SandroWeb Inviato 2 Novembre 2004 Segnala Inviato 2 Novembre 2004 Se ga tanto parlado in questi giorni, nei vari forum dedicati all'Unione, dei fischi che xe svoladi a Rigoni non appena xe uscido dal campo: voi cosa ne pensè? Cita
Alabardato siciliano Inviato 2 Novembre 2004 Segnala Inviato 2 Novembre 2004 Sbagliatisssimi a mio avviso, avrà anche sbagliato quei due gol, ma capita anche ai più celebrati fuoriclasse. Piuttosto, io guarderei il rendimento di Rigoni: sinceramente è uno dei pochi giocatori su cui si può sempre contare (insieme a Pecorari, Munari e Parola). Quindi fischi ingiusti, non ci piove! Cita
iaga Inviato 2 Novembre 2004 Segnala Inviato 2 Novembre 2004 Beh..anche secondo mi i fis'ci iera sbagliadi.. e me par che l'altro anno Moscardelli ne meritava tanti de più.. ma me par che a lui no ghe xè svolado neanche uno... Cmq per una partida giogada discretamente (perchè a parte i due gol che el ga sbagliado.. me par che per el resto no gabbi fatto errori, anzi) non se pol fis'ciar uno. Cita
Jazz Inviato 2 Novembre 2004 Segnala Inviato 2 Novembre 2004 Allora: xe vero che non xe giusto fisciarghe a Rigoni se non lo gavemo mai fatto con Moscardelli... ma se xe anche vero ( e non go motivo de dubitarne) quel che disi Curvaioloxsempre, cioè che de notte el va in giro per night e casinò vari e ste vosi gira in curva... beh ste robe al tifoso ghe da fastidio e in questo caso capisso le lamentele Cita
CurvaioloxSempre Inviato 2 Novembre 2004 Segnala Inviato 2 Novembre 2004 Allora: xe vero che non xe giusto fisciarghe a Rigoni se non lo gavemo mai fatto con Moscardelli... ma se xe anche vero ( e non go motivo de dubitarne) quel che disi Curvaioloxsempre, cioè che de notte el va in giro per night e casinò vari e ste vosi gira in curva... beh ste robe al tifoso ghe da fastidio e in questo caso capisso le lamentele mi son de quei che xe giusto fisciarghe a rigoni non me par niente de mal xe solo un modo de disapprovar la sua prestazion decisamente scarsa che dura dal inizio del campinato e da parte dei tifosi che ama la triestina e i vol che i zogadori i spudi sangue x la maia della triestina i xe dei proffessionisti come xe gli applausi cusì xe anche i fischi fa parte del gioco del calcio za cusì noi tifosi non contemo più niente almeno che i ne lasi giudicar la nostra squadra nel bene e nel male comunque forza unione dai rigoni te stemo spettando che te esplodi saria anche ora Cita
Ale#11 Inviato 2 Novembre 2004 Segnala Inviato 2 Novembre 2004 sbagliatissimissimissimissimissimi!!!! Cita
saretta Inviato 3 Novembre 2004 Segnala Inviato 3 Novembre 2004 MI digo sbagliadi perchè xè tutta la squadra mediocre, saria de fischiarghe a tutti, da campagnolo in poi.... La difesa che gavemo a volte me par el colapasta che go in cusina, pien de busi.... Cita
Ale#11 Inviato 3 Novembre 2004 Segnala Inviato 3 Novembre 2004 se lamentemo della nostra difesa (peco,minieri,pianu,tarantino,bruni ecc...) quando ghe xè delle squadre che ga giogadori saiiii più boni e che ciapa sai più gol... Cita
Cor^ Inviato 3 Novembre 2004 Segnala Inviato 3 Novembre 2004 Diria sbagliati la penso come Alabardato Siciliano Cita
Livius Inviato 3 Novembre 2004 Segnala Inviato 3 Novembre 2004 E' sbagliato fischiare chi dà il massimo impegno in campo come sta facendo Rigoni... Cita
AquilaBiancoRossa Inviato 3 Novembre 2004 Segnala Inviato 3 Novembre 2004 Rigoni non ha fatto una gran partita, ma non meritava i fischi. cmq la penso come saretta, non sabebbe stato l'unico a "meritarsi" i fischi. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.