tuxav Inviato 12 Aprile 2007 Segnala Inviato 12 Aprile 2007 Ecoci qua... dopo gaver scolta consigli de trert e gaver leto un poco de ps su un libro go prova a aplicar (anzi, go tenta de aplicar... ) qualche modifica ala foto... volesi un vostro parer su cosa xe che no va, cosa go sbaglia e dove devo migliorar... premeto solo che mi sul mio crt no vedo certe robe che sui lcd risalta una cifra de piu... ma cmq adeso spare' a zero foto originale: foto modificada: deso speto el massacro Cita
tinuviel Inviato 12 Aprile 2007 Segnala Inviato 12 Aprile 2007 sul mio LCD se vedi troppa differenza soprattutto sui oci che me risulta sfalsai. O sarà colpa de quel malefico ragno che ti e Trert me gavè prestà? Cita
trert Inviato 12 Aprile 2007 Segnala Inviato 12 Aprile 2007 odio mi no te go insegnado questo :D l'ocio de sx xe tremendo Cita
arska Inviato 12 Aprile 2007 Segnala Inviato 12 Aprile 2007 aaaarghhhh!! No, veramente :-O cossa te ga combinà? Tropo, tropo, tropo! 1. te ga cavado el color dela pelle, e dei labri 2. te ga sfocado el bordo del profilo (erorazo, xe importante che quel sia definido) 3. i oci meio lasarli star Cita
tuxav Inviato 12 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 12 Aprile 2007 fighisimo ok la rifazo come za dito.. la pele mi me par tropo morbida.. el resto boh veramente a mi no me sebrava tragico ma inizio a pensar che no vedo tante robe argh con calman un dei prox gg la rifazo.. prima devo capir un per de altre robe Cita
tinuviel Inviato 12 Aprile 2007 Segnala Inviato 12 Aprile 2007 te gavevo ditto mi! xè el tuo monitor cisto! Cita
tuxav Inviato 12 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 12 Aprile 2007 Nonono son mi cisto :D ma no me arendo Cita
dolby Inviato 12 Aprile 2007 Segnala Inviato 12 Aprile 2007 ciò ma piuttosto che far tutta sta chirurgia estetica no te convien usar un bel diffusor? ciau Cita
babatriestina Inviato 12 Aprile 2007 Segnala Inviato 12 Aprile 2007 per mi, coi ritocchi , la mula perdi spontaneità Cita
tuxav Inviato 12 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 12 Aprile 2007 ciò ma piuttosto che far tutta sta chirurgia estetica no te convien usar un bel diffusor? uhm el difusor gavesi toca anche parti dove no se voleva render la pelle morbida... Cita
trert Inviato 14 Aprile 2007 Segnala Inviato 14 Aprile 2007 per mi te ga cavado i sotoci in modo troppo evidente.. piutosto te podevi cavar le rughe della ormai terza età de quella signora in foto cmq.. quel che me piasi de sto ritocco xe le ombre e la pelle piu opaca.. Cita
tinuviel Inviato 14 Aprile 2007 Segnala Inviato 14 Aprile 2007 piutosto te podevi cavar le rughe della ormai terza età de quella signora in foto sti fioluzzi che no ga rispetto per i più anziani! me vien mal cosa che te me dirà co farò i 30... Cita
tuxav Inviato 14 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 14 Aprile 2007 bah el se aprofita ma i cavei bianchi secondo mi el li ga anche lui :D :D Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.