Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

In questi giorni la mamma de mio moroso, visto che no la ga mai tempo de provar a far foto con la D80 che la ga ciapa in regalo per Nadal, la ne la ga imprestada fin a data da destinarse per cominciar a imparar a usarla. Premesso che me ga sempre piasso far foto, ma che no gavemo mai studia o fatto un corso de fotografia (ma adesso stemo incominciando da autodidatti con manuali, appunti vari e i vostri preziosi consigli!), queste xe le prime foto decenti fatte con questo gioiellin de macchina (sì, lo so che voi se tutti Canonisti :-))

Soggetti classici: i gatti del giardin!!!!

Comincemo con la gatta attrice... Macchiolina! No steme domandar i dati de scatto, perchè go scatta in modalità macro, senza regolar niente, con l'obiettivo base della D80 (18-70 mm).

macchiolina02es3.jpg

Sempre Macchiolina

macchiolina12cropph9.jpg

Altro micio molto fotogenico, anche se qua la sua performance passa in secondo piano :-)

pallino01mz4.jpg

Questa xe la foto che preferisso, taiada in un secondo momento con Photoshop per darghe più forza all'espression del micio:

pallino04cropms2.jpg

Infine una foto de "gruppo":

smilzoepallino03ep2.jpg

Adesso massacreme pur quanto che volè, ogni prezioso consiglio è ben accetto!!!!

Modificato da Giada
Inviato

(sì, lo so che voi se tutti Canonisti :-))

Non tutti, solo quei due petesoni che modera sta sezion :D:p:D

Me piasi sai la prima e la quarta (quela del gatto che sbadiglia) :)

Sulla terza mi gavesi zumà un poco de più sul gatto e me sarìa spostà un poco per evitar de inquadrar la moto :D

Comunque per esser i primi scatti me par ben! No te ga ritoccà colori luci ecc con PS, vero?

Inviato

No go ritocca niente, a parte el taglio del micio che sbadiglia! Anche mi volevo avvicinarme de più alla micia per segar la moto, però appena che te se cucci vicin de ela la se alza e la vien a strusciarse sulle gambe, el che rendi impossibile una foto :-)

Inviato

Anche mi me piasi de più la prima e la quarta, soprattutto la quarta, che ga un taio particolare .D (proprio bella!)

visto che te vol commenti... :p

la seconda e la terza no me va, la seconda la vedo un po' sovraesposta e gavessi inquadrà el micio un po' più da vicin.

La terza, no me piasi che xè messo a fuoco lo sfondo e non el gatto (ma non so se xè questo che te volevi ottegnir)

L'ultima, carina, bell'inquadratura, pecà che non sia tutti e due a fogo (mio parere personalissimo :D )

spetemo i commenti da chi che capisi de più :p

Inviato
Questa xe la foto che preferisso, taiada in un secondo momento con Photoshop per darghe più forza all'espression del micio:

pallino04cropms2.jpg

E S A G E R A T A ! ! !

Fantastica questa ...sembra quasi che rida :D

Inviato

giada che obiettivo te ga usado quel del kit? ma el 18-70 o el 18-135?

le vedo tutte un poco come dir velade...

la D80 la go anche mi e te permetti de far robe ufo! :p

Inviato

ecchime.. mi me piasi la terza e la quarta..

nella prima, te ga brusado le alte luci e te ga centrado tropo el micio, però me piasi la sfuocatura, un angolo de visual più basso in questo caso, gavesi eliminado tutta la ghiaia da per terra e reso più morbido el sfondo..

nella seconda, no go capido se te ga fato apposta o meno, ma cavando la messa a fuoco sul micio, te rendi un poco pesante la foto, in quanto se vedi tuto el casin dei auti e moto..

nella terza xe un ottimo sfondo :D me piasi molto l'espression, e no me disturba molto i baffi taiadi! quoto bonovox x el fato che con un taglio migliore te la rendi sai più forte!

nella quarta, apparte la messa a fuoco che no xe proprio precisissima, l'inquadratura me piasi! te consiglio come nella prima foto, de utilizzar un angolo de visuale più basso in sti casi, el gato in basso a sx xe schiacciado se te vedi ben!

fine :D

ma proprio nikon cio? :D

Inviato

eccoci qua :D

alora me piasi la seconda e le ultime due.. la seconda per l'inquadratura e le ultime due per i 'momenti' che te ga ferma' :D

come esposizion me par abastanza ben se te la ga fata tua fidandote dela machina, pian pianin bisognera capir come la machina esponi e come ti te volevi espor x rivar a otegnir risultati boni :D

con la reflex una roba te devi far, dimenticar i programmi automatici. lavora sempre e solo in priorita tempi/diaframmi o al massimo in P ... o anche in manuale in certe situazioni...

prova a zogarte con la sovra/soto esposizion, sopratuto varda l'istogramma della foto dopo che te ga scattado... :D te consiglio de ciapar un sogeto, anche banale, e fotografarlo con impostazioni diverse .. x capir come cosa quando cambia :D

dai che volemo veder altre :D

PS: ma xche proprio nikon cio? :D (cmq visto quel che i ga fato ultimamente la d80 e la d70 xe le ultime macchine serie... dopo xe veramente solo zogatoli :D )

Inviato

Altro weekend con la D80, altre fotine :-)

Stago cominciando a lavorar in manuale, regolando solo la messa a fuoco, lo zoom e gli ISO (ossia le uniche robe che per adesso conosso!). Me go accorto che usando invece el programma Macro, a differenza della compatta Casio che go, la macchina no me fa andar tanto vizin al fior... dopo con l'autofocus se sfoga tutto... dipendi dall'obiettivo immagino (xe un 18-70, cossa andassi meio?). Se invece lavoro completamente in manuale, regolando mi el fogo, va meio.

Prima fotina dei fiori:

dsc0150uq0.jpg

El stesso albero:

dsc0149rv7.jpg

Altre bacche:

dsc0170nt8.jpg

Ancora fiori:

dsc0169aw9.jpg

Inviato

El stesso albero:

[OT]

Più che un albero dovessi eser un corniolo, che (assieme al prugnolo), fiorisci prima de metter le foie. A tarda estate fa delle bacche a forma de olivetta che maturando diventa rosso bordeaux/nere, molto buone anche se un po' asprigne. Ah, se pol anche metter sotto spirito e far buon liquor (evitando de metter troppo zucchero come go fatto mi :doh: )

[/OT]

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro