Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Sperando de gaver messo la data giusta :p cossa disè se stasera se buttemo in cine?

Mi volevo veder Saw3 ma no xe :( Me ispira anche un'altro film de paura che xe uscido (Stay alive).

Intanto chi venissi? E poi, gavè altri suggerimenti sui film?

Attendo fiduciosa risposte :D

Grazie per l'attenzion :p

Inviato

Alur alur. Se se va a veder Stay Alive xe alle 22.15 alle Torri o alle 22.20 al Nazionale.

Ma prima xe de veder se chi che ga voia de venir in cine ghe va ben quel film là :D

Ma qua nessun me clacola :sighsob: e quindi me sa che andaremo solo mi e Sandro :D

Inviato (modificato)

si che te calcolemo dei!

ma non so ancora che decisioni xe nell'aria :cherobeara:

......ma go ancora tempo per aggiornar sto mex ;)

ciao ciao

CONFERMO .. io e Assist4 stasera ci siamo!

proposta: Ghost Rider interessa a qualchedun?

Modificato da polpetta4ever
Inviato

gavè deciso qualcosa?

xkè mi e titti semo in dubbio...teoricamente gavesimo za un altro impegno con bteam...ma no gavemo ancora deciso el da farsi.

Inviato

Gavemo deciso che se trovemo alle 21.50 sulle scale (:D) là del parcheggio de Ponziana e poi decidemo el film. In ballottaggio xe Ghost Rider o Stay Alive. Decidemo dopo a maggioranza :)

Dighe a Emi che el se fazi veder! Che vegni anche lui e basta :D Voio vederlo con el nuovo look :rolleyes:

Inviato

Gavemo deciso che se trovemo alle 21.50 sulle scale (:D) là del parcheggio de Ponziana e poi decidemo el film. In ballottaggio xe Ghost Rider o Stay Alive. Decidemo dopo a maggioranza :)

Dighe a Emi che el se fazi veder! Che vegni anche lui e basta :D Voio vederlo con el nuovo look :rolleyes:

alora...a dir el vero xè lui che ga principalmente optado x andar a zena...x cui forse se vedemo dopo...

novo look?orpo...no so niente...ma spero che sto pampel no el se gabi taiado i cavei :confused:

cmq noi se trovemo prima x cui proverò a dirghe :aracheroba:

Inviato

Anche mi in ritardo...

Still Life all'Ariston... Meraviglioso!

2.jpg

ve sconsiglio de ndar veder Stay Alive... me chiedo anzi dove sia finidi i boni film horror de una volta :(

quali? tipo?

Inviato (modificato)

Pena tornado casa...no ierimo a veder el film (mi,titti,bteam) ma semo andai a zenar da Spaghetihouse (su suggerimento de cucciolina:grassie)...dopo zena gavemo ragiunto i frequentatori del cinema al'"obstor"...

bella serata e post serata...una "legera" magnada e una divertente ciacolada dopo discutendo de varie cose passando da aracnofobia e baccolofobia...arrivando ai cartoni animati de una volta con intermezzi sul basket e la tripla de doman de tale lorenzetti (che no go alba de chi sia :p )

insomma grassie e bonanotte :bye:

Ah si quasi dimenticavo: no go capido come xè el film

Modificato da dido76
Inviato

Oh eccoci :D

Intanto prego per el suggerimento :p Che bon el piatto Tobia :DDDD:D

E poi grazie mille a chi xe venudo a farme compagnia in cine e dopo in pub :bacini: (te sta benon i cavei cusì BT!!!!! :rolleyes: )

Mi no go trovado el film tanto schifoso come qualcheduna altro :p Un per de volte son saltada sulla sedia :pauraaaa: Disemo che go visto ben de pezo :p (Sin City, 2001 Odissea nella spazio, Closer, ecc ecc. :cesso::D). Insomma...guardabile dai.

P.S. Che stufa che son de sto Lorenzetti! Oggi el farà un partidon smentendo tutti :p:D

Inviato

Mi no go trovado el film tanto schifoso come qualcheduna altro :p Un per de volte son saltada sulla sedia :pauraaaa: Disemo che go visto ben de pezo :p (Sin City, 2001 Odissea nella spazio, Closer, ecc ecc. :cesso::D). Insomma...guardabile dai.

(OT) Film davvero vergognoso :D Ma farò la recension a breve :D e pò Sin City, 2001 etc. xe grandi film :D

Bella serata, grazie a tutti :ave: A parte assist che no ga voludo tenirme la manina in cine quando me davo la cannuccia della pepsi per la testa :D

Inviato

Bella serata, grazie a tutti :ave: A parte assist che no ga voludo tenirme la manina in cine quando me davo la cannuccia della pepsi per la testa :D

Te me gavevi dito che te tenivo manina co te gavevi paura....no co te se fracasavi la fronte con la cannuccia della pepsi :p

Grazie a tutti della serata cine e del post serata, un poco meno per el film che iera decisamente scarso....ga toccado el fondo con el finale che xe stado el + inutile del mondo :disgust:

Inviato

ringrazio anche mi dela serada! grazie a cucc per aver proposto el cine!

e grazie a tutti per la compagnia!!

el film in question disemo che gaveva una bella trama ma sviluppada maluccio.. forse xe questa la scarsita.. comunque vabe.. ga suscitado discussioni ben piu interessanti ed esileranti nel post serata!

alla prossima :bye:

Inviato

Anche se in ritardo..ringrazio anche mi per el dopo cena...e per el suggerimento de cucciolina... :D

inveze i spaghetti me ringrazia a mi per la cena, dato che li go salvai da quel tuo rivoltarli col piron nelle battute conclusive del lauto banchetto :D:D

per el resto... beh grazie a tutti, ottima serata soprattutto alla tarantola che per tutta la sera ga campeggiado sui cavei de cucciolina e che proprio per richiesta della stessa Cucc no xe stada rimossa :p:p

Inviato
per el resto... beh grazie a tutti, ottima serata soprattutto alla tarantola che per tutta la sera ga campeggiado sui cavei de cucciolina e che proprio per richiesta della stessa Cucc no xe stada rimossa :p:p

:pauraaaa::pauraaaa::pauraaaa: Ma no dir cusì :pianto: Aiut! :D

Inviato

Disemo che go visto ben de pezo :p (2001 Odissea nella spazio).

Per questo non te gavrà mai più el mio rispetto! :p

Perdonala.....forse no la sa quel che la sta disendo!!

Xe pasqua dovemo esser tutti più boni :D

Inviato

no Segio... non la perdono (:p).. anzi aggiungo (e qua te sarà daccordo con mi).

Disemo che go visto ben de pezo :p (Closer)

De pezo?... ti te diria che xe pezo Closer.... un film dove...

NataliePortman_Closer2.jpg

non so... dime ti ah.. :D:D:D:D:D:p:p:p

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro