Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ecoci qua... dopo gaver scolta consigli de trert e gaver leto un poco de ps su un libro go prova a aplicar (anzi, go tenta de aplicar... :p) qualche modifica ala foto...

volesi un vostro parer su cosa xe che no va, cosa go sbaglia e dove devo migliorar... premeto solo che mi sul mio crt no vedo certe robe che sui lcd risalta una cifra de piu... ma cmq adeso spare' a zero :D

foto originale:

20070409triestebasovizzhg7.jpg

foto modificada:

20070409triestebasovizzot6.jpg

deso speto el massacro :D

Inviato

aaaarghhhh!! :D

No, veramente :-O cossa te ga combinà?

Tropo, tropo, tropo!

1. te ga cavado el color dela pelle, e dei labri

2. te ga sfocado el bordo del profilo (erorazo, xe importante che quel sia definido)

3. i oci meio lasarli star :p

Inviato

fighisimo :D

ok la rifazo come za dito.. la pele mi me par tropo morbida.. el resto boh veramente a mi no me sebrava tragico ma inizio a pensar che no vedo tante robe argh :D con calman un dei prox gg la rifazo.. :D prima devo capir un per de altre robe :D

Inviato

ciò ma piuttosto che far tutta sta chirurgia estetica no te convien usar un bel diffusor?

uhm el difusor gavesi toca anche parti dove no se voleva render la pelle morbida...

Inviato

per mi te ga cavado i sotoci in modo troppo evidente.. piutosto te podevi cavar le rughe della ormai terza età de quella signora in foto :D

cmq.. quel che me piasi de sto ritocco xe le ombre e la pelle piu opaca..

Inviato

piutosto te podevi cavar le rughe della ormai terza età de quella signora in foto :D

:caregaintesta::baston::aaaaaatttillla:

sti fioluzzi che no ga rispetto per i più anziani! :p

me vien mal cosa che te me dirà co farò i 30...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro