Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

no me par che xè nella normalità una vetta che crolla :p me par che xè un fenomeno un po' meno consueto del solito, per tv i ga dito che podessi esser stado causado dai repentini cambi della temperatura de sto periodo, prima le nevigate, poi lo scioglierse per el caldo, poi le gelade... e i fiumi sotterranei geladi ga causà questo. mah :(

so solo che go visto per tv e iera bastanza impressionante... pensar che iero là tacada due settimane fa :(

Inviato

no me par che xè nella normalità una vetta che crolla :p

I tempi della natura xe diversi da quei de l'omo :D

Se sucedi una volta ogni 300 anni pol esser normale :D

Quando xe suceso l'ultima volta? dove?

No xe che se no fossi l'omo no saria mai frane, valanghe e simili.

Magari no xe una roba "normale" de veder nel corso della vita, ma nel corso naturale delle robe xe normalissimo.

Anche la cometa de Halley sta 76 anni per far el giro, no xe tanti quei che la vedi 2 volte nel corso della vita (anche se sarà sempre più persone capaci de farlo) ma esisti altre comete con periodi piu' lunghi... anche se le vedi una generazion si e una no, xe una roba comunque "normale".

Credo iera semplicemente questo che voleva dir arlon :D

Inviato

dato el secondo commento de Arlon, credo che el pensassi a qualcosa de più leggero :D

se la vedemo con el tuo punto de vista (legittimo), allora neanche un'eruzion del Vesuvio saria un atto fuori dal normale :p

credo che sia bastanza naturale per l'essere umano far "i conti" basandose sul proprio modo de veder el tempo, poi, ovviamente, xè tutta question de punti de vista, da come te vardi le robe...

Inviato

se la vedemo con el tuo punto de vista (legittimo), allora neanche un'eruzion del Vesuvio saria un atto fuori dal normale :p

si si, ma el mio commento iera nel senso de normalità della natura, cioè che no xe colpa ai sconvolgimenti climatici causadi dall'omo, come me pareva che fossi sta dito dai tg, ma go letto mal la tua frase prima a proposito de quel che ga dito i tg :D

Inviato

nono, tutto naturale da quel che i ga dito, forse me son spiegada mal mi :D no intendevo che i cambi de temperatura xè colpa dell'omo (lasemo perder l'effetto serra, no vojo entrar qua nel merito, no me jera passà neanche per la testa :D), intendevo che la frana, forsi, xè stada causada da sti cambi de temperatura.

Inviato

mi intendevo semplicemente che: monti de roccia dolomitica, erosi = crolli facili. Che ogni tanto crolli un toco più grande, me par "nell'ordine delle cose" :)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro