SandroWeb Posted November 2, 2004 Report Posted November 2, 2004 Se ga tanto parlado in questi giorni, nei vari forum dedicati all'Unione, dei fischi che xe svoladi a Rigoni non appena xe uscido dal campo: voi cosa ne pensè? Quote
Alabardato siciliano Posted November 2, 2004 Report Posted November 2, 2004 Sbagliatisssimi a mio avviso, avrà anche sbagliato quei due gol, ma capita anche ai più celebrati fuoriclasse. Piuttosto, io guarderei il rendimento di Rigoni: sinceramente è uno dei pochi giocatori su cui si può sempre contare (insieme a Pecorari, Munari e Parola). Quindi fischi ingiusti, non ci piove! Quote
iaga Posted November 2, 2004 Report Posted November 2, 2004 Beh..anche secondo mi i fis'ci iera sbagliadi.. e me par che l'altro anno Moscardelli ne meritava tanti de più.. ma me par che a lui no ghe xè svolado neanche uno... Cmq per una partida giogada discretamente (perchè a parte i due gol che el ga sbagliado.. me par che per el resto no gabbi fatto errori, anzi) non se pol fis'ciar uno. Quote
Jazz Posted November 2, 2004 Report Posted November 2, 2004 Allora: xe vero che non xe giusto fisciarghe a Rigoni se non lo gavemo mai fatto con Moscardelli... ma se xe anche vero ( e non go motivo de dubitarne) quel che disi Curvaioloxsempre, cioè che de notte el va in giro per night e casinò vari e ste vosi gira in curva... beh ste robe al tifoso ghe da fastidio e in questo caso capisso le lamentele Quote
CurvaioloxSempre Posted November 2, 2004 Report Posted November 2, 2004 Allora: xe vero che non xe giusto fisciarghe a Rigoni se non lo gavemo mai fatto con Moscardelli... ma se xe anche vero ( e non go motivo de dubitarne) quel che disi Curvaioloxsempre, cioè che de notte el va in giro per night e casinò vari e ste vosi gira in curva... beh ste robe al tifoso ghe da fastidio e in questo caso capisso le lamentele mi son de quei che xe giusto fisciarghe a rigoni non me par niente de mal xe solo un modo de disapprovar la sua prestazion decisamente scarsa che dura dal inizio del campinato e da parte dei tifosi che ama la triestina e i vol che i zogadori i spudi sangue x la maia della triestina i xe dei proffessionisti come xe gli applausi cusì xe anche i fischi fa parte del gioco del calcio za cusì noi tifosi non contemo più niente almeno che i ne lasi giudicar la nostra squadra nel bene e nel male comunque forza unione dai rigoni te stemo spettando che te esplodi saria anche ora Quote
Ale#11 Posted November 2, 2004 Report Posted November 2, 2004 sbagliatissimissimissimissimissimi!!!! Quote
saretta Posted November 3, 2004 Report Posted November 3, 2004 MI digo sbagliadi perchè xè tutta la squadra mediocre, saria de fischiarghe a tutti, da campagnolo in poi.... La difesa che gavemo a volte me par el colapasta che go in cusina, pien de busi.... Quote
Ale#11 Posted November 3, 2004 Report Posted November 3, 2004 se lamentemo della nostra difesa (peco,minieri,pianu,tarantino,bruni ecc...) quando ghe xè delle squadre che ga giogadori saiiii più boni e che ciapa sai più gol... Quote
Cor^ Posted November 3, 2004 Report Posted November 3, 2004 Diria sbagliati la penso come Alabardato Siciliano Quote
Livius Posted November 3, 2004 Report Posted November 3, 2004 E' sbagliato fischiare chi dà il massimo impegno in campo come sta facendo Rigoni... Quote
AquilaBiancoRossa Posted November 3, 2004 Report Posted November 3, 2004 Rigoni non ha fatto una gran partita, ma non meritava i fischi. cmq la penso come saretta, non sabebbe stato l'unico a "meritarsi" i fischi. Quote
Recommended Posts