professionisti qua:

photo4u

Sempre disponibili per consigli, valutazioni degne di questo nome e con molte spiegazioni su tutto quello che riguarda la fotografia

ecco.. photo4u me ispirava in quanto in ogni foto se verzi come se fussi un novo post..

anche Flickr no xe mal.. anche se no lo go mai provado.. legio e basta!

Link al commento
Condividi su altri siti

Flickr no xe mal, specialmente se se ga costruido un giro de amici, de utenti "returning", de estimatori dele proprie foto, ecc.. Xe una vera e propria comunità, disemo.

Dopo, ghe xe una gran bela comunità italiana che frequentavo un per de anni fa :D e iera veramente gente cocola, consigli che no ghe ne go mai visti de piu professionali.. magari xe cambià, cmq consigliadisimo http://www.artsrater.com/ (anche per photoshoppade, ecc - ocio, sti qua xe bravi! :D)

Link al commento
Condividi su altri siti

me dispiasi che non te piasi photosob.com AV :( ...purtroppo adesso non xe piu come ai suoi albori..[spero che non i me leggi.. scusatemi ragazzi!!!.. :D ] perche agli inizi iera veramente un gran bel forum e tra quel e i corsi al CFT go impara tantissimo!!!

ora ha piu utenti e di conseguenza molta gente [tra cui io purtroppo] non riesce a stargli dietro come dovrebbe...

rendite conto che ogni giorno come minimo xe piu de 200 messaggi.. e uno dopo un poco se scoccia de leggerli e commentarli tutti...

sorry....

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×