Giada Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Come promesso, questa domenica semo tornadi a Sauris in occasion della festa del prosciutto :-) davvero molto bel! Un mucio de robe bone de magnar (noi gavemo assaggià frico, polenta, prosciutto, speck, gnocchi con la ricotta e fragole con la panna... ) e una bella atmosfera nel borgo in festa! Comincemo quindi con una panoramica del paese: Questi i prezzi del frico: E questo el frico: Panoramica del paese (che xe davvero sai bel!) El paese gaveva diverse zone gastronomiche, ognuna dedicada a qualcossa de diverso: questa ovviamente iera la piazza centrale, ossia la piazza del parsuto e della birra Una particolarità de Sauris xe le case... questi xe i fiori sul balcon de una delle più belle! E dopo el frico, se passa al parsuto :-) Una delle case più particolari e famose del paese: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted July 16, 2007 Author Report Share Posted July 16, 2007 (edited) Ogni volta che vedo qualcossa de geometrico me vien in mente che me podessi servir per qualche texture sul lavor (deformazion professionale). Cussì me vien fora foto come questa: Un garni in centro del paese: Sauris di Sopra: un comignolo fotografado attraverso una finestrella del museo etnografico: Dopo Sauris come al solito semo passadi per la malga de Casera Razzo (da Sauris di Sopra se prosegui per na strada che non sempre xe verta e se riva direttamente in Cadore). Questa la vista delle montagne da lassù: Essendo una malga iera ovviamente pien de mucche libere al pascolo! Le se fazeva avvicinar tranquillamente e verso le sei i le ga riportade tutte in stalla. Qua se vedi una mucca e, in lontananza, la malga e le stalle: Incontro ravvicinato de Sandro con la mucca (che però no se lo filava sai): Infine, ultima tappa ad Auronzo. Semo passadi anche per Lorenzago e ovviamente iera un casin de polizia visto che in sti giorni xe là el papa: Edited July 16, 2007 by Giada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Uff no val :D vabeh se rifaremo mi no so cosa speta Roby a far anche a TS una piazza del prosciuto e della birra! se me vote alle prossime elezioni la fazo mi! :D PS: cosa xe quel bordo nero a sx de l'ultima foto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted July 16, 2007 Author Report Share Posted July 16, 2007 Orca, adesso me go accorto: xe un pal del ponte che me go dimentica de croppar :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts