Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

in sti ultime due setimane go avu l'ocasion de far quattro passi in Val Rosandra e far qualche foto...

tute le foto (o quasi) che meto qua xe stade fatte con cavaletto e solevamento preventivo del specio per evitar vibrazioni e mossi vari.... devo dir che caminar per la val rosandra col cavaleto in man no xe proprio divertentisimo :D :D ma i risultati me ga da sodisfazion... almeno a mi :D

eco la prima foto, fata quasi subito, dopo el pontisel dopo el rifugio Premuda

20070512_Trieste_Val_Rosandra_0051.jpg

questa xe fatta nel stesso punto, solo guardando el torrente veso monte... me piaseva el verde de l'acqua in quel punto ...

20070501_Trieste_Val_Rosandra_0005.jpg

salindo un poco el torente se fazeva piu streto e veniva fora la roccia, qua go riva veder (no so come nianca mi :p) quela foja verde e me piaseva el contrasto tra el verde el rossastro della roccia...

20070512_Trieste_Val_Rosandra_0026.jpg

Inviato

anche qua l'acqua scoreva veloce, per fortuna quel giorno no iera gente perche la setimana prima iera pien de gente che ciapava sol e no iera bel fotografarla :D :D

20070512_Trieste_Val_Rosandra_0019.jpg

tentativo de fotografar l'acqua in movimento, go volutamente sotoesposto un poco per renderla piu scura e far risaltar l'acqua.. mi me piasi ma no me convinzi proprio al 100%... pero boh la trovo particolare... no so voi :D

20070512_Trieste_Val_Rosandra_0032.jpg

questa xe la foto che me piasi de piu de tutte ... :D :D

20070512_Trieste_Val_Rosandra_0023.jpg

Inviato

questa xe l'ultima foto dela serie, le altre xe sul mio sito :D

20070501_Trieste_Val_Rosandra_0036.jpg

penso che la val rosandra sia un posto veramente stupendo a 4 passi da casa, e quando no xe gente che ciapa sol e fa el bagno xe ancora piu bela.... se stasi la in zona penso che paseria le giornade la :D :D :D :D

W el Carso :D :D :D :D

Inviato

la prima e la seconda su tutte :D

spetacoloooo :D

quella del movimento xe la più debole tra tutte per mi.. no xe niente che cattura l'attenzion del mio ocio..

quela che te piasi anche a ti tanto xe bela.. me piasi molto la tonalita marroncina delle roccie..

Inviato

Grasie a tuti ! :D sperasi de rivar tornarghe in autuno o in inverno quando magari xe ancora piu acqua o . .el massimo saria, neve :D adeso de acqua ghe ne xe veramente poca e credo che piu 'ndemo verso l'estate, sempre meno ghe sara'.

@arlon: quanti mesi te resti zo la prossima volta per far tuto quel che te de devi/vol far? :D co te son zo femo una uscita fotoenogastronimca sds :D :D

Inviato (modificato)

Tute bele,ma la seconda me piasi più de tute...se oservè ben sembra che sia el modelin in scala de una colineta de un'isoleta del mar dei Caraibi. :ehsi:

Modificato da Renè
  • 10 mesi dopo...
Inviato

Iera circa da l'altra estate che no andavo.

Oggi fatto un giretto con mio fradel nella parte bassa fino alla cascata, su e zò tipo capre.

Xe stati fatti parecchi interventi de recupero: segnaletica,sentieri pulidi,transenne nove, punti pericolosi messi in sicurezza, area picnic,muretti novi.

L'unica roba che no go capì xe all'inizio el cartel divieto de entrata con le bici e più avanti xe el cartel con le indicazioni per la pista ciclo pedonale. :confused:

Saai bel cmq, oggi el torrente iera anche bel grosso.

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro