Starlite Posted January 4, 2005 Report Posted January 4, 2005 Tra le 16.44 e le 16.46 del 4 gennaio 2005 Quote
polpetta Posted January 4, 2005 Report Posted January 4, 2005 go visto che iera un tramonto mozzafiato... ma no credevo che iera una roba simile son rivada tardi in questi ultimi giorni saria de trovarse sul molo o su a s. giusto a una certa ora per far un filin de foto [no se nota che me piasi i tramonti..] peca che le xe sfocade.. però bravo star che gà documentà ciau Quote
Starlite Posted January 4, 2005 Author Report Posted January 4, 2005 peca che le xe sfocade.. però bravo star che gà documentà Si e no go capì perché le xe sfogade... mah... oviamente co le go viste oramai no iera piu' tempo per far altre Quote
SandroWeb Posted January 4, 2005 Report Posted January 4, 2005 Che bellezza, de rimaner incantadi Quote
dcobau Posted January 5, 2005 Report Posted January 5, 2005 bravo star, bele foto. Son membro de un per da siti de cusina italiana. Sto ano i ga regala ai membri un calendario con fotografie de cita italiane fra le quali una de un tramonto a Ts. Vara la, non i sa dove che xe Ts ma de piasi i tramonti.... bon ano a tuti Dave Quote
*Chiara Posted January 5, 2005 Report Posted January 5, 2005 wowowowow ... anche se sono sfuocate, bellissime foto quando mi farete vedere l'alba triestina???? o tu o polpy potreste sacrificarvi una mattina per farmi questo favore, no??? Quote
Starlite Posted January 6, 2005 Author Report Posted January 6, 2005 fra le quali una de un tramonto a Ts. Vara la, non i sa dove che xe Ts ma de piasi i tramonti.... E i sa cossa se magna a Trieste? Bon Anno anche a l'Emisfero Australe Quote
Starlite Posted January 6, 2005 Author Report Posted January 6, 2005 o tu o polpy potreste sacrificarvi una mattina per farmi questo favore, no??? Credo che polpetta sarà felicissima... penso abbia già impostato la sveglia per domattina Quote
polpetta Posted January 6, 2005 Report Posted January 6, 2005 o tu o polpy potreste sacrificarvi una mattina per farmi questo favore, no??? Credo che polpetta sarà felicissima... penso abbia già impostato la sveglia per domattina ...ma ovviamente starlite verrà a fare compagnia alla polpetta.... ....non vorrà dare questa delusione alla Chiara...no??? Quote
dcobau Posted January 7, 2005 Report Posted January 7, 2005 E i sa cossa se magna a Trieste? Bon Anno anche a l'Emisfero Australe stranamente el magnar triestin xe abastanza ben volu nel resto del'Italia. E qua me domando da dove che vien l'idea che Ts non xe conosuda. De xe stadi molti esempi de papere fate da giornalisti dei varii medium. Ma forsi xe l'ignoranza de sti giornalisti e non del resto dei italiani? Le vostre opinioni..... ciao a tuti Dave Quote
AquilaBiancoRossa Posted May 28, 2005 Report Posted May 28, 2005 WOW.... bellissimi tramonti. Complimenti Quote
tommy781 Posted May 28, 2005 Report Posted May 28, 2005 grazie per il benvenuto, il forum mi è stato segnalato da amici ed eccomi qui...un salve a tutti voi Quote
trert Posted May 28, 2005 Report Posted May 28, 2005 xe foto stupende.. complimenti.. me par che te gabi zata.. e benvenudo Quote
tommy781 Posted May 28, 2005 Report Posted May 28, 2005 fotografare è la mia passione, poi c'è molta fortuna, grazie comunque Quote
Matt Posted May 28, 2005 Report Posted May 28, 2005 Stupenda quella della costiera.... un nuovo fotografo tra noi!!! Quote
Recommended Posts